Galeria Krakowska

DZISIAJ OTWARTE
9:00 - 22:00

Będziemy otwarci dla was jeszcze przez

Lista wyników 79

4F to marka, która oferuje wysokiej klasy odzież i akcesoria sportowe. Jej znakiem rozpoznawczym jest połączenie jakości, technologii oraz modnych materiałów z nowoczesnym designem. Produkty 4F przeznaczone są zarówno do treningu, jak i codziennego noszenia. Od 2008 roku 4F współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, a na Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022 marka ubrała reprezentacje aż 8 krajów. Odzież 4F produkowana jest w zgodzie z aktualnymi trendami w branży mody i z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Ważnym aspektem strategii marki jest wsparcie aktywności fizycznej na wszystkich poziomach zaawansowania i w wielu dyscyplinach.

 


www.4f.com.pl

Apart to marka od ponad czterech dekad obecna na polskim rynku i od lat to właśnie do niej należy pozycja lidera w branży jubilerskiej. Nowoczesne zaplecze produkcyjne i serwisowe to ogromny atut, dzięki któremu Apart oferuje różnorodną biżuterię i zegarki, dostępne w ponad 200 eleganckich salonach z profesjonalną obsługą, działających w najlepszych lokalizacjach. To sprawia, że dodatki oferowane przez Apart należą do najchętniej wybieranych zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. W asortymencie marki znajdziemy bogaty wybór pierścionków zaręczynowych z diamentami oraz obrączki, które dzięki różnym wariantom, idealnie można dopasować do osobistych preferencji. Oferta biżuteryjna Apart to ponad 40 kolekcji z nieograniczonym wyborem pierścionków, bransoletek, naszyjników i kolczyków. Są wśród nich zarówno ponadczasowe wzory ze złota, z diamentami lub brylantami, jak i biżuteria w bardziej nowoczesnym stylu. Obok biżuterii z diamentami, są także wzory z diamentowym blaskiem łączonym z takimi cenionymi kamieniami szlachetnymi, jak: szafiry, tanzanity, topazy czy szmaragdy. Wśród srebrnej biżuterii marki Apart są zarówno wzory modowe, jak i ozdobione ulubionymi motywami, jak choćby serce, nieskończoność lub symbole na szczęście. Z myślą o kreatywnych indywidualistkach z kolei stworzono modułowe kolekcje Beads i Charms, dzięki którym można samodzielnie komponować swoją biżuterię. Intrygujące biżuteryjne wzory o niebanalnej estetyce to domena dostępnych w Apart marek Elixa oraz Artelioni.

W ofercie Apart są również zegarki, w tym bestsellerowej marki Elixa dla kobiet oraz popularnej  wśród mężczyzn marki Aztorin, a także atrakcyjne modele dla dzieci i młodzieży, pochodzące z zainspirowanych popkulturą kolekcji marki AM:PM.

Koneserzy zegarków z najwyższej półki mogą wybrać czasomierze z takich uznanych, prestiżowych manufaktur zegarmistrzowskich, jak:, A. Lange & Söhne, Jaeger-LeCoultre, Zenith, Hublot czy Breitling, których marka Apart jest przedstawicielem i są one dostępne w wybranych salonach.

Apart to idealne miejsce, aby sprawić sobie lub bliskiej osobie stylowy prezent, który zachwyca.

www.apart.pl

https://www.facebook.com/BizuteriaApart

https://www.instagram.com/bizuteriaapart/

https://www.youtube.com/c/apart  

https://pl.pinterest.com/BizuteriaApart/

info@apart.pl


www.apart.pl

Apart to marka od ponad czterech dekad obecna na polskim rynku i od lat to właśnie do niej należy pozycja lidera w branży jubilerskiej. Nowoczesne zaplecze produkcyjne i serwisowe to ogromny atut, dzięki któremu Apart oferuje różnorodną biżuterię i zegarki, dostępne w ponad 200 eleganckich salonach z profesjonalną obsługą, działających w najlepszych lokalizacjach. To sprawia, że dodatki oferowane przez Apart należą do najchętniej wybieranych zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. W asortymencie marki znajdziemy bogaty wybór pierścionków zaręczynowych z diamentami oraz obrączki, które dzięki różnym wariantom, idealnie można dopasować do osobistych preferencji. Oferta biżuteryjna Apart to ponad 40 kolekcji z nieograniczonym wyborem pierścionków, bransoletek, naszyjników i kolczyków. Są wśród nich zarówno ponadczasowe wzory ze złota, z diamentami lub brylantami, jak i biżuteria w bardziej nowoczesnym stylu. Obok biżuterii z diamentami, są także wzory z diamentowym blaskiem łączonym z takimi cenionymi kamieniami szlachetnymi, jak: szafiry, tanzanity, topazy czy szmaragdy. Wśród srebrnej biżuterii marki Apart są zarówno wzory modowe, jak i ozdobione ulubionymi motywami, jak choćby serce, nieskończoność lub symbole na szczęście. Z myślą o kreatywnych indywidualistkach z kolei stworzono modułowe kolekcje Beads i Charms, dzięki którym można samodzielnie komponować swoją biżuterię. Intrygujące biżuteryjne wzory o niebanalnej estetyce to domena dostępnych w Apart marek Elixa oraz Artelioni.

W ofercie Apart są również zegarki, w tym bestsellerowej marki Elixa dla kobiet oraz popularnej  wśród mężczyzn marki Aztorin, a także atrakcyjne modele dla dzieci i młodzieży, pochodzące z zainspirowanych popkulturą kolekcji marki AM:PM.

Koneserzy zegarków z najwyższej półki mogą wybrać czasomierze z takich uznanych, prestiżowych manufaktur zegarmistrzowskich, jak:, A. Lange & Söhne, Jaeger-LeCoultre, Zenith, Hublot czy Breitling, których marka Apart jest przedstawicielem i są one dostępne w wybranych salonach.

Apart to idealne miejsce, aby sprawić sobie lub bliskiej osobie stylowy prezent, który zachwyca.

www.apart.pl

https://www.facebook.com/BizuteriaApart

https://www.instagram.com/bizuteriaapart/

https://www.youtube.com/c/apart   

https://pl.pinterest.com/BizuteriaApart/ 

info@apart.pl


www.apart.pl

BERSHKA ISTNIEJE NA SKRZYŻOWANIU TECHNOLOGII, MUZYKI I MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH. KREATYWNA, IMERSYJNA I EMPIRYCZNA – CELEM MARKI JEST NAWIĄZANIE POŁĄCZENIA POMIĘDZY NAJBARDZIEJ ZORIENTOWANĄ W ŚWIECIE MIEJSKĄ MŁODZIEŻĄ A NAJŚWIEŻSZYMI WSCHODZĄCYMI TRENDAMI MODOWYMI I SPRAWIENIE, ŻE BĘDĄ ONE VIRALOWE

 

Marka posiada trzy główne linie – dla kobiet, dla mężczyzn, oraz skierowane do nastolatek BSK – tworzące szerokie spektrum stylu i łączące codzienną odzież z wyjątkowymi, trendy propozycjami. Główna kolekcja dopełniona jest opcjami personalizacji, edycjami limitowanymi i szeregiem różnorodnych współprac.


www.bershka.com

BYTOM - SZTUKA KRAWIECTWA OD 1945.

 

Renoma i autorytet marki BYTOM opierają się na krawiectwie. Łączymy historię i nowoczesność, oferując pełną kolekcję – odzież na co dzień i na specjalne okazje, ponadczasową i skrojoną pod potrzeby naszych Klientów. Wartości, z którymi się identyfikujemy to siła, tradycja oraz pewność siebie.

Jako polska marka powstała w 1945 roku, wiemy, jak ważne jest polskie dziedzictwo historyczne i kulturowe. W naszych działaniach kierujemy się filozofią rzemieślniczej sztuki krawieckiej, projektujemy współczesne, ale dojrzałe kolekcje oparte na prawie 80-letnim doświadczeniu w modzie męskiej. Ich stałym elementem są legendarne już garnitury ze szlachetnych włoskich tkanin, szyte w polskich szwalniach, przez mistrzów krawiectwa.

Odzież BYTOM to nieszablonowe kompozycje wyrafinowanej klasyki i solidnego casualu. Misją marki jest redefinicja mody na co dzień. Stawiamy na czyste linie, neutralne kolory, świetną jakość i subtelne, ale efektowne detale, tworząc tym samym idealną harmonię współczesnych trendów oraz najlepszych tradycji krawieckich.

Świat mody przecina się ze światem sztuki. Marka BYTOM wspiera polską kulturę poprzez mecenat nad wydarzeniami kulturalnymi oraz współpracę z polskimi artystami.

 


www.bytom.com.pl

C&A jest liderem branży odzieżowej w wielu krajach europejskich, oferuje stroje dla osób w każdym wieku i na każdą okazję, a poszczególne marki C&A zaprojektowane zostały tak, by jak najpełniej zaspokajać potrzeby oraz oczekiwania Klientów. Yessica to kolekcja dla kobiet, które poszukują ubrań i dodatków eksponujących indywidualny styl. Ekskluzywna linia dla pań Yessica Pure przyciąga wzrok klasycznym krojem oraz wysoką jakością materiałów. W ofercie C&A dostępne są również kolekcja w rozmiarach 48+ oraz ubrania dla kobiet w ciąży. Dla panów stworzona została marka Angelo Litrico – nowoczesne i funkcjonalne ubrania dla współczesnego mężczyzny. Fantazyjną i unikalną kolekcję adresowaną do osób w wieku 18-25 lat prezentuje marka CLOCKHOUSE. Oferta dla dzieci to bajeczne kolory oraz bezpieczne materiały zapewniające wygodę i najwyższą jakość.


www.c-and-a.com

Calvin Klein jest globalną marką lifestylową, będącą przykładem odważnych, nowoczesnych pomysłów i uwodzicielskiej, często minimalistycznej estetyki. Staramy się zachwycać i inspirować naszą grupę odbiorców, korzystając z prowokacyjnych obrazów i niezwykłych, rozpalających zmysły projektów.

Założycielska marka Grupy, od której pochodzi jej nazwa – Calzedonia Group, odzwierciedla esencję dziedzictwa firmy. Od 1986 roku każda z kolekcji wyznacza najnowsze trendy w kategoriach pończosznictwa orazkostiumów kąpielowych dla kobiet, mężczyzn i dzieci, łącząc wysoką jakość produkcji ze stylem oraz przystępnymi cenami.

 

Obecnie marka liczy około 2 000 sklepów obecnych w ponad 40 krajach, z czego 600 salonów znajduje się w samych Włoszech.

 

W ciągu pierwszych 30 lat historii marki, Calzedonia ugruntowała swoją pozycję w złożonym i stale zmieniającym się przemyśle odzieżowym, spełniając wymagania klientów oraz oferując zawsze oryginalny styl, w którym główną rolę grają akcesoria.


www.calzedonia.it/pl

Carrefour Polska należy w całości do Grupy Carrefour, francuskiej sieci hipermarketów i supermarketów, która jest numerem 1 dużej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie. Hipermarkety Carrefour oferują artykuły spożywcze, przemysłowe w sprzedaży samoobsługowej oraz usługi. Hipermarkety Carrefour oraz supermarkety Carrefour Market zapewniają niskie ceny oraz przyjemność kupowania. Naszą ambicją jest zapewnienie Klientom możliwie najlepszej ceny oraz wysokiej jakości wraz z ciekawą ofertą handlową towarów i usług w każdym z naszych sklepów w całym kraju. 


www.carrefour.pl

Carrefour Polska należy w całości do Grupy Carrefour, francuskiej sieci hipermarketów i supermarketów, która jest numerem 1 dużej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie. Hipermarkety Carrefour oferują artykuły spożywcze, przemysłowe w sprzedaży samoobsługowej oraz usługi. Hipermarkety Carrefour oraz supermarkety Carrefour Market zapewniają niskie ceny oraz przyjemność kupowania. Naszą ambicją jest zapewnienie Klientom możliwie najlepszej ceny oraz wysokiej jakości wraz z ciekawą ofertą handlową towarów i usług w każdym z naszych sklepów w całym kraju.


www.carrefour.pl

CARRY to moda casualowa dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci – w każdym sezonie nowoczesna w detalu i kolorze. CARRY to również marka odzieżowa dla osób ceniących sobie jakość i wygodę w rozsądnej cenie. Nasze kolekcje ubrań łącząc w sobie różnorodność tkanin i ciekawość krojów, zachowują swobodny styl i wyjątkowy komfort. Marka CARRY istnieje na rynku od 1991 roku, obecnie posiada ponad 100 sklepów w całej Polsce.

CEWE FOTOJOKER to miejsce dla wszystkich, którzy kochają zdjęcia. Znajdziesz tu bogatą ofertę sprzętu fotograficznego oraz showroom usług fotograficznych. Możesz skorzystać z pomocy naszych pracowników, którzy są prawdziwymi pasjonatami fotografii, dzięki czemu udzielą Ci profesjonalnych porad na każdym kroku.

  • w naszej ofercie znajdziesz produkty i akcesoria fotograficzne znanych marek, takich jak: Canon, Sony, Fujifilm, Nikon, czy OM SYSTEM, dedykowane zarówno profesjonalnym fotografom, jak i hobbystom, a także twórcom video;
  • w salonie możesz wykonać zdjęcia do każdego rodzaju dokumentu, zamówić odbitki lub wydrukować zdjęcia na miejscu w jednym z naszych Fotokiosków CEWE;
  • tu zamówisz fotoprodukty marki CEWE, w tym fotoobrazy, fotoprezenty oraz CEWE FOTOKSIĄŻKĘ – produkt światowej klasy, najchętniej wybierany w Europie.

Jesteśmy liderem na rynku usług foto w Polsce, naszą pozycję budujemy od ponad 20 lat. Znajdziesz nas również online: https://www.fotojoker.pl/.


www.fotojoker.pl

Deichmann to międzynarodowa sieć sklepów obuwniczych, których asortyment cieszy się uznaniem Klientów w kilkudziesięciu państwach świata. Wieloletnia obecność na polskim rynku umożliwiła wnikliwe poznanie oczekiwań odbiorców oraz elastyczne dopasowanie oferty produktowej do ich potrzeb. Różnorodny asortyment odpowiada na zróżnicowane oczekiwania Klientów, poszukujących butów dobrej jakości, wygodnych i w możliwie najkorzystniejszych cenach. Nowoczesne fasony i ciekawe wzornictwo to dowód, że produkty podążają za aktualnymi trendami w modzie. Wszystko to sprawia, że salony Deichmann są jednymi z najbardziej rozpoznawalnych i najchętniej wybieranych sklepów obuwniczych w kraju.


www.deichmann.com/PL/pl/shop/

Ponad 40-letnia tradycja marki Deni Cler to historia miłości, marzeń i pasji do włoskiego krawiectwa. Marka powstała w 1972 roku w Castellucchio, we włoskiej Mantui. Wszystko zaczęło się od spotkania krawca Mario Pozzi z modystką Marią Grazią Benatti. Oboje zakochali się w marzeniu o stworzeniu luksusowego domu mody, promującego szlachetne tkaniny, klasykę oraz wysoką sztukę krawiecką. Inspiracją dla marki była atmosfera Mediolanu. Wyjątkowy rodowód marki, unikatowość oraz kobiece linie są stale widoczne w każdej kolekcji Deni Cler Milano.

 

e-mail: ecekrakow@denicler.eu


www.denicler.eu

Salony Firmowe Denon oferują sprzęt audio-wideo najlepszych światowych marek. W naszej ofercie znajdują się urządzenia mogące zaspokoić potrzeby wszystkich użytkowników. Od oferty urządzeń popularnych po absolutny high-end, od typowych zestawów stereo po wyszukane zestawy kina domowego z opcją multiroomu. Ponadto słuchawki, stacje dokujące oraz głośniki mobilne. Marki dostępne w naszym salonie to m.in.: Denon, Marantz, Sonos, Boston Acoustics, Dali, Canton, Bose, Loewe.


http://www.salonydenon.pl

Perfumerie Douglas to największa sieć perfumerii w Polsce. Posiadamy ponad 130 sklepów w najlepszych centrach i galeriach oraz przy prestiżowych ulicach handlowych. Jednak naszą największą siłą jest wielokanałowa oferta sprzedaży – oprócz sklepów stacjonarnych są to sklep internetowy i aplikacja mobilna - a także stale wzbogacane portfolio marek dostępnych w perfumeriach i sklepie online, co sprawia, że właśnie Douglas jest liderem na rynku beauty!

W naszym asortymencie - pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym znajdziecie dziesiątki tysięcy produktów luksusowych i popularnych, w tym wiele marek dostępnych wyłącznie w Douglas (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, Tom Ford, Kylie Skin, Florence by Mills, Keys Soulcare).

Niezależnie od tego, jakie produkty wybierzecie, zawsze czeka na Was profesjonalna pomoc naszych konsultantów. Nasz największy atut to ponad 20 000 wysoko wykwalifikowanych ekspertów kosmetycznych, którzy każdego dnia dokładają starań, abyście czuli się piękniejsi, bardziej pewni siebie i dzięki temu - szczęśliwsi, a sam dobór odpowiednich produktów stawał się dla Was wyjątkowym doświadczeniem.

Pamiętajcie, że prawdziwe piękno drzemie w Was!  U nas znajdziecie wszystko, czego potrzebujecie, by je wydobyć.

Zapraszamy do perfumerii Douglas i na douglas.pl


www.douglas.pl

W 1920 roku Hjalmar Blomkvist postawił pierwszy krok w tworzeniu historii DUKA. Jego sklep ze szkłem, porcelaną i naczyniami kuchennymi w szwedzkim mieście Linköping odniósł sukces. Zaczął otwierać kolejne salony w innych miastach Szwecji. Kiedy przyszedł czas na emeryturę, sprzedał swoją dobrze prosperującą firmę. W 1962 roku dawna firma Hjalmara Blomkvista połączyła się z 16 innymi sklepami sprzedającymi szkło oraz porcelanę i razem stworzyli sieć DUKA.

Minęło sto lat, a w naszej ofercie nadal znajdują się produkty zaprojektowane w tamtych czasach. Dziś DUKA to prestiżowa marka, z doskonałym asortymentem i profesjonalną obsługą, która co roku otwiera kolejne sklepy na terenie całej Europy. Na polskim rynku jest obecna od 1999 roku i obecnie jest to ponad 61 salonów stacjonarnych oraz sklep internetowy duka.com.

,,DUKA” po szwedzku oznacza ,,nakrywać do stołu”. Dla nas to magiczna chwila, gdy zasiadamy do wspólnego posiłku i umacniamy więzi z najbliższymi. Smakujemy życie bez pośpiechu, dbając o każdy detal. W DUKA inspirujemy do odkrywania nowych smaków. Wsłuchujemy się w potrzeby naszych Klientów i dzielimy tym, co najlepsze – wieloletnim doświadczeniem i produktami stworzonymi z pasji do gotowania.

W naszych sklepach znajdziesz szeroki wybór artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego. Sezonowe kolekcje tekstyliów, dekoracji i akcesoriów kuchennych pomogą stworzyć niepowtarzalną atmosferę w każdej kuchni i jadalni. Wizyta w naszym sklepie z pewnością pomoże również wybrać idealny prezent na każdą okazję.


www.dukapolska.com

ECCO jest duńską marką, której od momentu założenia w 1963 roku przez Karla Toosbuya przyświeca idea tworzenia butów anatomicznie dopasowanych do stopy. W naszych produktach nowoczesne technologie i design idealnie współgrają z najlepszymi tradycjami obuwniczego fachu.

Wierzymy, że to forma dostosowuje się do funkcji. Właśnie dlatego główną inspiracją dla naszych projektantów jest stopa, bo według nas to od niej wszystko się zaczyna. Pragniemy, by nasze kolekcje z linii kobiecej i męskiej oraz dziecięcej były zarówno piękne, jak i komfortowe – by odzwierciedlały największe wartości naszej pasji. W ECCO inspiruje nas natura. Łączymy elegancką prostotę z ponadczasowym stylem. Dla nas źródłem piękna są: materiał, kształt i kolor. Nasz styl opiera się na czystych liniach, pięknej skórze i najlepszych materiałach.

Każdy but musi podążać za ruchem stopy, dlatego właśnie wszystkie buty ECCO są lekkie, miękkie i elastyczne. Ponieważ pochodzimy z Danii, kolekcje butów ECCO to linie o wyraźnie skandynawskim charakterze, wzbogaconym inspiracjami z całego świata. Wszystkie modele butów projektujemy w unikalnej formule ECCO, która odwołuje się do tworzenia wzornictwa nie tylko modnego, ale także zawierającego niespotykane połączenia. Projektanci ECCO czerpią natchnienie zarówno z siły natury, jak i z niezwykłości duńskiego designu, a modele butów ECCO tworzone są specjalnie z myślą o najbardziej wymagających wielbicielach mody high street, casual lub sportowej, którzy zwracają uwagę na najwyższą jakość materiałów, detale oraz modowe wzornictwo, a także na zapewnienie swobody i wygody. Dzięki butom ECCO odczujesz komfort i zadowolenie bez względu na to, gdzie w danej chwili jesteś i co robisz!


www.ecco.com

Salon multibrandowy, w którym Estée Lauder Companies prezentuje aż cztery marki kosmetyczne z portfolio firmy na jednej przestrzeni. Jego wystrój jest utrzymany w stylistyce Estée Lauder, jednak każda z dostępnych w nim marek ma swoją dedykowaną przestrzeń. W ofercie salonu w największej Galerii w centrum Krakowa znajdują się kosmetyki Clinique, Estee Lauder, La Mer i Origins.

Asortyment w salonie firmowym jest szerszy niż w sprzedaży online i innych sklepach. Klienci znajdą tu oferty limitowane, specjalne kolekcje makijażowe i pielęgnacyjne, jak również zapachy Aerin od Estée Lauder dostępne wyłącznie w sklepach firmowych (w tym w sklepie internetowym).

Estée Lauder to sztandarowa marka The Estée Lauder Companies Inc. Firma została założona przez Estée Lauder, jedną z pierwszych kobiet przedsiębiorców na świecie. Obecnie kontynuuje tradycję tworzenia innowacyjnych produktów do pielęgnacji skóry i makijażu o wysokiej skuteczności, a także znanych na całym świecie perfum.

Marka Clinique została wprowadzona w 1968 r. jako pierwsza linia kosmetyków stworzona przez dermatologów. Jej bezzapachowe produkty są testowane alergologicznie.

Marka Origins powstała w 1990 r. U jej podstaw leży odkrywanie najwyższej jakości roślinnych, lądowych i morskich składników. Kosmetyki Origins zawierają naturalne aromaterapeutyczne olejki eteryczne i mocno działają na zmysły.

Historia La Mer zaczęła się prawie pół wieku temu, gdy dr Max Huber - fizyk zajmujący się lotnictwem i kosmonautyką zaangażował energię światła i dźwięku w wyjątkowy proces fermentacji, aby wzmocnić dobroczynne działanie wykorzystanych składników. W ten sposób powstał The Mirakle Broth™ - drogocenny eliksir, który jest sercem kremu Crème de la Mer. To właśnie ten flagowy produkt stał się fundamentem marki.

Gant to międzynarodowa marka, która dzisiaj posiada siedzibę w Sztokholmie, w Szwecji. Firma ta założona została w 1949 roku w Stanach Zjednoczonych. Początkowo marka Gant specjalizowała się w szyciu koszul, ale z czasem oferta sklepów rozszerzała się, oferując coraz to nowsze rodzaje ubrań, akcesoriów, biżuterii i obuwia.


https://pl.gant.com/

MODA, STYL ŻYCIA, DOŚWIADCZENIE

 Na początku niezwykłej historii sukcesu GERRY WEBER International AG w 1973 roku powstała wizja stworzenia nowej, unikatowej kombinacji mody, stylu życia i doświadczenia. Dzięki intuicji, wizji i determinacji założycieli, jak również silnemu zespołowi powstała międzynarodowa marka promująca modę i styl życia. Silna modowa marka inspiruje kobiety na całym świecie i jest synonimem codziennego, niezwykle pociągającego, kobiecego stylu.

 

GERRY WEBER prezentuje międzynarodowe marki, takie jak: GERRY WEBER Collection, GERRY WEBER Edition, Taifun, GERRY WEBER Shoes.

 

GERRY WEBER COLLECTION to dynamiczna marka promująca styl życia – ekscytująca, współczesna, wysokiej jakości, nieodparcie kobieca. Zapewnia modę na najwyższym poziomie. Z myślą o Klientach GERRY WEBER otwiera się na nowe możliwości, bez utraty swojego unikalnego stylu, zawsze nowoczesnego i wyrafinowanego. Mistrzowska dbałość o detale z dodatkiem nowoczesnych trendów doskonale podkreśla osobowość.

 

GERRY WEBER EDITION to świeża i modna marka, której produkty łączą codzienność z indywidualnością i stylem. Kolekcje wyróżniają wysokiej jakości produkty, pełne przemyślanych dodatków w nowoczesnym, sportowym wydaniu.

TAIFUN to moda dla kobiet, które wiedzą, czego chcą. Kobieca indywidualność spotyka tutaj miejski styl życia. Kolekcje prezentują biznesowy look oparty na popularnych trendach. Wyselekcjonowane, wysokiej jakości materiały i nowoczesne kroje sprawiają, że każda stylizacja nabiera unikalnego charakteru.

 

GERRY WEBER SHOES COLLECTION doskonale wpisuje się w kanony mody GERRY WEBER. Zgodnie z zasadą „fashion meets comfort” kolekcje GERRY WEBER Shoes łączą najwyższe standardy jakości, nowoczesnego wyglądu oraz wygody.


Zapraszamy do salonu GERRY WEBER, gdzie czeka na Państwa nasz profesjonalny zespół doradców.


www.facebook.com/gerryweber.global

Sklep Guess mieści się w Galerii Krakowskiej na poziomie 0. Został zaprojektowany tak, aby łączyć ze sobą szyk i nowoczesny styl glamour, jednocześnie tworząc miłą, sprzyjającą zakupom atmosferę. Minimalistyczny design pomaga skupić się na produkcie, a zmysłowe zdjęcia z kampanii tworzą niepowtarzalny, swoisty dla marki Guess klimat. W ofercie sklepu Guess w Galerii Krakowskiej, poza szeroką gamą denimu, znajdzie się również najnowsza kolekcja ubrań oraz obuwia zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Klienci będą mogli uzupełnić swoje stylizacje torebkami, biżuterią i zegarkami marki.


https://www.guess.eu/pl-pl/

H&M to szwedzka marka odzieżowa oferująca modę damską, męską, młodzieżową i dziecięcą, kosmetyki i akcesoria, a także elementy wyposażenia wnętrz. Firma oferuje najnowsze trendy i ponadczasowe klasyki, wysokiej jakości, w najlepszej cenie i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.


www2.hm.com/pl_pl

H&M to szwedzka marka odzieżowa oferująca modę damską, męską, młodzieżową i dziecięcą, kosmetyki i akcesoria, a także elementy wyposażenia wnętrz. Firma oferuje najnowsze trendy i ponadczasowe klasyki, wysokiej jakości, w najlepszej cenie i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.


www2.hm.com/pl_pl

House tworzy kreatywną przestrzeń dla młodych osób, które poprzez swoje stylówki chcą pokazywać, kim są i jak się czują, a eksperymentowanie z modą traktują jako sposób na wyrażanie emocji.

Marka proponuje ciekawe połączenia najnowszych trendów z casualowym stylem. Inspiruje też do odwagi, zabawy stylami i świadomego kształtowania własnego wizerunku. Kluczowe dla House’a jest słuchanie potrzeb swoich odbiorców i obserwacja ich środowiska; zainteresowań, hobby, planów i marzeń. Znajomość ich świata umożliwia spełnianie ich oczekiwań i dostosowywanie się do dynamicznego tempa ich życia, kreując modowe i jednocześnie swobodne, codzienne stylizacje dla niej i dla niego.

Kolekcje House powstają na podstawie obserwacji stylu wielkomiejskiej ulicy i popkultury, ale czerpią również z trendów w mediach społecznościowych, muzyki czy sztuki. Marka korzysta z profesjonalnych narzędzi analizy trendów modowych i uczestniczy w targach tkanin. Dba też o jakość przyjazną środowisku, tak aby wspólnie z klientami tworzyć bardziej zrównoważoną przyszłość w modzie.


www.house.pl

HUGO BOSS jest liderem na światowym rynku odzieżowym klasy premium, obecnym w ponad 100 krajach. Nazwa marki to synonim znakomitego designu oraz wysokiej jakości produktu. Hugo BOSS oferuje cztery różne linie kolekcji: BOSS Black, BOSS Selection, BOSS Orange oraz BOSS Green, która prezentuje najwyższej jakości odzież sportową do gry w golfa i nie tylko. Odrębnym, ale wpisującym się w całość koncepcji jest awangardowy, skierowany przede wszystkim do przedstawicieli wolnych zawodów Brand HUGO, na którego czele od niedawna stoi nowy dyrektor artystyczny, Eyan Allen. Każda z linii jest adresowana do innej grupy Klientów, różniących się pod względem stylu oraz wieku, jednak niezmiennie prezentuje tak samo wysoki poziom wykonania i jakości materiałów. Od kilku lat to nie tylko męski świat ubioru, ponieważ obecnie marka ma również damską odsłonę we wszystkich brandach i liniach, oprócz BOSS Selection, która słynie z najwyższej jakości eleganckich garniturów na każdą okazję. Salon HUGO BOSS znajdujący się w Galerii Krakowskiej oferuje Państwu kolekcje męskie: BOSS Black, BOSS Orange oraz BOSS Green.

INTERSPORT Polska S.A. działa na rozwijającym się rynku handlu detalicznego artykułami sportowymi. Spółka jest liderem wśród sieci sklepów sportowych w Polsce, posiadającym obecnie 37 salonów zlokalizowanych w największych miastach Polski. Każdy z salonów INTERSPORT Polska S.A. oferuje pełną gamę towarów sportowych dla około 40 dyscyplin sportu. Asortyment został wzbogacony o marki własne INTERSPORT. W sklepach można nabyć towary specjalistyczne oraz ogólnosportowe. INTERSPORT Polska S.A. kładzie duży nacisk na fachową obsługę Klienta, nie ograniczając się jedynie do sprzedaży. Klient ma możliwość serwisowania zakupionego sprzętu, uczestnictwa w imprezach sportowo-rekreacyjnych oraz testowania najnowszego sprzętu zimowego w INTERSPORT RENT.

Założona w 1996 roku marka Intimissimi podbiła rynek bieliźniany dzięki swoim wyjątkowym atrybutom, takim jak zmysłowy styl oraz urok, co w krótkim okresie czasu pozwoliło marce zająć pozycję lidera w tym sektorze.

 

Marka oferuje modne wzory, które są na bieżąco odświeżane, wyprzedzając sezonowe trendy oraz spełniając wymagania i pragnienia każdej kobiety.

Obszerna oferta produktów charakteryzuje się szczególną dbałością o wysokiej jakości materiały oraz kroje, zarówno w kolekcji basic oraz w kolekcjach bardziej ekskluzywnych, oferując także szeroki wybór bluzek oraz bielizny nocnej. Przepisem na sukces marki jest modny produkt oferowany w korzystnym stosunku jakości do ceny.

 

Obecnie marka liczy ponad 1 390 sklepów obecnych w ponad 38 krajach na świecie.

Zespół iSpot składa się z certyfikowanych specjalistów posiadających wiedzę pozwalającą dopasować ofertę do realnych potrzeb Klienta oraz zaprezentować najnowocześniejsze rozwiązania aktualnie dostępne na świecie.

Odwiedzając sklepy iSpot, Klient ma możliwość praktycznego przetestowania w salonie każdego rozwiązania oraz uczestniczenia w bezpłatnych warsztatach tematycznych.

 

e-mail: Galeria.krakowska@ispot.pl 

 

 


http://ispot.pl/salony-ispot-galeria-krakowska,s6.html

Salon Jack Wolfskin ma w swojej ofercie bogatą kolekcję odzieży, obuwia i sprzętu turystycznego. Funkcjonalność, jakość i innowacja dla ludzi, którzy w naturze czują się jak w domu! Jack Wolfskin jest czołowym dostawcą sprzętu turystycznego w Europie. Produkty marki są funkcjonalne, wysokiej jakości i dostosowane do potrzeb Klienta. Jack Wolfskin poświęca dużo czasu i wysiłku na rozwój i badania, a jego produkty charakteryzują się zaawansowaną innowacyjnością.

JUBITOM - ogólnopolska sieć salonów jubilerskich pochodząca z Trójmiasta, posiadająca ponad 30 prestiżowych salonów na terenie całego kraju. Ambicją JUBITOM jest oferować najwyższej jakości ekskluzywną biżuterię z diamentami oraz kamieniami szlachetnymi,proponujemy również szeroką ofertę biżuterii złotej, srebrnej oraz fashion. Zapewniając naszym klientom ekspercki poziom obsługi wyróżniamy się w segmencie dóbr luksusowych. Zegarkowe portfolio Jubitom obfituje w najbardziej prestiżowe i cenione brandy. Jesteśmy dystrybutorem marek Omega, IWC Schaffhausen, Ulysse Nardin, Tag Heuer oraz wyłącznym dystrybutorem manufaktur Carl F. Bucherer i Corum. W największych miastach Polski oferujemy także kolekcje zegarków Longines, Rado, Frederique Constant, Epos, Tissot, Certina.


https://jubitom.com/

Marka Kazar kreuje trendy. Jej ambitny styl dorównuje światowym designerom. Kazar to synonim zmysłowości, oryginalności i prestiżu. Ukazujące się co sezon kolekcje butów, torebek i pasków to produkty luksusowe spełniające oczekiwania Klientów, celebrytów oraz czołowych projektantów polskiej mody. Łączą w sobie awangardę, dobry styl, oryginalność oraz bezwarunkowe oddanie dla jakości. Nowoczesnemu designowi i precyzyjnym wykończeniom towarzyszy szczególna dbałość o każdy detal.


www.kazar.com.pl

Sklep z kosmetykami naturalnymi, z Francji z Prowansji. Kosmetyki na bazie naturalnych ekstraktów roślinnych, olejków eterycznych. W ofercie kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, zapachy do ciała, a także zapachy i akcesoria do wnętrz.


www.loccitane.pl

LACOSTE to klasyczny tenisowy look koszulek polo, ale i nie tylko. Marka LACOSTE to też nowoczesność i innowacyjność. Stylowe i nowoczesne kolekcje obuwia, toreb i innej galanterii idealnie pasują do codziennej odzieży. Lacoste słynie z ubrań sportowych, które wyróżniają się profesjonalnym wykonaniem i doskonałej jakości materiałami. To kombinacja klasycznego stylu sportowego oraz nowoczesnego casualu. Chociaż obecnie marka LACOSTE oferuje całe linie ubrań, butów, okularów, zegarków i perfum dla kobiet i mężczyzn, wciąż najbardziej znana jest ze swych koszulek polo.

Lee Cooper to najstarsza Europejska, autentyczna marka produkująca odzież jeansową. Założona została w 1908 roku przez Morrisa Coopera w londyńskiej dzielnicy East End.
Długoletnie doświadczenie, obecność w każdej subkulturze i eksport ubrań na cały świat, sprawił, że Lee Cooper stał się legendą. Sprzedawana jest w ponad 100 krajach na całym świecie.
DNA marki to muzyka. Od początku Lee Cooper wspierał zespoły muzyczne takie jak Rolling Stones, UB40, i wielu innych. Lee Cooper pozostaje wierny swojemu dziedzictwu - brytyjskości, kulcie pracy i muzyce.


www.leecooper.pl

Początki marki Liu Jo sięgają 1995 roku, kiedy została ona założona przez braci Marco i Vannis Marchi. Od momentu powstania firmy projektanci Liu Jo tworzyli dla nowoczesnych kobiet, które nie boją się wyrażać swojego niepowtarzalnego stylu. Przez lata włoska marka zyskiwała coraz większe grono wielbicielek, inspirując i kształtując niepowtarzalny kobiecy styl na całym świecie. W nadchodzącym sezonie kobieta Liu Jo epatuje siłą, pewnością siebie i zmysłowością.

 

e-mail: liujo.galeriakrakowska@liujopolska.pl

 


www.liujo.com

MANGO jest hiszpańską marką odzieżową o zasięgu międzynarodowym, która istnieje od 1984 roku i posiada aktualnie 2020 sklepów w 103 krajach. W Polsce MANGO jest dostępne w największych miastach dla szerokiej grupy Klientek. Co sezon w sklepach marki można znaleźć właściwie odzwierciedlone i odpowiednio zróżnicowane trendy ze światowych wybiegów. Wyróżnia się w niej styl elegancki i wieczorowy, dzienny, casualowy oraz sekcje jeansowe, do których są dostosowane właściwe akcesoria. Jako jedna z nielicznych marek sieciowych profesjonalnie organizuje sesje, przygotowuje katalogi sezonowe oraz regularne pokazy mody swoich kolekcji. Mango współpracowało już z wieloma znanymi osobami, takimi jak Milla Jovovich, Penélope i Monica Cruz, a obecnie jej twarzą jest hollywoodzka aktorka Scarlett Johansson.

Historia Marc O’Polo zaczyna się w 1967 roku w Szwecji. Marc O’Polo to specjalista w dziedzinie nowoczesnego, miejskiego casualu dla najbardziej wymagających i świadomych jakości indywidualistów. Idealnie wyważone połączenie najnowszych trendów z ponadczasowym wzornictwem i nienagannym wykonaniem. Marka, która dbając o najwyższą jakość naturalnych tkanin, dumnie podkreśla swoje szwedzkie korzenie. Marka posiada ponad 2534 sklepów. Kolekcje Marc O’Polo dostępne są w 20 krajach na całym świecie, w tym w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii, Belgii, Szwecji, Finlandii, Danii, Norwegii, Francji, Grecji, Rosji.

Marciano to linia premium marki GUESS, której kolekcje czerpią inspirację ze światowych wybiegów i są projektowane z myślą o świadomych trendów, aktywnych zawodowo i życiowo kobietach. Projekty są bardzo kobiece i seksowne, ale jednocześnie niesamowicie eleganckie i wysublimowane; z dbałością o każdy detal. Marciano projektuje i dystrybuuje pełne kolekcje odzieży i akcesoriów zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Salony Marciano znajdują się w największych metropoliach świata. Kolekcje Marciano można również znaleźć w wybranych sklepach GUESS, sklepach multibrandowych oraz na www.Marciano.com 

 

Sklep Marciano Guess w Galerii Krakowskiej mieści się na poziomie 0. Całkowita powierzchnia sklepu to 85 m2. Salon został zaprojektowany tak, aby łączyć ze sobą szyk i nowoczesny styl glamour jednocześnie tworząc miłą, sprzyjającą zakupom atmosferę.  Minimalistyczne, jasne wnętrze pomaga skupić się na produkcie, a zmysłowe zdjęcia z kampani tworzą niepowtarzalny, swoisty dla marki klimat.


www.marciano.pl

Sklepy Massimo Dutti zlokalizowane na ponad 60 rynkach to efekt uniwersalnych projektów, które przenikają pomiędzy państwami, aby połączyć osobowość dzisiejszego mężczyzny i kobiety – niezależnych kosmopolitów. Massimo Dutti oferuje szeroki wybór kolekcji, począwszy od mody wyrafinowanej, miejskiej, a skończywszy na ubraniach w stylu casual.


www.massimodutti.com

Sieć sklepów MediaMarkt oferuje najszerszy asortyment produktów z branży elektroniki użytkowej w najlepszych cenach. Klient znajdzie u nas szeroki asortyment sprzętu elektronicznego markowych producentów, zarówno międzynarodowych, jak i krajowych, w tym wszystkie nowości rynkowe.

W sklepie MediaMarkt można znaleźć wszystko, co niezbędne, aby wyposażyć dom, biuro, czy samochód oraz pozostać w stałej łączności ze światem przy użyciu nowych technologii. Zespół doskonale przeszkolonych pracowników fachowo doradzi przy wyborze odpowiedniego telewizora, sprzętu multimedialnego, biurowego, teleinformatycznego, fotograficznego czy urządzeń AGD. Ciekawą ofertę znajdą również fani gier komputerowych, programów użytkowych, muzyki, filmów, książek i audio-booków. W celu sfinansowania zakupu można zawrzeć na miejscu umowę kredytową przy minimum formalności.

Szeroki zakres usług oferowanych przez MediaMarkt obejmuje m.in.: dostawę i instalację urządzeń w domu klienta, ekspresową naprawę smartfonów, przedłużoną i rozszerzoną gwarancję, wywoływanie zdjęć, zwrot zużytych urządzeń, sprawną obsługę serwisową. W punkcje usług telekomunikacyjnych Klienci otrzymają fachową poradę przy zakupie dostępu do Internetu, telewizji cyfrowej oraz telefonii komórkowej i internetowej.

We wszystkich sklepach stacjonarnych MediaMarkt można również odbierać sprzęt zakupiony w sklepie internetowym.

 


https://mediamarkt.pl

Mensa Home to ogólnopolska sieć salonów wnętrzarskich, w których znajdziecie niemal wszystko, co potrzebne do wyposażenia kuchni, jadalni czy salonu. W naszej ofercie mamy najwyższej jakości porcelanę oraz szeroki wybór artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego. Sezonowe kolekcje tekstyliów, dekoracji i akcesoriów kuchennych pomogą stworzyć niepowtarzalną atmosferę w każdej kuchni i jadalni. Nasza oferta skierowana jest do wszystkich, którzy cenią komfort i wygodę oraz lubią otaczać się pięknymi rzeczami. W naszych salonach znajdziecie produkty najlepszych światowych marek, m.in.: Alfi, Alessi, Asa Selection, Bugatti, Bodum, Brabantia, Emlie Henry, Goebel, Kaiser, Leonardo, Lagostina, Microplane, Peugeot, Royal Albert, Royal Doulton, Wesco, Thermos, Villeroy&Boch, Rosenthal, Wedgwood, WMF, Bohemia, Kartell, KitchenAid, Silit, Zwilling.

 

 

W salonie Villeroy & Boch znajdą Państwo nie tylko najwyższej jakości porcelanę, która sprosta najbardziej wysublimowanym gustom. Szeroki asortyment sztućców oraz szkła to jedne z możliwych dodatków, które można w nim znaleźć. To także miejsce, gdzie odkryć można wszystko, co sprawi, że Państwa dom nabierze unikatowego charakteru. Fachowa obsługa oraz szeroka paleta oryginalnych artykułów sprawiają, że jest to wspaniałe miejsce, w którym można i zrobić zakupy, i poczuć się jak w domu!

New Balance to amerykańska i jedna z najstarszych marek sportowych na świecie, specjalizująca się przede wszystkim w obuwiu do biegania. Jej historia sięga 1906 roku i od początku swojej działalności jej celem nadrzędnym, a zarazem wyzwaniem, było produkowanie obuwia idealnie dopasowanego do stopy. Cechą charakterystyczną obuwia New Balance, wyróżniającą je spośród produktów oferowanych przez inne marki, jest różnorodność jego profili oraz szerokości. New Balance to kompleksowa oferta obuwia, tekstyliów i akcesoriów sportowych, ale także lifestylowych. Marka łączy w sobie innowacyjne technologie i systemy zastosowane w obuwiu i odzieży sportowej oraz oryginalny styl nawiązujący do amerykańskiego retro w rzeczach lifestylowych.

 

Przestrzeń projektowanych oryginalnych salonów New Balance, których pojawia się coraz więcej w największych miastach Polski, podzielona jest na dwie charakterystyczne części: classic z rozbudowanym miejscem na obuwie i odzież streetową, na końcu którego zawsze znajduje się vip space, specjalna sekcja na ikony rodem z naszej fabryki z Anglii oraz Stanów, modeli, które szyte są ręcznie z najwyższej jakości materiałów z limitowanych edycji wyłącznie dla koneserów oraz performance na produkty biegowe z wysoce zaawansowanymi technologiami.

 

Wszystkie te czynniki powodują, że New Balance w ostatnich latach staje się najbardziej pożądaną modową marką w przestrzeni miejskiego, niezależnego stylu.


www.newbalance.pl

OCHNIK to polska firma z ponad 20-letnią tradycją oferująca galanterię i odzież skórzaną. Szlachetne skóry, niepowtarzalne wzornictwo oraz doskonała jakość produktów to cechy wyróżniające markę. Każdego sezonu OCHNIK prezentuje niezwykle bogatą i oryginalną kolekcję kurtek skórzanych, płaszczy, kożuchów, spódnic, sukienek, a także szeroką gamę galanterii skórzanej i akcesoriów, w tym: torebki, teczki, torby podróżne, etui, portfele, rękawiczki i paski.

 

 

 


www.ochnik.com

Oferta salonu Okaidi obejmuje ubrania oraz akcesoria przeznaczone dla noworodków, niemowląt i starszych dzieci. Dwie linie produktowe dostępne w salonie to: Obaibi dla najmłodszych dzieci - od narodzin do 3 lat oraz Okaidi - dla starszych maluchów, uczniów i nastolatków do 14 roku życia. Wnętrze salonu doskonale odzwierciedla asortyment - jest przyjazne, kolorowe i praktyczne. Ubrania oraz akcesoria Okaidi i Obabi są estetyczne, bezpieczne i przydatne na każdym etapie życia.

 

e-mail: ok1397@okaidi.com

 

Olimp Store – to największa w Polsce sieć sklepów z suplementami i odżywkami dla sportowców, należąca do grupy kapitałowej Olimp Laboratories, marki cenionej przez miliony sportowców na całym świecie. Dbając o swoich Klientów, stworzyliśmy nowoczesną multibrandową platformę sprzedażową z bogatą ofertą wspomnianych suplementów diety, odżywek dla sportowców, żywności funkcjonalnej, leków, wyrobów medycznych, produktów leczniczych, odzieży i akcesoriów treningowych. Bogatą ofertę sklepów uzupełniają preparaty Biogenix, Results czy DNA Your Supps.

OYSHO TO MARKA SPORTOWO-REKREACYJNA ZAANGAŻOWANA W INNOWACJĘ, JAKOŚĆ I ZRÓWNOWAŻÓNY ROZWÓJ. OFERUJE SZEROKĄ SELEKCJĘ FUNKCJONALNYCH KOLEKCJI ZAPROJEKTOWANYCH Z MYŚLĄ O OSIĄGANIU SZCZYTOWYCH WYNIKÓW I WYGODZIE PODCZAS TRENINGU.

PONADTO KOLEKCJE ODZIEŻY CODZIENNEJ OYSHO CECHUJĄ SIĘ FUNKCJONALNOŚCIĄ I WSZECHSTRONNOŚCIĄ. SKUPIENIE NA SPORCIE I AKTYWNYM TRYBIE ŻYCIA MOTYWUJE MARKĘ DO DĄŻENIA DO DALSZEJ INNOWACJI I UDOSKONALANIA, ABY ZAWSZE OFEROWAĆ KLIENTOM NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ.


www.oysho.com

Piękno skandynawskiego designu, luksusowe, ręcznie wykonane elementy z najcenniejszych kruszców, złota, srebra, kamieni szlachetnych i półszlachetnych – i indywidualny styl, pozwalający każdej kobiecie wyrazić swoją osobowość, emocje czy najcenniejsze wspomnienia... Tak najprościej opisać można wyjątkowy charakter marki PANDORA. Niezwykle kobiece, ponadczasowe produkty PANDORY już od ponad 25 lat tworzone są w sposób, który umożliwia ich nieskończone połączenia, zależne wyłącznie od naszej wyobraźni. Dzięki tym różnorodnym kombinacjom każdego dnia możemy wyglądać inaczej, podkreślać inny element swojego ubrania czy nastroju. Sztandarowym produktem marki PANDORA, od którego zaczął się międzynarodowy sukces firmy jest bransoletka z zawieszkami. Kobiety na całym świecie pokochały ich unikalny charakter, podkreślający indywidualność jego właścicielki.


www.pandora.net

 

Moda, styl i marki znanych projektantów w Peek & Cloppenburg. W sklepach Peek & Cloppenburg Klienci świadomi mody i aktualnych trendów znajdą niepowtarzalny wachlarz stylów, marek i cen, wyselekcjonowanych specjalnie dla ich potrzeb. Dom mody Peek & Cloppenburg w Galerii Krakowskiej prezentuje na ponad 3200 mkw. powierzchni trendy i modowe hity sezonu: marki znanych projektantów i marki własne Peek & Cloppenburg, luźne stroje obok eleganckich zestawów biznesowych. Dalsze informacje znajdą Państwo na stronie internetowej: www.peek-cloppenburg.pl

 


www.peek-cloppenburg.pl

 

Moda, styl i marki znanych projektantów w Peek & Cloppenburg. W sklepach Peek & Cloppenburg Klienci świadomi mody i aktualnych trendów znajdą niepowtarzalny wachlarz stylów, marek i cen, wyselekcjonowanych specjalnie dla ich potrzeb. Dom mody Peek & Cloppenburg w Galerii Krakowskiej prezentuje na ponad 3200 mkw. powierzchni trendy i modowe hity sezonu: marki znanych projektantów i marki własne Peek & Cloppenburg, luźne stroje obok eleganckich zestawów biznesowych. Dalsze informacje znajdą Państwo na stronie internetowej: www.peek-cloppenburg.pl

 


www.peek-cloppenburg.pl

PULL&BEAR ODDAJE DUCHA PEŁNEJ ŻYCIA MŁODOŚCI. Z ŁATWOŚCIĄ MIESZAJĄC NAJNOWSZE TRENDY Z MIĘDZYNARODOWEJ SCENY KLUBOWEJ, GLOBALNYCH RUCHÓW SPOŁECZNYCH ORAZ ŚWIATÓW SZTUKI I MUZYKI, MARKA ZACHĘCA DO ZABAWY MODĄ WSZYSTKICH, KTÓRZY PASJONUJĄ SIĘ DZISIEJSZĄ KULTURĄ.

Pull&Bear posiada po dwie różnorodne linie, zarówno w sekcji odzieży damskiej jak i męskiej. W modzie damskiej marka oferuje skierowaną do nastolatek linię Pacific Republic oraz szereg kolekcji pokazujących najnowsze trendy dla kobiet. W modzie męskiej, Pull&Bear również posiada specjalną linię dla młodzieży, XDYE, która inspirowana jest bogatym światem aktywności na świeżym powietrzu, muzyką i sportem.


www.pullandbear.com

W PUMA od 1948 roku w unikatowy sposób łączymy sport z modą, tworząc wyjątkowe kolekcje przeznaczone dla ludzi, którzy poszukują czegoś specjalnego. W wyjątkowej ofercie sklepu znajdziecie Państwo ekskluzywne produkty z linii Motorsport, a wśród nich cieszące się ogromnym zainteresowaniem kolekcje Ferrari oraz BMW. W stałej ofercie kultowe już obuwie oraz tekstylia z linii Lifestyle. Zapraszamy na niezapomniane zakupy w kameralnej i sympatycznej atmosferze.

RESERVED to marka odzieżowa, której kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci dostępne są w 10 europejskich krajach. Pierwszy sklep pod tą nazwą został otworzony w Polsce w połowie lat dziewięćdziesiątych. Do dzisiaj powstało około 340 salonów w Europie Środkowej i Wschodniej. We wszystkich z nich Klienci znajdą ubrania dobrej jakości i o najnowszym wzornictwie. RESERVED angażuje się również w promocję utalentowanych projektantów. Dzięki temu chce podkreślić, że jest marką dla tych wszystkich, którzy szukają światowych trendów za przystępną cenę.


www.reserved.com

Ryłko - polski producent obuwia ze skór naturalnych. Istnieje na polskim rynku obuwniczym już od 50-ciu lat.
Marka Ryłko tworzy buty z myślą o jak najlepszym połączeniu walorów estetycznych z cechami zapewniającymi komfort użytkowania.
W swojej ofercie posiada obuwie damskie i męskie, jak również galanterię skórzaną.


www.rylko.com

Salon Valentini/Samsonite oferuje szeroki asortyment galanterii skórzanej, bagażu oraz akcesoriów podróżnych.
Znajdziecie tu Państwo wiele różnorodnych kolekcji portfeli, teczek i torebek, wykonanych z wysokiej jakości włoskich skór w ciekawej kolorystyce, a także docenione przez podróżników na całym świecie, lekkie i wytrzymałe walizki Samsonite.

Dla klientów indywidualnych i firm marki Valentini i Samsonite, to synonim luksusu i znakomitego wzornictwa

To właśnie te cechy sprawiają, że galanteria skórzana marek Valentini i Samsonite świetnie sprawdza się jako prezent na urodziny czy święta, ale także jako podziękowanie dla najlepszych pracowników lub partnerów biznesowych.

 

e-mail: galeria.krakowska@valentini.pl

www.valentini.pl

www.mojawalizka.pl 


www.mojawalizka.pl

Sephora to lider sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych (Nielsen, 2013) oraz najbardziej innowacyjna i inspirująca sieć perfumerii w Polsce. Rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji. Sephora daje swobodę poznawania, delektowania się i eksperymentowania z kosmetykami, a także oferuje bezpłatne profesjonalne porady ekspertów.


www.sephora.pl

SMYK od ponad 40 lat jest kultową marką oferującą produkty dla dzieci. Sieć handlowa SMYK obejmuje sklepy stacjonarne w Polsce, sklep internetowy smyk.com oraz sklepy własne w Rumunii i na Ukrainie. Dodatkowo produkty marek własnych Cool Club i Smiki są dostępne w sklepach internetowych i stacjonarnych naszych partnerów franczyzowych i handlowych w krajach Europy i na Bliskim Wschodzie.

Sklepy SMYK oferują szeroki wybór odzieży i obuwia, zabawek, akcesoriów niemowlęcych i innych produktów dla dzieci w wieku 0-14 lat. SMYK sprzedaje produkty pod własnymi markami – przede wszystkim „COOL CLUB” i „SMIKI”, które dostępne są wyłącznie w sieci SMYK. COOL CLUB jest marką, pod którą SMYK oferuje unikalną odzież, obuwie i akcesoria dla dzieci tworzone przez własny zespół projektantów. Natomiast własna marka SMIKI jest dedykowana zabawkom i akcesoriom niemowlęcym. W ofercie sklepów SMYK znajdują się również produkty renomowanych, znanych na całym świecie marek i producentów zabawek oraz akcesoriów dla dzieci (m.in. Lego, Mattel, Hasbro itp.).

Produkty marek własnych, jak i marek innych producentów, sprzedawane są w Polsce również przez www.smyk.com oraz przez aplikację mobilną.


www.smyk.com

SOLAR to polska marka, która od ponad trzech dekad, z sukcesem kreuje wizerunek Polek. Dzięki umiejętnemu połączeniu eleganckiej klasyki z sezonowymi trendami SOLAR od lat zdobywa uznanie klientek. Projekty marki są rozpoznawalne dzięki charakterystycznym krojom, barwnym wzorom i nadrukom, strukturalnym dzianinom. W kolekcjach prym wiodą projekty smart casual, szeroka gama sukienek, biznesowe garnitury, swetry i spódnice na każdą okazję, a także akcesoria i dodatki. Dbałość o jakość i szczegóły widoczna jest w każdym projekcie marki z Poznania.

 

SOLAR jest jedną z największych polskich sieci sprzedaży z ponad 60 sklepami firmowymi. Marka jest wielokrotnym laureatem Doskonałości Roku TWÓJ STYL za unikatowe projekty, a także Gwiazdy Jakości przyznawanej personelowi sklepów za najwyższą jakość kompleksowej obsługi klienta.


www.solar.com.pl

PODCZAS GDY MODA I TRENDY STALE EWOLUUJĄ, STRADIVARIUS STAWIA NA PONADCZASOWO STYLOWĄ PEWNOŚĆ SIEBIE. MARKA PRZEKSZTAŁCA NAJŚWIEŻSZE TRENDY W UBRANIA, KTÓRE POZWALAJĄ ZAWSZE I WSZĘDZIE WYRAŻAĆ SIEBIE W NAJBARDZIEJ KOMFORTOWY SPOSÓB. 

 

Stradivarius, pierwotnie rodzinna marka mody damskiej, dołączył do Grupy Inditex w 1999 roku. Kreatywne zespoły projektantów marki napędzają zmianę i przenoszą panujące trendy w nowe, innowacyjne stylizacje, które zachwycają i inspirują. 


www.stradivarius.com

Połyskujące dodatki i kryształowe elementy. Swarovski, światowy lider w wyrobach kryształowych, kilka razy w roku olśniewa nowymi kolekcjami: klasyczną elegancją, najnowszych trendów biżuterią i akcesoriami. Połyskujące kryształki do dekoracji, jak i do kolekcjonowania to pomysły na prezenty na każdą okazję. Uzupełnieniem asortymentu są kryształowe elementy z dziedziny aranżacji wnętrz. Odkryj świat Swarovskiego na: www.swarovski.com


www.swarovski.com

Poznaj świat butików SWISS, gdzie czas zyskuje nowy wymiar.

Miejsce, w którym szwajcarska tradycja spotyka się ze światowymi trendami.
Od lat odmierzamy z Wami niepowtarzalne chwile, które zmieniają się w wyjątkowe wspomnienia.
Odwiedź nas, a pomożemy Ci znaleźć zegarek idealny dla Ciebie lub Twoich bliskich.

Wygraweruj na nim niepowtarzalne przesłanie i zatrzymaj najpiękniejszy czas na dłużej!

Zapraszamy do butiku SWISS lub na swiss.com.pl.

e-mail: galeria@swiss.eu


swiss.com.pl

W TATUUM już ponad 20 lat prezentujemy kolekcje ubrań i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn ceniących naturalność oraz komfort. Tworzymy odpowiedzialnie, z troską o świat wokół nas. Nie uznajemy kompromisów w kwestii jakości.
Stawiamy na transparentność w komunikacji, do współpracy zapraszamy osoby prawdziwe, spełnione zawodowo, posiadające pasję i talent.
TATUUM to nie chwilowa moda, ale projekty tworzone we współpracy z wybitnymi projektantami i artystami, które dzięki uniwersalnym fasonom i wysokiej jakości pozostają z klientami przez wiele sezonów.
Poza dystrybucja w Polsce TATUUM posiada salony także w Czechach i na Węgrzech.

TATUUM w Twojej Naturze.
www.tatuum.com


www.tatuum.com

Salon The North Face w Galerii Krakowskiej jest pierwszym w Krakowie sklepem tej renomowanej marki, cieszącej się od wielu lat zaufaniem Klientów na całym świecie. Lokal, znajdujący się na poziomie +1 pasażu handlowego, cechuje nowoczesne oraz funkcjonalne zaaranżowanie przestrzeni, pozwalające szybko i łatwo odnaleźć produkty interesujące wszystkich. Wszelką pomoc osobom zainteresowanym zapewnia profesjonalna i sympatyczna obsługa sklepu. Specyfikę naszej oferty cechuje wiele innowacji, wprowadzanych od ponad 30 lat po to, aby zapewnić jak najlepszą jakość naszych produktów wszystkim miłośnikom wypraw górskich oraz osobom uprawiającym sporty outdoorowe. W naszym salonie mogą Państwo znaleźć kompleksowy asortyment: od odzieży wierzchniej na każdą porę roku, przez polary, koszulki, spodnie oraz obuwie, po bieliznę i akcesoria. Hasło przewodnie marki „Never Stop Exploring”™ świetnie tłumaczy kierunek jej rozwoju oraz nadrzędne wartości. Zapraszamy!

Time Trend to połączenie profesjonalizmu i pasji, którymi dzielimy się od 1991 roku. Jesteśmy dumni z tego, że możemy być częścią męskiego świata, partnerem męskiej przygody. Time Trend jest częścią Grupy Zibi, oficjalnego polskiego dystrybutora marek Atlantic, Seiko, Bulova, Casio i G-Shock. Znamy się na zegarkach, a nasi Doradcy opowiedzą Ci wszystko, co musisz wiedzieć o produktach z naszej oferty. Niezależnie od tego, czy szukasz zegarka do biegania, na ekstremalną wyprawę, do garnituru czy po prostu na co dzień — z pewnością coś wpadnie Ci w oko. Time Trend dysponuje ponad 40 markami zegarków, wśród nich są zegarki sportowe, smartwatche, taktyczne, klasyczne, Swiss Made oraz premium. Odwiedź Salon Time Trend i wybierz coś specjalnie dla siebie!

Tommy Hilfiger jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Firma znana ze sprzedaży ubrań w klasycznym amerykańskim stylu preppy, skradła serca fanów mody codziennej, jak i tej luksusowej.


https://pl.tommy.com/

Firma Tous to doskonale znane hiszpańskie przedsiębiorstwo, które zajmuje się projektowaniem i produkcją biżuterii z charakterystycznym motywem misia. Styl Tous jest unikalny i niepodrabialny, dzięki czemu marka bardzo szybko zyskała mocną pozycję na rynku. W samej tylko Hiszpanii znajduje się około 200 salonów Tous, na całym świecie jest ich prawie 500. W asortymencie Tous znajdują się przede wszystkim dodatki biżuteryjne, galanteria skórzana, akcesoria, zegarki, torebki, portfele, walizki czy perfumy.

 

 

 


www.touspolska.pl

VENEZIA łączy wyrafinowaną elegancję z nowoczesnym, odważnym designem. W jej ofercie znaleźć można stylowe obuwie i torby skórzane dla kobiet i mężczyzn. Kolekcje VENEZIA wyróżnia nowoczesny, a zarazem elegancki design oraz dbałość o detale. Dzięki takiemu podejściu marka od ponad 20 lat cieszy się uznaniem klientów, a ich grono stale się powiększa.

Kolekcje

Wspólnym mianownikiem każdej kolekcji jest innowacyjne wzornictwo i wysokiej jakości materiały. Każda kolekcja to kombinacja najnowszych trendów i inspiracji czerpanych z ponadczasowej klasyki. To marka stworzona specjalnie z myślą o tych, którzy poszukują wyjątkowych modeli, a dzięki modzie wyrażają siebie.

Historia

VENEZIA jest jedną z topowych marek obuwniczych w Polsce. Pierwszy butik pod tym szyldem otwarto w 1996 roku i od tego czasu marka nieprzerwanie rozwija sieć sprzedaży w całym kraju. Obecnie na mapie Polski znaleźć można około 70 salonów regularnych oraz salonów outletowych.

Dla zwolenników zakupów przez Internet kolekcje VENEZIA są dostępne w sklepie internetowym pod adresem www.venezia.pl. Aktualny wykaz salonów w podziale na województwa można znaleźć pod adresem https://www.venezia.pl/salon.html.


www.venezia.pl

Misją Vision Express jest zapewnienie najlepszej opieki nad wzrokiem wszystkich Polaków. Z siecią obejmującą dzisiaj ponad 220 profesjonalnych salonów, firma niezmiennie pozostaje liderem branży optycznej w Polsce.

Oferta Vision Express to ogromny wybór wysokiej jakości okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych oraz soczewek kontaktowych dostępnych stacjonarnie oraz online. To także profesjonalne usługi takie jak badanie jakości wzroku wykonywane w każdym salonie.

Co więcej firma zapewnia swoim klientom również serwis oraz pakiet gwarancji na sprzedawane produkty, a także stale dostarcza informacji pomagających właściwie dbać o codzienną higienę, komfort widzenia i zdrowie oczu.

Zapraszamy do salonów i na visionexpress.pl

Spring 2023

So easy to create – moda kapsułowa w Vistula

Nowoczesne klasyki dla niej i dla niego

Świat mody zmienia się niezwykle dynamicznie, ale istnieją produkty, które nie tracą na atrakcyjności. Rok 2023 będzie powrotem do prostych elementów, „klasyków”, które powinny znaleźć się w każdej garderobie. Motywem przewodnim kolekcji Spring 2023 jest szafa kapsułowa. Vistula oferuje klientom wielofunkcjonalne ubrania, z których można tworzyć wiele wyjątkowych stylizacji na różne okazje. Kluczowe wartości to komfort i łatwość kompletowania looków z produktów typu „easy to wear”. Marka zachęca do zwracania uwagi na skład – dzięki najwyższej jakości materiałom i ponadczasowemu krojowi odzież będzie służyć przez lata. Szeroki asortyment Vistula pozwala na wybór bazowych elementów dopasowanych do potrzeb, stylu i sylwetki każdej osoby.


www.vistula.pl

W.KRUK od 1840 na zawsze. W.KRUK to nie tylko biżuteria. To marzenie kobiet i mężczyzn od 1840 roku. W.KRUK jest jedyną marką biżuteryjną w Polsce, która sprawia, że ludzie, którzy ją noszą, czują się wyjątkowi i ważni dla siebie nawzajem. Historia ponad 180 lat marki to największa duma i najważniejsze dziedzictwo. W ponad 150 salonach firmowych na terenie całego kraju W.KRUK oferuje najwyższej jakości złotą i srebrną biżuterię, brylanty, kamienie szlachetne oraz autorskie kolekcje inspirowane najnowszymi trendami. W.KRUK jest ekspertem w dziedzinie zegarków. Przeszło 180 lat tradycji oraz otwartość na nowoczesne trendy czynią nas wiarygodnym i profesjonalnym przedstawicielem światowych marek zegarkowych. W.KRUK oferuje kolekcję akcesoriów sygnowanych logo marki oraz luksusowych zapachów W.KRUK dostępnych na wkruk.pl oraz w stacjonarnych salonach marki.


www.wkruk.pl

W.KRUK od 1840 na zawsze. W.KRUK to nie tylko biżuteria. To marzenie kobiet i mężczyzn od 1840 roku. W.KRUK jest jedyną marką biżuteryjną w Polsce, która sprawia, że ludzie, którzy ją noszą, czują się wyjątkowi i ważni dla siebie nawzajem. Historia ponad 180 lat marki to największa duma i najważniejsze dziedzictwo. W ponad 150 salonach firmowych na terenie całego kraju W.KRUK oferuje najwyższej jakości złotą i srebrną biżuterię, brylanty, kamienie szlachetne oraz autorskie kolekcje inspirowane najnowszymi trendami. W.KRUK jest ekspertem w dziedzinie zegarków. Przeszło 180 lat tradycji oraz otwartość na nowoczesne trendy czynią nas wiarygodnym i profesjonalnym przedstawicielem światowych marek zegarkowych. W.KRUK oferuje kolekcję akcesoriów sygnowanych logo marki oraz luksusowych zapachów W.KRUK dostępnych na wkruk.pl oraz w stacjonarnych salonach marki.

 

 

e-mail: krakowska.rolex@wkruk.pl

 


www.zegarki-luksusowe-wkruk.pl/rolex/

Oryginalny, ale umiarkowany, klasyczny i jednocześnie świeży, zaczepny – to właśnie styl, który MaxMara – włoska wizytówka prêt-à-porter – proponuje dla kobiety aktywnej, świadomej swej kobiecości, uważnej na zmiany stylu, ale bez demonstracyjnego popadania w skrajność. Styl MaxMara jest idealny na każdą okazję: swobodny i oryginalny za dnia, elegancki na ważny wieczór. Firma MaxMara proponuje bogatą ofertę kompletną: począwszy od okryć wierzchnich, skończywszy na drobnych dodatkach uzupełniających wizerunek. Kolekcje charakteryzuje total look, oznaczający ubieranie kobiety od stóp do głów, włącznie z akcesoriami. Jest 7 linii MaxMara, więc każda Klientka może znaleźć coś odpowiedniego na każdą okazję: • MaxMara – Klientka zamożna, businesswoman mająca określony styl – zachowawczy i nowoczesny jednocześnie. • Sportmax – kolekcja zawierająca mocne elementy stylistyczne, aktualności ze świata mody, styl zmienny co sezon. • Sportmax Code – pojedyncze kawałki-puzzle, sportowe, z możliwością kombinacji między sobą: spodnie, spódnice, T-shirty, dzianina, styl świeży, młody, żywy. • 'S Max Mara – sportowa elegancja, podróże, fitness, minimalizm, rygor linii. Kolekcja bazująca na neutralnych kolorach. • Weekend – luźna, wręcz sportowa kolekcja, bogaty wachlarz kolorystyczny. Kolekcja dla kobiety dynamicznej na co dzień i w czasie wolnym. • Max Mara Elegante – kolekcja na uroczystości: ślub, wieczór, specjalne okazje, ekskluzywna i kobieca, z drogocennymi elementami.


www.mirage.pl

WITTCHEN to firma rodzinna, założona w 1990 roku przez Jędrzeja Wittchena, który wraz z żoną Moniką zarządza nią do dziś. Obecnie WITTCHEN jest liderem na rynku ekskluzywnych produktów skórzanych oraz jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, znaną i cenioną również za granicą. W swojej ofercie posiada bogatą gamę luksusowych produktów galanteryjnych oraz odzieży skórzanej, którą charakteryzuje elegancki styl oraz najwyższa jakość.

 

Wartości marki Misją firmy jest twórcze i eleganckie budowanie marki WITTCHEN przez ludzi i dla ludzi, co przejawia się w indywidualnym podejściu do każdego Klienta. Nasi Klienci mają możliwość korzystania z wartościowych kuponów rabatowych oraz wyjątkowego systemu lojalnościowego – dzięki tym wartościom dodanym, stworzonym specjalnie z myślą o nich, oferta marki staje się jeszcze bardziej atrakcyjna.

 

Najwyższa jakość wykonania Historia marki WITTCHEN rozpoczęła się od sprzedaży galanterii skórzanej i na tego typu produktach opierają się kolekcje bazowe marki, takie jak Da Vinci, Italy czy Arizona. Charakteryzują się one ponadczasową klasyką, precyzją wykończenia oraz elegancją widoczną w najdrobniejszych szczegółach. Dzięki szerokiemu asortymentowi Klienci mają możliwość indywidualnego kompletowania tych kolekcji.

Wszystkie produkty z bogatej oferty marki WITTCHEN charakteryzują się wyjątkową jakością wykonania. Portfolio obejmuje torebki z luksusowej linii Elegance tworzone z najwyższej jakości skór, torebki i dodatki z wyjątkowej linii Young, robione ze skóry łączonej z innymi materiałami, komfortową i szykowną odzież zapewniającą wyjątkową estetykę i pełny komfort użytkowania, delikatne szale i apaszki, szykowne czapki, rękawiczki, obuwie biznesowe i w stylu casual, a także kolekcje niezawodnych bagaży i funkcjonalnych parasoli. W sprzedaży znajdują się również wody perfumowane, których wyjątkowe zapachy doskonale oddają charakter marki WITTCHEN. Kolekcje sezonowe są odzwierciedleniem najnowszych trendów w światowej modzie, zawsze odznaczają się unikatowym wzornictwem i oryginalną kolorystyką.

 

Docenieni przez Klientów Działalność WITTCHEN zaowocowała wieloma nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach, wśród których znalazła się między innymi dwukrotnie Gwiazda Jakości Obsługi – w 2014 i 2015 roku. Wyróżnienie to co roku otrzymują firmy, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę Klienta oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje. O przyznaniu tej wyjątkowej nagrody decydują głosy największej w Polsce społeczności konsumentów, korzystającej z portalu jakoscobslugi.pl oraz aplikacji mobilnej. Znak Gwiazdy Jakości Obsługi rozpoznaje i ceni 10 mln Polaków. Zdobyte wyróżnienia jeszcze bardziej motywują WITTCHEN do dalszego działania.


www.wittchen.com

Wólczanka to szeroki wybór ubrań i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn, pozwalający na swobodne skompletowanie całej stylizacji – zarówno na co dzień, jak i od święta. Poprzez nasze kolekcje pragniemy umożliwić Klientom wcielanie się w różne role społeczne, zapewniając im niezbędny komfort oraz poczucie bezpieczeństwa. Wólczanka w swoich kolekcjach posiada zarówno klasyczne wzory jak i modele zaprojektowane w oparciu o najnowsze światowe trendy. Kraty, paski, kwiaty, geometryczne wzory i wiele innych – w zależności od pory roku, nasze kolekcje pełne są różnorodnych deseni i kluczowych kolorów sezonu. Najbardziej wymagającym Klientom - Wólczanka poleca linię Lambert. Lambert to eleganckie koszule i wysokiej jakości akcesoria uszyte zgodnie z zasadami tradycyjnego krawiectwa. Wszystko zaczęło się od koszuli, ale nasza perspektywa sięga znacznie dalej. Stoi za nami doświadczenie KILKU pokoleń, SETEK przetestowanych rozwiązań i MILIONÓW zadowolonych Klientów, dzięki czemu dziś z powodzeniem poszerzamy naszą ofertę o kolejne asortymenty, pozwalające zbudować nowoczesny total look.


www.wolczanka.pl

YES to jeden z liderów polskiego jubilerstwa, z ponad 40-letnią historią. Dziś liczy blisko 170 Salonów w całej Polsce oraz dziesiątki autorskich kolekcji biżuterii, m.in. Pavoni, Queen B, Cassiopeia, La Prima, Zodiak czy Eclipse. W swoich projektach, Magda Dąbrowska i Kasia Bukowska nawiązują do najważniejszych tematów społecznych oraz swobodnej kobiecości. Ponadto od 20 lat YES wspiera sztukę jubilerską, proponując biżuterię tworzoną przez Artystów i organizując wystawy w Galerii YES. W 2021 roku marka zmieniła strategię, by podkreślić, że YES to nie tylko biżuteria. To budowany na co dzień świat, w którym głośno i odważnie mówi się: jestem kobietą! Ponieważ biżuteria YES to manifest, z którym kobiety chcą się utożsamiać.

ZARA z siecią ponad 1700 sklepów w ekskluzywnych lokalizacjach w największych miastach jest obecna na 86 rynkach na świecie. Ten międzynarodowy zasięg świadczy o tym, że granice państw nie są przeszkodą, aby dzielić wspólną kulturę mody. ZARA funkcjonuje w harmonii ze swoimi Klientami, którzy pomagają nadać kształt jej ideom rozwijanym w różnych krajach i środowiskach. Jest to sekret sukcesu marki wśród wielu kultur i pokoleń, które dzielą wspólne zamiłowanie do mody.


www.zara.com

MODA TO NIE TYLKO TO JAK ŻYJEMY, ALE TEŻ KIM JESTEŚMY. ZARA HOME WPROWADZA WYRAFINOWANY, PONADCZASOWY DESIGN W ŚWIAT PRODUKTÓW, KTÓRE PODNOSZĄ JAKOŚĆ CODZIENNEGO ŻYCIA I SĄ INSPIRACJĄ DLA NOWYCH SPOSOBÓW WYRAŻANIA SIEBIE POPRZEZ WNĘTRZA SWOJEGO DOMU.

Zara Home dostosowuje swoją ofertę, czerpiąc z współczesnego stylu i ponadczasowej wrażliwości, kreując nową estetykę wnętrza. Kolekcje marki opierają się na najbardziej aktualnych trendach i zawierają: pościele, zastawę stołową, sztućce i wiele innych dekoracyjnych przedmiotów idealnych dla domu, a także selekcję odzieży domowej, specjalną kolekcję dla dzieci oraz linię zapachów do wnętrz. W Zara Home znaleźć można wszelkie produkty związane z komfortem i intymnością domowego życia.


www.zarahome.com/pl/pl/