Galeria Krakowska

DZISIAJ OTWARTE
9:00 - 22:00

Będziemy otwarci dla was jeszcze przez

Lista wyników 45

KIM JESTEŚMY?
Trening? Bieganie? Narciarstwo? Każdy rodzaj ruchu sprawia, że nasze serca biją szybciej. 4F to marka z ponad 20-letnim doświadczeniem, która narodziła się z pasji do sportu. Tworzymy odzież zarówno dla profesjonalnych zawodników, jak i pełnych zaangażowania amatorów, bo w naszym teamie jest miejsce dla wszystkich! Chcemy Cię inspirować do próbowania nowych rzeczy i wspierać w dążeniu do sportowych celów poprzez wysokiej jakości, zaawansowaną technologicznie odzież treningową i outdoorową. Dołącz do teamu 4F!
#WEMAKEATEAM
Mocno wierzymy, że razem możemy więcej, dlatego zawsze staramy się łączyć siłyz ludźmi, którzy myślą podobnie do nas. Współpracujemy z komitetami olimpijskimi z różnych krajów, z lokalnymi drużynami i związkami sportowymi, a także z profesjonalnymi zawodnikami. Nie możemy sobie wyobrazić lepszych ambasadorów naszej marki!
 

 

 


www.4f.com.pl

Apart to marka od ponad czterech dekad obecna na polskim rynku i od lat to właśnie do niej należy pozycja lidera w branży jubilerskiej. Nowoczesne zaplecze produkcyjne i serwisowe to ogromny atut, dzięki któremu Apart oferuje różnorodną biżuterię i zegarki, dostępne w ponad 200 eleganckich salonach z profesjonalną obsługą, działających w najlepszych lokalizacjach. To sprawia, że dodatki oferowane przez Apart należą do najchętniej wybieranych zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. W asortymencie marki znajdziemy bogaty wybór pierścionków zaręczynowych z diamentami oraz obrączki, które dzięki różnym wariantom, idealnie można dopasować do osobistych preferencji. Oferta biżuteryjna Apart to ponad 40 kolekcji z nieograniczonym wyborem pierścionków, bransoletek, naszyjników i kolczyków. Są wśród nich zarówno ponadczasowe wzory ze złota, z diamentami lub brylantami, jak i biżuteria w bardziej nowoczesnym stylu. Obok biżuterii z diamentami, są także wzory z diamentowym blaskiem łączonym z takimi cenionymi kamieniami szlachetnymi, jak: szafiry, tanzanity, topazy czy szmaragdy. Wśród srebrnej biżuterii marki Apart są zarówno wzory modowe, jak i ozdobione ulubionymi motywami, jak choćby serce, nieskończoność lub symbole na szczęście. Z myślą o kreatywnych indywidualistkach z kolei stworzono modułowe kolekcje Beads i Charms, dzięki którym można samodzielnie komponować swoją biżuterię. Intrygujące biżuteryjne wzory o niebanalnej estetyce to domena dostępnych w Apart marek Elixa oraz Artelioni.

W ofercie Apart są również zegarki, w tym bestsellerowej marki Elixa dla kobiet oraz popularnej  wśród mężczyzn marki Aztorin, a także atrakcyjne modele dla dzieci i młodzieży, pochodzące z zainspirowanych popkulturą kolekcji marki AM:PM.

Koneserzy zegarków z najwyższej półki mogą wybrać czasomierze z takich uznanych, prestiżowych manufaktur zegarmistrzowskich, jak:, A. Lange & Söhne, Jaeger-LeCoultre, Zenith, Hublot czy Breitling, których marka Apart jest przedstawicielem i są one dostępne w wybranych salonach.

Apart to idealne miejsce, aby sprawić sobie lub bliskiej osobie stylowy prezent, który zachwyca.

www.apart.pl

https://www.facebook.com/BizuteriaApart

https://www.instagram.com/bizuteriaapart/

https://www.youtube.com/c/apart  

https://pl.pinterest.com/BizuteriaApart/

info@apart.pl


www.apart.pl

Apart to marka od ponad czterech dekad obecna na polskim rynku i od lat to właśnie do niej należy pozycja lidera w branży jubilerskiej. Nowoczesne zaplecze produkcyjne i serwisowe to ogromny atut, dzięki któremu Apart oferuje różnorodną biżuterię i zegarki, dostępne w ponad 200 eleganckich salonach z profesjonalną obsługą, działających w najlepszych lokalizacjach. To sprawia, że dodatki oferowane przez Apart należą do najchętniej wybieranych zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. W asortymencie marki znajdziemy bogaty wybór pierścionków zaręczynowych z diamentami oraz obrączki, które dzięki różnym wariantom, idealnie można dopasować do osobistych preferencji. Oferta biżuteryjna Apart to ponad 40 kolekcji z nieograniczonym wyborem pierścionków, bransoletek, naszyjników i kolczyków. Są wśród nich zarówno ponadczasowe wzory ze złota, z diamentami lub brylantami, jak i biżuteria w bardziej nowoczesnym stylu. Obok biżuterii z diamentami, są także wzory z diamentowym blaskiem łączonym z takimi cenionymi kamieniami szlachetnymi, jak: szafiry, tanzanity, topazy czy szmaragdy. Wśród srebrnej biżuterii marki Apart są zarówno wzory modowe, jak i ozdobione ulubionymi motywami, jak choćby serce, nieskończoność lub symbole na szczęście. Z myślą o kreatywnych indywidualistkach z kolei stworzono modułowe kolekcje Beads i Charms, dzięki którym można samodzielnie komponować swoją biżuterię. Intrygujące biżuteryjne wzory o niebanalnej estetyce to domena dostępnych w Apart marek Elixa oraz Artelioni.

W ofercie Apart są również zegarki, w tym bestsellerowej marki Elixa dla kobiet oraz popularnej  wśród mężczyzn marki Aztorin, a także atrakcyjne modele dla dzieci i młodzieży, pochodzące z zainspirowanych popkulturą kolekcji marki AM:PM.

Koneserzy zegarków z najwyższej półki mogą wybrać czasomierze z takich uznanych, prestiżowych manufaktur zegarmistrzowskich, jak:, A. Lange & Söhne, Jaeger-LeCoultre, Zenith, Hublot czy Breitling, których marka Apart jest przedstawicielem i są one dostępne w wybranych salonach.

Apart to idealne miejsce, aby sprawić sobie lub bliskiej osobie stylowy prezent, który zachwyca.

www.apart.pl

https://www.facebook.com/BizuteriaApart

https://www.instagram.com/bizuteriaapart/

https://www.youtube.com/c/apart   

https://pl.pinterest.com/BizuteriaApart/ 

info@apart.pl


www.apart.pl

BERSHKA ISTNIEJE NA SKRZYŻOWANIU TECHNOLOGII, MUZYKI I MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH. KREATYWNA, IMERSYJNA I EMPIRYCZNA – CELEM MARKI JEST NAWIĄZANIE POŁĄCZENIA POMIĘDZY NAJBARDZIEJ ZORIENTOWANĄ W ŚWIECIE MIEJSKĄ MŁODZIEŻĄ A NAJŚWIEŻSZYMI WSCHODZĄCYMI TRENDAMI MODOWYMI I SPRAWIENIE, ŻE BĘDĄ ONE VIRALOWE

 

Marka posiada trzy główne linie – dla kobiet, dla mężczyzn, oraz skierowane do nastolatek BSK – tworzące szerokie spektrum stylu i łączące codzienną odzież z wyjątkowymi, trendy propozycjami. Główna kolekcja dopełniona jest opcjami personalizacji, edycjami limitowanymi i szeregiem różnorodnych współprac.


www.bershka.com

BYTOM - SZTUKA KRAWIECTWA OD 1945.

 

Renoma i autorytet marki BYTOM opierają się na krawiectwie. Łączymy historię i nowoczesność, oferując pełną kolekcję – odzież na co dzień i na specjalne okazje, ponadczasową i skrojoną pod potrzeby naszych Klientów. Wartości, z którymi się identyfikujemy to siła, tradycja oraz pewność siebie.

Jako polska marka powstała w 1945 roku, wiemy, jak ważne jest polskie dziedzictwo historyczne i kulturowe. W naszych działaniach kierujemy się filozofią rzemieślniczej sztuki krawieckiej, projektujemy współczesne, ale dojrzałe kolekcje oparte na prawie 80-letnim doświadczeniu w modzie męskiej. Ich stałym elementem są legendarne już garnitury ze szlachetnych włoskich tkanin, szyte w polskich szwalniach, przez mistrzów krawiectwa.

Odzież BYTOM to nieszablonowe kompozycje wyrafinowanej klasyki i solidnego casualu. Misją marki jest redefinicja mody na co dzień. Stawiamy na czyste linie, neutralne kolory, świetną jakość i subtelne, ale efektowne detale, tworząc tym samym idealną harmonię współczesnych trendów oraz najlepszych tradycji krawieckich.

Świat mody przecina się ze światem sztuki. Marka BYTOM wspiera polską kulturę poprzez mecenat nad wydarzeniami kulturalnymi oraz współpracę z polskimi artystami.

 


www.bytom.com.pl

C&A jest liderem branży odzieżowej w wielu krajach europejskich, oferuje stroje dla osób w każdym wieku i na każdą okazję, a poszczególne marki C&A zaprojektowane zostały tak, by jak najpełniej zaspokajać potrzeby oraz oczekiwania Klientów. Yessica to kolekcja dla kobiet, które poszukują ubrań i dodatków eksponujących indywidualny styl. Ekskluzywna linia dla pań Yessica Pure przyciąga wzrok klasycznym krojem oraz wysoką jakością materiałów. W ofercie C&A dostępne są również kolekcja w rozmiarach 48+ oraz ubrania dla kobiet w ciąży. Dla panów stworzona została marka Angelo Litrico – nowoczesne i funkcjonalne ubrania dla współczesnego mężczyzny. Fantazyjną i unikalną kolekcję adresowaną do osób w wieku 18-25 lat prezentuje marka CLOCKHOUSE. Oferta dla dzieci to bajeczne kolory oraz bezpieczne materiały zapewniające wygodę i najwyższą jakość.


www.c-and-a.com

Calvin Klein jest globalną marką lifestylową, będącą przykładem odważnych, nowoczesnych pomysłów i uwodzicielskiej, często minimalistycznej estetyki. Staramy się zachwycać i inspirować naszą grupę odbiorców, korzystając z prowokacyjnych obrazów i niezwykłych, rozpalających zmysły projektów.

Założycielska marka Grupy, od której pochodzi jej nazwa – Calzedonia Group, odzwierciedla esencję dziedzictwa firmy. Od 1986 roku każda z kolekcji wyznacza najnowsze trendy w kategoriach pończosznictwa orazkostiumów kąpielowych dla kobiet, mężczyzn i dzieci, łącząc wysoką jakość produkcji ze stylem oraz przystępnymi cenami.

 

Obecnie marka liczy około 2 000 sklepów obecnych w ponad 40 krajach, z czego 600 salonów znajduje się w samych Włoszech.

 

W ciągu pierwszych 30 lat historii marki, Calzedonia ugruntowała swoją pozycję w złożonym i stale zmieniającym się przemyśle odzieżowym, spełniając wymagania klientów oraz oferując zawsze oryginalny styl, w którym główną rolę grają akcesoria.


www.calzedonia.it/pl

ECCO jest duńską marką, której od momentu założenia w 1963 roku przez Karla Toosbuya przyświeca idea tworzenia butów anatomicznie dopasowanych do stopy. W naszych produktach nowoczesne technologie i design idealnie współgrają z najlepszymi tradycjami obuwniczego fachu.

Wierzymy, że to forma dostosowuje się do funkcji. Właśnie dlatego główną inspiracją dla naszych projektantów jest stopa, bo według nas to od niej wszystko się zaczyna. Pragniemy, by nasze kolekcje z linii kobiecej i męskiej oraz dziecięcej były zarówno piękne, jak i komfortowe – by odzwierciedlały największe wartości naszej pasji. W ECCO inspiruje nas natura. Łączymy elegancką prostotę z ponadczasowym stylem. Dla nas źródłem piękna są: materiał, kształt i kolor. Nasz styl opiera się na czystych liniach, pięknej skórze i najlepszych materiałach.

Każdy but musi podążać za ruchem stopy, dlatego właśnie wszystkie buty ECCO są lekkie, miękkie i elastyczne. Ponieważ pochodzimy z Danii, kolekcje butów ECCO to linie o wyraźnie skandynawskim charakterze, wzbogaconym inspiracjami z całego świata. Wszystkie modele butów projektujemy w unikalnej formule ECCO, która odwołuje się do tworzenia wzornictwa nie tylko modnego, ale także zawierającego niespotykane połączenia. Projektanci ECCO czerpią natchnienie zarówno z siły natury, jak i z niezwykłości duńskiego designu, a modele butów ECCO tworzone są specjalnie z myślą o najbardziej wymagających wielbicielach mody high street, casual lub sportowej, którzy zwracają uwagę na najwyższą jakość materiałów, detale oraz modowe wzornictwo, a także na zapewnienie swobody i wygody. Dzięki butom ECCO odczujesz komfort i zadowolenie bez względu na to, gdzie w danej chwili jesteś i co robisz!


www.ecco.com

Gant to międzynarodowa marka, która dzisiaj posiada siedzibę w Sztokholmie, w Szwecji. Firma ta założona została w 1949 roku w Stanach Zjednoczonych. Początkowo marka Gant specjalizowała się w szyciu koszul, ale z czasem oferta sklepów rozszerzała się, oferując coraz to nowsze rodzaje ubrań, akcesoriów, biżuterii i obuwia.


https://pl.gant.com/

H&M to szwedzka marka odzieżowa oferująca modę damską, męską, młodzieżową i dziecięcą, kosmetyki i akcesoria, a także elementy wyposażenia wnętrz. Firma oferuje najnowsze trendy i ponadczasowe klasyki, wysokiej jakości, w najlepszej cenie i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.


www2.hm.com/pl_pl

H&M to szwedzka marka odzieżowa oferująca modę damską, męską, młodzieżową i dziecięcą, kosmetyki i akcesoria, a także elementy wyposażenia wnętrz. Firma oferuje najnowsze trendy i ponadczasowe klasyki, wysokiej jakości, w najlepszej cenie i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.


www2.hm.com/pl_pl

BOSS jest stworzony dla odważnych, świadomych siebie jednostek, które żyją na własnych zasadach - z pasją, stylem i celem. Kolekcje oferują dynamiczne, nowoczesne projekty dla tych, którzy w pełni i bezkompromisowo akceptują to, kim są: jako ich własny BOSS. Krawiectwo marki, garnitury, odzież codzienna, denim, sporty letnie i akcesoria zaspokajają potrzeby stylistyczne wymagających konsumentów.

 

BOSS Black Menswear

BOSS Black wyznacza standardy kultowego krawiectwa i stylu smart-casual. Wysokiej jakości tkaniny i precyzyjne kroje są podstawą kolekcji z charakterystycznymi dla BOSS garniturami i współczesnymi elementami biznesowymi.

 

BOSS Green Menswear

BOSS Green to kolekcja funkcjonalnej odzieży sportowej, która łączy precyzję kroju z innowacją.

 

BOSS Black Womenswear

BOSS Black wyznacza standardy dla kultowego krawiectwa i stylu smart-casual. Od charakterystycznych garniturów po luksusowe style lifestylowe, kolekcja prezentuje odważne projekty dla współczesnych wizjonerek, w każdej roli, jaką odgrywają.

INTERSPORT Polska S.A. działa na rozwijającym się rynku handlu detalicznego artykułami sportowymi. Spółka jest liderem wśród sieci sklepów sportowych w Polsce, posiadającym obecnie 37 salonów zlokalizowanych w największych miastach Polski. Każdy z salonów INTERSPORT Polska S.A. oferuje pełną gamę towarów sportowych dla około 40 dyscyplin sportu. Asortyment został wzbogacony o marki własne INTERSPORT. W sklepach można nabyć towary specjalistyczne oraz ogólnosportowe. INTERSPORT Polska S.A. kładzie duży nacisk na fachową obsługę Klienta, nie ograniczając się jedynie do sprzedaży. Klient ma możliwość serwisowania zakupionego sprzętu, uczestnictwa w imprezach sportowo-rekreacyjnych oraz testowania najnowszego sprzętu zimowego w INTERSPORT RENT.

Założona w 1996 roku marka Intimissimi podbiła rynek bieliźniany dzięki swoim wyjątkowym atrybutom, takim jak zmysłowy styl oraz urok, co w krótkim okresie czasu pozwoliło marce zająć pozycję lidera w tym sektorze.

 

Marka oferuje modne wzory, które są na bieżąco odświeżane, wyprzedzając sezonowe trendy oraz spełniając wymagania i pragnienia każdej kobiety.

Obszerna oferta produktów charakteryzuje się szczególną dbałością o wysokiej jakości materiały oraz kroje, zarówno w kolekcji basic oraz w kolekcjach bardziej ekskluzywnych, oferując także szeroki wybór bluzek oraz bielizny nocnej. Przepisem na sukces marki jest modny produkt oferowany w korzystnym stosunku jakości do ceny.

 

Obecnie marka liczy ponad 1 390 sklepów obecnych w ponad 38 krajach na świecie.

Zespół iSpot składa się z certyfikowanych specjalistów posiadających wiedzę pozwalającą dopasować ofertę do realnych potrzeb Klienta oraz zaprezentować najnowocześniejsze rozwiązania aktualnie dostępne na świecie.

Odwiedzając sklepy iSpot, Klient ma możliwość praktycznego przetestowania w salonie każdego rozwiązania oraz uczestniczenia w bezpłatnych warsztatach tematycznych.

 

e-mail: Galeria.krakowska@ispot.pl 

 

 


http://ispot.pl/salony-ispot-galeria-krakowska,s6.html

JUBITOM - ogólnopolska sieć salonów jubilerskich pochodząca z Trójmiasta, posiadająca ponad 30 prestiżowych salonów na terenie całego kraju. Ambicją JUBITOM jest oferować najwyższej jakości ekskluzywną biżuterię z diamentami oraz kamieniami szlachetnymi,proponujemy również szeroką ofertę biżuterii złotej, srebrnej oraz fashion. Zapewniając naszym klientom ekspercki poziom obsługi wyróżniamy się w segmencie dóbr luksusowych. Zegarkowe portfolio Jubitom obfituje w najbardziej prestiżowe i cenione brandy. Jesteśmy dystrybutorem marek Omega, IWC Schaffhausen, Ulysse Nardin, Tag Heuer oraz wyłącznym dystrybutorem manufaktur Carl F. Bucherer i Corum. W największych miastach Polski oferujemy także kolekcje zegarków Longines, Rado, Frederique Constant, Epos, Tissot, Certina.


https://jubitom.com/

Sklep z kosmetykami naturalnymi, z Francji z Prowansji. Kosmetyki na bazie naturalnych ekstraktów roślinnych, olejków eterycznych. W ofercie kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, zapachy do ciała, a także zapachy i akcesoria do wnętrz.


www.loccitane.pl

LACOSTE to klasyczny tenisowy look koszulek polo, ale i nie tylko. Marka LACOSTE to też nowoczesność i innowacyjność. Stylowe i nowoczesne kolekcje obuwia, toreb i innej galanterii idealnie pasują do codziennej odzieży. Lacoste słynie z ubrań sportowych, które wyróżniają się profesjonalnym wykonaniem i doskonałej jakości materiałami. To kombinacja klasycznego stylu sportowego oraz nowoczesnego casualu. Chociaż obecnie marka LACOSTE oferuje całe linie ubrań, butów, okularów, zegarków i perfum dla kobiet i mężczyzn, wciąż najbardziej znana jest ze swych koszulek polo.

MANGO jest hiszpańską marką odzieżową o zasięgu międzynarodowym, która istnieje od 1984 roku i posiada aktualnie 2020 sklepów w 103 krajach. W Polsce MANGO jest dostępne w największych miastach dla szerokiej grupy Klientek. Co sezon w sklepach marki można znaleźć właściwie odzwierciedlone i odpowiednio zróżnicowane trendy ze światowych wybiegów. Wyróżnia się w niej styl elegancki i wieczorowy, dzienny, casualowy oraz sekcje jeansowe, do których są dostosowane właściwe akcesoria. Jako jedna z nielicznych marek sieciowych profesjonalnie organizuje sesje, przygotowuje katalogi sezonowe oraz regularne pokazy mody swoich kolekcji. Mango współpracowało już z wieloma znanymi osobami, takimi jak Milla Jovovich, Penélope i Monica Cruz, a obecnie jej twarzą jest hollywoodzka aktorka Scarlett Johansson.

MASSIMO DUTTI UCIELEŚNIA WYJĄTKOWĄ WIZJĘ NATURALNEJ ELEGANCJI DZISIEJSZEGO ŚWIATA. MARKA KREUJE WYRAFINOWANĄ MODĘ SŁUŻĄCĄ WYTWORNYM I NIEZALEŻNYM OSOBOM, KTÓRE ROZUMIEJĄ, ŻE JAKOŚĆ STYLIZACJI TO PRAWDZIWE ODZWIERCIEDLENIE JAKOŚCI ŻYCIA.

Od wysoce wyrafinowanej linii krawiectwa do wygody ponadczasowej mody codziennej, Massimo Dutti daje życie nowoczesnej interpretacji naturalnej, wysublimowanej lekkości.

Marka Massimo Dutti dołączyła do Grupy Inditex w 1991 roku, po 6 latach istnienia jako marka mody męskiej. Pierwsza linia odzieży damskiej zaprezentowana w 1995 roku uchwyciła charakterystyczne poczucie kunsztu marki oraz nacisk na jakość tkanin we wszystkich wymiarach jej kolekcji.


www.massimodutti.com

Sieć sklepów MediaMarkt oferuje najszerszy asortyment produktów z branży elektroniki użytkowej w najlepszych cenach. Klient znajdzie u nas szeroki asortyment sprzętu elektronicznego markowych producentów, zarówno międzynarodowych, jak i krajowych, w tym wszystkie nowości rynkowe.

W sklepie MediaMarkt można znaleźć wszystko, co niezbędne, aby wyposażyć dom, biuro, czy samochód oraz pozostać w stałej łączności ze światem przy użyciu nowych technologii. Zespół doskonale przeszkolonych pracowników fachowo doradzi przy wyborze odpowiedniego telewizora, sprzętu multimedialnego, biurowego, teleinformatycznego, fotograficznego czy urządzeń AGD. Ciekawą ofertę znajdą również fani gier komputerowych, programów użytkowych, muzyki, filmów, książek i audio-booków. W celu sfinansowania zakupu można zawrzeć na miejscu umowę kredytową przy minimum formalności.

Szeroki zakres usług oferowanych przez MediaMarkt obejmuje m.in.: dostawę i instalację urządzeń w domu klienta, ekspresową naprawę smartfonów, przedłużoną i rozszerzoną gwarancję, wywoływanie zdjęć, zwrot zużytych urządzeń, sprawną obsługę serwisową. W punkcje usług telekomunikacyjnych Klienci otrzymają fachową poradę przy zakupie dostępu do Internetu, telewizji cyfrowej oraz telefonii komórkowej i internetowej.

We wszystkich sklepach stacjonarnych MediaMarkt można również odbierać sprzęt zakupiony w sklepie internetowym.

 


https://mediamarkt.pl

OCHNIK to polska firma z ponad 20-letnią tradycją oferująca galanterię i odzież skórzaną. Szlachetne skóry, niepowtarzalne wzornictwo oraz doskonała jakość produktów to cechy wyróżniające markę. Każdego sezonu OCHNIK prezentuje niezwykle bogatą i oryginalną kolekcję kurtek skórzanych, płaszczy, kożuchów, spódnic, sukienek, a także szeroką gamę galanterii skórzanej i akcesoriów, w tym: torebki, teczki, torby podróżne, etui, portfele, rękawiczki i paski.

 

 

 


www.ochnik.com

OYSHO TO MARKA SPORTOWO-REKREACYJNA ZAANGAŻOWANA W INNOWACJĘ, JAKOŚĆ I ZRÓWNOWAŻÓNY ROZWÓJ. OFERUJE SZEROKĄ SELEKCJĘ FUNKCJONALNYCH KOLEKCJI ZAPROJEKTOWANYCH Z MYŚLĄ O OSIĄGANIU SZCZYTOWYCH WYNIKÓW I WYGODZIE PODCZAS TRENINGU.

PONADTO KOLEKCJE ODZIEŻY CODZIENNEJ OYSHO CECHUJĄ SIĘ FUNKCJONALNOŚCIĄ I WSZECHSTRONNOŚCIĄ. SKUPIENIE NA SPORCIE I AKTYWNYM TRYBIE ŻYCIA MOTYWUJE MARKĘ DO DĄŻENIA DO DALSZEJ INNOWACJI I UDOSKONALANIA, ABY ZAWSZE OFEROWAĆ KLIENTOM NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ.


www.oysho.com

Piękno skandynawskiego designu, luksusowe, ręcznie wykonane elementy z najcenniejszych kruszców, złota, srebra, kamieni szlachetnych i półszlachetnych – i indywidualny styl, pozwalający każdej kobiecie wyrazić swoją osobowość, emocje czy najcenniejsze wspomnienia... Tak najprościej opisać można wyjątkowy charakter marki PANDORA. Niezwykle kobiece, ponadczasowe produkty PANDORY już od ponad 25 lat tworzone są w sposób, który umożliwia ich nieskończone połączenia, zależne wyłącznie od naszej wyobraźni. Dzięki tym różnorodnym kombinacjom każdego dnia możemy wyglądać inaczej, podkreślać inny element swojego ubrania czy nastroju. Sztandarowym produktem marki PANDORA, od którego zaczął się międzynarodowy sukces firmy jest bransoletka z zawieszkami. Kobiety na całym świecie pokochały ich unikalny charakter, podkreślający indywidualność jego właścicielki.


www.pandora.net

Moda, styl i marki znanych projektantów w Peek & Cloppenburg. W sklepach Peek & Cloppenburg Klienci świadomi mody i aktualnych trendów znajdą niepowtarzalny wachlarz stylów, marek i cen, wyselekcjonowanych specjalnie dla ich potrzeb. Dom mody Peek & Cloppenburg w Galerii Krakowskiej prezentuje na ponad 3200 mkw. powierzchni trendy i modowe hity sezonu: marki znanych projektantów i marki własne Peek & Cloppenburg, luźne stroje obok eleganckich zestawów biznesowych. Dalsze informacje znajdą Państwo na stronie internetowej: www.peek-cloppenburg.pl

 


www.peek-cloppenburg.pl

Moda, styl i marki znanych projektantów w Peek & Cloppenburg. W sklepach Peek & Cloppenburg Klienci świadomi mody i aktualnych trendów znajdą niepowtarzalny wachlarz stylów, marek i cen, wyselekcjonowanych specjalnie dla ich potrzeb. Dom mody Peek & Cloppenburg w Galerii Krakowskiej prezentuje na ponad 3200 mkw. powierzchni trendy i modowe hity sezonu: marki znanych projektantów i marki własne Peek & Cloppenburg, luźne stroje obok eleganckich zestawów biznesowych. Dalsze informacje znajdą Państwo na stronie internetowej: www.peek-cloppenburg.pl

 


www.peek-cloppenburg.pl

PULL&BEAR ODDAJE DUCHA PEŁNEJ ŻYCIA MŁODOŚCI. Z ŁATWOŚCIĄ MIESZAJĄC NAJNOWSZE TRENDY Z MIĘDZYNARODOWEJ SCENY KLUBOWEJ, GLOBALNYCH RUCHÓW SPOŁECZNYCH ORAZ ŚWIATÓW SZTUKI I MUZYKI, MARKA ZACHĘCA DO ZABAWY MODĄ WSZYSTKICH, KTÓRZY PASJONUJĄ SIĘ DZISIEJSZĄ KULTURĄ.

Pull&Bear posiada po dwie różnorodne linie, zarówno w sekcji odzieży damskiej jak i męskiej. W modzie damskiej marka oferuje skierowaną do nastolatek linię Pacific Republic oraz szereg kolekcji pokazujących najnowsze trendy dla kobiet. W modzie męskiej, Pull&Bear również posiada specjalną linię dla młodzieży, XDYE, która inspirowana jest bogatym światem aktywności na świeżym powietrzu, muzyką i sportem.


www.pullandbear.com

W PUMA od 1948 roku w unikatowy sposób łączymy sport z modą, tworząc wyjątkowe kolekcje przeznaczone dla ludzi, którzy poszukują czegoś specjalnego. W wyjątkowej ofercie sklepu znajdziecie Państwo ekskluzywne produkty z linii Motorsport, a wśród nich cieszące się ogromnym zainteresowaniem kolekcje Ferrari oraz BMW. W stałej ofercie kultowe już obuwie oraz tekstylia z linii Lifestyle. Zapraszamy na niezapomniane zakupy w kameralnej i sympatycznej atmosferze.

Sephora to lider sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych (Nielsen, 2013) oraz najbardziej innowacyjna i inspirująca sieć perfumerii w Polsce. Rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji. Sephora daje swobodę poznawania, delektowania się i eksperymentowania z kosmetykami, a także oferuje bezpłatne profesjonalne porady ekspertów.


www.sephora.pl

PODCZAS GDY MODA I TRENDY STALE EWOLUUJĄ, STRADIVARIUS STAWIA NA PONADCZASOWO STYLOWĄ PEWNOŚĆ SIEBIE. MARKA PRZEKSZTAŁCA NAJŚWIEŻSZE TRENDY W UBRANIA, KTÓRE POZWALAJĄ ZAWSZE I WSZĘDZIE WYRAŻAĆ SIEBIE W NAJBARDZIEJ KOMFORTOWY SPOSÓB. 

 

Stradivarius, pierwotnie rodzinna marka mody damskiej, dołączył do Grupy Inditex w 1999 roku. Kreatywne zespoły projektantów marki napędzają zmianę i przenoszą panujące trendy w nowe, innowacyjne stylizacje, które zachwycają i inspirują. 


www.stradivarius.com

Połyskujące dodatki i kryształowe elementy. Swarovski, światowy lider w wyrobach kryształowych, kilka razy w roku olśniewa nowymi kolekcjami: klasyczną elegancją, najnowszych trendów biżuterią i akcesoriami. Połyskujące kryształki do dekoracji, jak i do kolekcjonowania to pomysły na prezenty na każdą okazję. Uzupełnieniem asortymentu są kryształowe elementy z dziedziny aranżacji wnętrz. Odkryj świat Swarovskiego na: www.swarovski.com


www.swarovski.com

Time Trend to połączenie profesjonalizmu i pasji, którymi dzielimy się od 1991 roku. Jesteśmy dumni z tego, że możemy być częścią męskiego świata, partnerem męskiej przygody. Time Trend jest częścią Grupy Zibi, oficjalnego polskiego dystrybutora marek Atlantic, Seiko, Bulova, Casio i G-Shock. Znamy się na zegarkach, a nasi Doradcy opowiedzą Ci wszystko, co musisz wiedzieć o produktach z naszej oferty. Niezależnie od tego, czy szukasz zegarka do biegania, na ekstremalną wyprawę, do garnituru czy po prostu na co dzień — z pewnością coś wpadnie Ci w oko. Time Trend dysponuje ponad 40 markami zegarków, wśród nich są zegarki sportowe, smartwatche, taktyczne, klasyczne, Swiss Made oraz premium. Odwiedź Salon Time Trend i wybierz coś specjalnie dla siebie!

Tommy Hilfiger jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Firma znana ze sprzedaży ubrań w klasycznym amerykańskim stylu preppy, skradła serca fanów mody codziennej, jak i tej luksusowej.


https://pl.tommy.com/

Firma Tous to doskonale znane hiszpańskie przedsiębiorstwo, które zajmuje się projektowaniem i produkcją biżuterii z charakterystycznym motywem misia. Styl Tous jest unikalny i niepodrabialny, dzięki czemu marka bardzo szybko zyskała mocną pozycję na rynku. W samej tylko Hiszpanii znajduje się około 200 salonów Tous, na całym świecie jest ich prawie 500. W asortymencie Tous znajdują się przede wszystkim dodatki biżuteryjne, galanteria skórzana, akcesoria, zegarki, torebki, portfele, walizki czy perfumy.

 

 

 


www.touspolska.pl

Vistula to marka z wieloletnią tradycją, która w swoich projektach łączy ponadczasowe fasony, wzory i kroje z aktualnymi trendami modowymi, nadając klasycznym ubraniom nowoczesnego charakteru. Szeroki asortyment marki odpowiada na potrzeby mężczyzn i kobiet, oferując niewychodzące z mody elementy garderoby, z których można z łatwością stworzyć stylizacje na różne okazje.

Zapraszamy do salonu.


www.vistula.pl

W.KRUK od 1840 na zawsze. W.KRUK to nie tylko biżuteria. To marzenie kobiet i mężczyzn od 1840 roku. W.KRUK jest jedyną marką biżuteryjną w Polsce, która sprawia, że ludzie, którzy ją noszą, czują się wyjątkowi i ważni dla siebie nawzajem. Historia ponad 180 lat marki to największa duma i najważniejsze dziedzictwo. W ponad 150 salonach firmowych na terenie całego kraju W.KRUK oferuje najwyższej jakości złotą i srebrną biżuterię, brylanty, kamienie szlachetne oraz autorskie kolekcje inspirowane najnowszymi trendami. W.KRUK jest ekspertem w dziedzinie zegarków. Przeszło 180 lat tradycji oraz otwartość na nowoczesne trendy czynią nas wiarygodnym i profesjonalnym przedstawicielem światowych marek zegarkowych. W.KRUK oferuje kolekcję akcesoriów sygnowanych logo marki oraz luksusowych zapachów W.KRUK dostępnych na wkruk.pl oraz w stacjonarnych salonach marki.


www.wkruk.pl

W.KRUK od 1840 na zawsze. W.KRUK to nie tylko biżuteria. To marzenie kobiet i mężczyzn od 1840 roku. W.KRUK jest jedyną marką biżuteryjną w Polsce, która sprawia, że ludzie, którzy ją noszą, czują się wyjątkowi i ważni dla siebie nawzajem. Historia ponad 180 lat marki to największa duma i najważniejsze dziedzictwo. W ponad 150 salonach firmowych na terenie całego kraju W.KRUK oferuje najwyższej jakości złotą i srebrną biżuterię, brylanty, kamienie szlachetne oraz autorskie kolekcje inspirowane najnowszymi trendami. W.KRUK jest ekspertem w dziedzinie zegarków. Przeszło 180 lat tradycji oraz otwartość na nowoczesne trendy czynią nas wiarygodnym i profesjonalnym przedstawicielem światowych marek zegarkowych. W.KRUK oferuje kolekcję akcesoriów sygnowanych logo marki oraz luksusowych zapachów W.KRUK dostępnych na wkruk.pl oraz w stacjonarnych salonach marki.

 

 

e-mail: krakowska.rolex@wkruk.pl

 


www.zegarki-luksusowe-wkruk.pl/rolex/

Oryginalny, ale umiarkowany, klasyczny i jednocześnie świeży, zaczepny – to właśnie styl, który MaxMara – włoska wizytówka prêt-à-porter – proponuje dla kobiety aktywnej, świadomej swej kobiecości, uważnej na zmiany stylu, ale bez demonstracyjnego popadania w skrajność. Styl MaxMara jest idealny na każdą okazję: swobodny i oryginalny za dnia, elegancki na ważny wieczór. Firma MaxMara proponuje bogatą ofertę kompletną: począwszy od okryć wierzchnich, skończywszy na drobnych dodatkach uzupełniających wizerunek. Kolekcje charakteryzuje total look, oznaczający ubieranie kobiety od stóp do głów, włącznie z akcesoriami. Jest 7 linii MaxMara, więc każda Klientka może znaleźć coś odpowiedniego na każdą okazję: • MaxMara – Klientka zamożna, businesswoman mająca określony styl – zachowawczy i nowoczesny jednocześnie. • Sportmax – kolekcja zawierająca mocne elementy stylistyczne, aktualności ze świata mody, styl zmienny co sezon. • Sportmax Code – pojedyncze kawałki-puzzle, sportowe, z możliwością kombinacji między sobą: spodnie, spódnice, T-shirty, dzianina, styl świeży, młody, żywy. • 'S Max Mara – sportowa elegancja, podróże, fitness, minimalizm, rygor linii. Kolekcja bazująca na neutralnych kolorach. • Weekend – luźna, wręcz sportowa kolekcja, bogaty wachlarz kolorystyczny. Kolekcja dla kobiety dynamicznej na co dzień i w czasie wolnym. • Max Mara Elegante – kolekcja na uroczystości: ślub, wieczór, specjalne okazje, ekskluzywna i kobieca, z drogocennymi elementami.


www.mirage.pl

WITTCHEN to firma rodzinna, założona w 1990 roku przez Jędrzeja Wittchena, który wraz z żoną Moniką zarządza nią do dziś. Obecnie WITTCHEN jest liderem na rynku ekskluzywnych produktów skórzanych oraz jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, znaną i cenioną również za granicą. W swojej ofercie posiada bogatą gamę luksusowych produktów galanteryjnych oraz odzieży skórzanej, którą charakteryzuje elegancki styl oraz najwyższa jakość.

 

Wartości marki Misją firmy jest twórcze i eleganckie budowanie marki WITTCHEN przez ludzi i dla ludzi, co przejawia się w indywidualnym podejściu do każdego Klienta. Nasi Klienci mają możliwość korzystania z wartościowych kuponów rabatowych oraz wyjątkowego systemu lojalnościowego – dzięki tym wartościom dodanym, stworzonym specjalnie z myślą o nich, oferta marki staje się jeszcze bardziej atrakcyjna.

 

Najwyższa jakość wykonania Historia marki WITTCHEN rozpoczęła się od sprzedaży galanterii skórzanej i na tego typu produktach opierają się kolekcje bazowe marki, takie jak Da Vinci, Italy czy Arizona. Charakteryzują się one ponadczasową klasyką, precyzją wykończenia oraz elegancją widoczną w najdrobniejszych szczegółach. Dzięki szerokiemu asortymentowi Klienci mają możliwość indywidualnego kompletowania tych kolekcji.

Wszystkie produkty z bogatej oferty marki WITTCHEN charakteryzują się wyjątkową jakością wykonania. Portfolio obejmuje torebki z luksusowej linii Elegance tworzone z najwyższej jakości skór, torebki i dodatki z wyjątkowej linii Young, robione ze skóry łączonej z innymi materiałami, komfortową i szykowną odzież zapewniającą wyjątkową estetykę i pełny komfort użytkowania, delikatne szale i apaszki, szykowne czapki, rękawiczki, obuwie biznesowe i w stylu casual, a także kolekcje niezawodnych bagaży i funkcjonalnych parasoli. W sprzedaży znajdują się również wody perfumowane, których wyjątkowe zapachy doskonale oddają charakter marki WITTCHEN. Kolekcje sezonowe są odzwierciedleniem najnowszych trendów w światowej modzie, zawsze odznaczają się unikatowym wzornictwem i oryginalną kolorystyką.

 

Docenieni przez Klientów Działalność WITTCHEN zaowocowała wieloma nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach, wśród których znalazła się między innymi dwukrotnie Gwiazda Jakości Obsługi – w 2014 i 2015 roku. Wyróżnienie to co roku otrzymują firmy, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę Klienta oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje. O przyznaniu tej wyjątkowej nagrody decydują głosy największej w Polsce społeczności konsumentów, korzystającej z portalu jakoscobslugi.pl oraz aplikacji mobilnej. Znak Gwiazdy Jakości Obsługi rozpoznaje i ceni 10 mln Polaków. Zdobyte wyróżnienia jeszcze bardziej motywują WITTCHEN do dalszego działania.


www.wittchen.com

Wólczanka to szeroki wybór ubrań i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn, pozwalający na swobodne skompletowanie całej stylizacji – zarówno na co dzień, jak i od święta. Poprzez nasze kolekcje pragniemy umożliwić Klientom wcielanie się w różne role społeczne, zapewniając im niezbędny komfort oraz poczucie bezpieczeństwa. Wólczanka w swoich kolekcjach posiada zarówno klasyczne wzory jak i modele zaprojektowane w oparciu o najnowsze światowe trendy. Kraty, paski, kwiaty, geometryczne wzory i wiele innych – w zależności od pory roku, nasze kolekcje pełne są różnorodnych deseni i kluczowych kolorów sezonu. Najbardziej wymagającym Klientom - Wólczanka poleca linię Lambert. Lambert to eleganckie koszule i wysokiej jakości akcesoria uszyte zgodnie z zasadami tradycyjnego krawiectwa. Wszystko zaczęło się od koszuli, ale nasza perspektywa sięga znacznie dalej. Stoi za nami doświadczenie KILKU pokoleń, SETEK przetestowanych rozwiązań i MILIONÓW zadowolonych Klientów, dzięki czemu dziś z powodzeniem poszerzamy naszą ofertę o kolejne asortymenty, pozwalające zbudować nowoczesny total look.


www.wolczanka.pl

YES to jeden z liderów polskiego jubilerstwa, z ponad 40-letnią historią. Dziś liczy blisko 170 Salonów w całej Polsce oraz dziesiątki autorskich kolekcji biżuterii, m.in. Pavoni, Queen B, Cassiopeia, La Prima, Zodiak czy Eclipse. W swoich projektach, Magda Dąbrowska i Kasia Bukowska nawiązują do najważniejszych tematów społecznych oraz swobodnej kobiecości. Ponadto od 20 lat YES wspiera sztukę jubilerską, proponując biżuterię tworzoną przez Artystów i organizując wystawy w Galerii YES. W 2021 roku marka zmieniła strategię, by podkreślić, że YES to nie tylko biżuteria. To budowany na co dzień świat, w którym głośno i odważnie mówi się: jestem kobietą! Ponieważ biżuteria YES to manifest, z którym kobiety chcą się utożsamiać.

MODA TO NIE TYLKO TO JAK ŻYJEMY, ALE TEŻ KIM JESTEŚMY. ZARA HOME WPROWADZA WYRAFINOWANY, PONADCZASOWY DESIGN W ŚWIAT PRODUKTÓW, KTÓRE PODNOSZĄ JAKOŚĆ CODZIENNEGO ŻYCIA I SĄ INSPIRACJĄ DLA NOWYCH SPOSOBÓW WYRAŻANIA SIEBIE POPRZEZ WNĘTRZA SWOJEGO DOMU.

Zara Home dostosowuje swoją ofertę, czerpiąc z współczesnego stylu i ponadczasowej wrażliwości, kreując nową estetykę wnętrza. Kolekcje marki opierają się na najbardziej aktualnych trendach i zawierają: pościele, zastawę stołową, sztućce i wiele innych dekoracyjnych przedmiotów idealnych dla domu, a także selekcję odzieży domowej, specjalną kolekcję dla dzieci oraz linię zapachów do wnętrz. W Zara Home znaleźć można wszelkie produkty związane z komfortem i intymnością domowego życia.


www.zarahome.com/pl/pl/

ZARA JEST MARKĄ, KTÓREJ SIŁĄ W MODZIE JEST PRZYSZŁOŚCIOWOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ASPIRACJE, KTÓRE MAJĄ CHARAKTER INKLUZYWNY. WPROWADZAJĄC BARDZIEJ PRZEMYŚLANY STYL, MARKA STARA SIĘ ZAPEWNIĆ KAŻDEMU, BEZ WZGLĘDU NA TO GDZIE SIĘ ZNAJDUJE,INSPIRUJĄCO PIĘKNĄ, ZAWSZE PODĄŻĄJĄCĄ ZA TRENDAMI I ODPOWIEDZIALNIE WYKONANĄ MODĘ.

 

Dbając o wyjątkowo bliskie relacje z klientami, projektanci marki Zara instynktownie reagują na ich zmieniające się potrzeby, analizując najnowsze trendy i informacje zwrotne,aby dostarczyć klientom we właściwym czasie to, czego w danym momencie oczekują.

 

Zara nieustannie pracuje nad tym, aby jej działalność była bardziej zrównoważona, ograniczając swój wpływ i włączając zrównoważony rozwój do codziennego procesu decyzyjnego.


www.zara.com