Galeria Krakowska

DZISIAJ OTWARTE
9:00 - 22:00

Będziemy otwarci dla was jeszcze przez

Dżins zawsze na topie

Dżins zawsze na topie

Dżins jest bez wątpienia głównym materiałem dominującym w naszych garderobach.
Z biegiem lat wciąż jest w trendzie i w nadchodzącym sezonie się to nie zmieni.

Kompletowanie denimowej szafy rozpocznij od dżinsowej koszuli.
Poza nimi popularnością na wiosnę i lato 2019 cieszyć będą się klasyczne katany, denimowe mini sukienki, dopasowane spodnie z efektem przetartego dżinsu oraz dzwony.
Wszystkie najmodniejsze wydania dżinsu znajdziesz w H&M w naszej galerii oraz na www.hm.com.

New spring collection

New spring collection

New spring collection

Gotowe na nowe – nowa kampania marki Deichmann na sezon wiosna/lato 2019

Gotowe na nowe – nowa kampania marki Deichmann na sezon wiosna/lato 2019

Z jednej strony młodzieżowe sneakersy, dziewczęce balerinki w uroczych kolorach i popularne dad shoes. Z drugiej natomiast zmysłowe szpilki ze zwierzęcym printem, modne czółenka czy sandałki na wysokim obcasie. W najnowszej kolekcji marki Deichmann wybranej przez Julię Wieniawę na sezon wiosenno-letni dosłownie każda kobieta podążająca za aktualnymi trendami znajdzie coś dla siebie.

W kolekcji Julii Wieniawy - jednej z najpopularniejszych aktorek i piosenkarek młodego pokolenia - pojawia się wiele oryginalnych modeli w najmodniejszych kolorach. Wiosnę, oprócz klasyki w postaci bieli, czerwieni i czerni, zdominują zwierzęce motywy, które tak jak w poprzednim sezonie również teraz będą prawdziwym hitem. Panterka czy wężowa skóra w połączeniu z monochromatyczną stylizacją tworzą bardzo szykowny zestaw. Latem towarzyszyć nam będą m.in. malinowa czerwień, błękit czy słoneczna żółć. Jednym z ulubionych, kobiecych modeli z pewnością będą kolorowe sandałki na blokowym obcasie. Stopa prezentuje się w nich niezwykle zgrabnie, wyjątkowe kolory dodają charakteru każdej stylizacji, a stabilny obcas sprawia, że bez problemu można je nosić cały dzień.

W kolekcji Deichmann nie mogło zabraknąć szpilek. Niezastąpione beżowe, czerwone czy czarne w wariancie lakierowanym i matowym to tylko niektóre z propozycji na sezon wiosenno-letni. Pojawiają się również modele z rockowym sznytem. Ćwieki przy kostce czy wzdłuż linii stopy sprawiają, że buty stają się głównym bohaterem naszej stylizacji. Do łask powraca długo wyczekiwana biel, która w poprzednim sezonie nieśmiało pojawiła się w kilku modelach. W najnowszej kolekcji wybranej przez Julię białe czółenka, balerinki, sandałki czy sneakersy będą dostępne w kilku odsłonach. Fanki obuwia sportowego jak zwykle będą miały w czym wybierać. Od wsuwanych czarnych butów z cekinami, przez białe z charakterystycznymi aplikacjami, po te w panterkę. Na letnie dni firma Deichmann przygotowała wiele wariantów klapek, w których swoje odzwierciedlenie znajdują wszystkie wymienione trendy. Ten prosty but, w odcieniu metalicznego różu lub z przeplatanymi paskami, staje się niezastąpionym towarzyszem letnich eskapad.

Wiosna/lato 2019 w sklepach Deichmann to również świetne akcesoria. Torebki są odpowiedzią na potrzeby każdej nowoczesnej kobiety. Te duże wyróżniają się nie tylko ciekawym designem, ale również są wyjątkowo pakowne, dzięki czemu zmieszczą wszystkie najważniejsze drobiazgi. Mniejsze są ozdobione ciekawymi grafikami i sprawdzą się wtedy, gdy to torebka ma być częścią naszej stylizacji lub być kontrastem do reszty ubioru. Torebki wieczorowe są natomiast bardzo subtelne, a delikatny połysk sprawia, że prezentują się bardzo elegancko. W kolekcji znajdziemy również kilka modeli plecaków z ekologicznej skóry doskonałych na miejskie wycieczki oraz takich z miękkiej tkaniny w metalicznym odcieniu, które pomieszczą nawet najbardziej niewymiarowe niezbędniki. W tym sezonie nie mogło zabraknąć niezwykle uniwersalnych torebek zapinanych w pasie. Są małe, zgrabne i pasują zarówno do sportowych, jak i eleganckich stylizacji. Świetnie sprawdzą się zarówno na co dzień, ale również jako wygodny dodatek w podróży.

To wszystko znajdziemy w kolekcji Julii Wieniawy dla Deichmann w sklepach stacjonarnych oraz na stronie www.deichmann.com.

LEE COOPER ZAPRASZA NA NOWĄ- WIOSENNĄ KOLEKCJĘ

LEE COOPER ZAPRASZA NA NOWĄ- WIOSENNĄ KOLEKCJĘ

LEE COOPER ZAPRASZA NA NOWĄ- WIOSENNĄ KOLEKCJĘ

Wiosenne nowości Ray-Ban już w salonie Soczewki24!

Wiosenne nowości Ray-Ban już w salonie Soczewki24!

Ray-Ban to ikona mody i najbardziej rozpoznawalna marka okularów na świecie.
Od dziesięcioleci kolejne pokolenia chętni noszą oprawki i okulary przeciwsłoneczne Ray-Ban utożsamiając się z wartościami, które ze sobą niesie, jak wolność, indywidualizm, ponadczasowość.

Wraz z pierwszym powiewem wiosny czas na nową kolekcję Ray-Ban, w tym zaskakujące kwadratowe oprawki z linii SQUARE.
Zobacz nową kolekcję w salonie Soczewki24 Ray-Ban® Certified Premium Reseller na poziomie -1.

Pizza Rzymska – aż 11 nowych pizz w restauracji Pizza Dominium!

Pizza Rzymska – aż 11 nowych pizz w restauracji Pizza Dominium!

Nowości w Pizza Dominium! Pizza Rzymska to aż 11 nowych smaków pizz, wprost ze słonecznej Italii.
Ten rodzaj pizzy wyróżnia przede wszystkich chrupiące ciasto na zakwasie z mąki ‘’00’’ przygotowane według oryginalnej włoskiej receptury oraz sos 100% pomidorów.

Na Gości Pizza Dominium czeka uczta prawdziwych włoskich smaków!
Pizza Rzymska to kwintesencja włoskości.
Do przygotowania pizzy wykorzystywane są oryginalne włoskie składniki - takie, jak: delikatna szynka prosciutto cotto, wyraziste Salame Napoli czy ulubiona przez wszystkich długo dojrzewająca szynka prosciutto crudo, a także ser mozzarella produkowany wg. oryginalnej włoskiej receptury i ulubione warzywo Włochów - karczochy.
Smakiem Pizzy Rzymskiej pragniemy przenieść naszych Gości do słonecznej Italii, wywoływać uśmiechy na twarzy, zachęcić do włoskiej fiesty przy wspólnym stole w gronie najbliższych.
Chcemy budzić apetyt na życie i jedzenie, szerzyć włoskie „dolce vita” (słodkie życie”).
Wiemy, że pizza łączy!

Dobrą zabawę i pyszne jedzenie, znajdziesz w Pizza Dominium!
Więcej informacji na www.pizzadominium.pl

Odkryj nowy model push-up od Calzedonia!

Odkryj nowy model push-up od Calzedonia!

Odkryj nowy model push-up od Calzedonii!

Marka Calzedonia w tym sezonie proponuje szeroki asortyment artykułów modelujących.

W wiosennej kampanii Calzedonii promującej nowy model push-up, wystąpiła znana z propagowania zdrowego stylu życia – ambasadorka marki Anna Lewandowska.
Bardzo dopasowany krój, który idealnie podkreśla pośladki i zapewnia efekt push-up, z pewnością znajdzie miejsce w szafie każdej miłośniczki nie tylko sportów, ale i mody.

Anna Lewandowska w kampanii Calzedonia promującej nowy model push-up.

Produkty dostępne w pięciu kolorach (biały, lila, niebieski, czerwony, czarny) i rozmiarach: XS, S, M, L będą idealnym uzupełnieniem stylizacji na każdą okazję.

Cena: 139,90zł.

Każdy z modeli można już kupić w sklepach Calzedonia w całej Polsce i w sklepie internetowym na stronie www.calzedonia.pl.

Nowa kolekcja Greenpoint na wiosnę lato 2019

Nowa kolekcja Greenpoint na wiosnę lato 2019

W Greenpoint wiosna już dawno nie była tak radosna!
Nowy sezon zapowiada nadejście ekscytujących zmian.
Koniecznie odwiedź sklep Greenpoint i sprawdź nowości marki.

Nowa kampania marki Converse

Nowa kampania marki Converse

Kobiety definiują, co oznacza być dziewczyną w 2019 roku w najnowszej kampanii marki Converse

19 lutego 2019 – Marka Converse już od dziesięcioleci umożliwia miłośnikom kultowych trampek tworzenie i opowiadanie własnych historii oraz wyrażanie swojej osobowości. Tej wiosny, projektantki Converse stworzyły wyjątkową, kobiecą kolekcję „Love The Progress”, inspirowaną siłą miłości, jedności i wspólnoty.

Kolekcja, zainspirowana kampanią "All The Stories Are True", umożliwiła kobietom na całym świecie szansę na zdefiniowanie swojej płci własnymi słowami. W poszukiwaniu ambasadorek kampanii, Converse odkrył niesamowite historie dziewczyn w różnym wieku, które podążają swoją ścieżką. Definiują, co oznacza bycie dziewczyną na własnych zasadach i robiąc to, inspirują inne kobiety. 

Kampania startuje 19 lutego. Jej globalną ambasadorką została aktorka i aktywistka Millie Bobby Brown. Towarzyszą jej sylwetki kobiet z całego świata, które „walczą” z funkcjonującymi stereotypami na temat swojej płci. Każda z nich napisała odręcznie na płótnie modelu Chuck 70 własnej definicji słowa dziewczyna:

 

  • Millie Bobby Brown  z Wielkiej Brytanii, aktorka i aktywistka. Jej hasło to: “GIRL is powerful”
  •  Kasia Gola  - z Polski, prowadzi nowatorskiego bloga GeekGoesChic.Co. Bez problemu odnajduje się w męskim świecie nowych technologii i pokazuje, że kobiety również mogą sobie świetnie radzić w branży IT. Jest inicjatorką spotkań związanych z modą i technologią w polskich miastach i inspiruje młode kobiety do próbowania swoich sił w dziedzinie nowych technologii. Jej hasło to: “GIRL is disciplined, works hard and achieves”
  • Stephanie Kurlow z Australii, pierwsza baletnica tańcząca w hidżabie. Jej hasło brzmi „GIRL is influential and a risk taker”.
  • Qin Yun Quan  z Singapuru, zawodniczka sportów walki, ucząca kobiety samoobrony. Jej hasło to: „GIRL is a warrior”
  • Naomi Preziler – z Argentyny, wokalistka związana ze sceną rapową, której na początku kariery wróżono, że jako kobieta nie osiągnie niczego w muzyce. Do tej pory spotyka się z sytuacjami dyskryminacji ze względu na to jaką muzykę tworzy. Aktywna feministka. Jej hasło brzmi: “GIRL is to be human”


Inspiracją do powstania kolekcji Love The Progress były kobiety, zarówno te z przeszłości, jak i czasów obecnych, które poprzez swoje historie, dają impuls kolejnym pokoleniom. Ta kolekcja jest odważna i kobieca. Dziękipołączeniu wyrazistych kolorów, grafik i napisów ma zachęcać kobiety do definiowania siebie na swoich własnych warunkach.

Towarzyszące kolekcji hasło „Keep Loving, Keep Fighting" przekonuje, że poprzez wzajemny szacunek i walkę o równość, miłość zwycięży strach.

Buty są wykonane z wysokiej jakości skóry. Kolekcja „Love The Progress” będzie dostępna w sklepach Converse na terenie całego kraju. Dostępne są w cenie od 439 do 479 złotych.

WIOSNA/LATO 2019

WIOSNA/LATO 2019

Najnowsza kampania wiosna/lato 2019 marki Diverse udowadnia, że przeciwieństwa, zamiast się odpychać, potrafią ze sobą maksymalnie współgrać. Odzwierciedlają to ubrania z nowej kolekcji. Diverse po raz kolejny pokazuje, z jaką łatwością można wprowadzić światowe trendy, nie rezygnując z komfortu.

 

W tym sezonie projektanci zestawiają ze sobą skrajności, tworząc nieszablonowe rozwiązania. Zwiewne materiały mieszają się z oversize’owymi kurtkami, klasyka przeplata się z intensywnymi barwami i pasami, a denim łączy się z delikatnymi kwiecistymi motywami, czy skórzaną ramoneską - wprost idealną na motocykl. W okresie wiosenno-letnim kurtki i bluzy przechodzą metamorfozę - zdobią naszą stylizację mocną barwą, nietypowymi wzorami lub krojem. W tym sezonie do garderoby męskiej wprowadzone zostały jaskrawe, przykuwające wzrok barwy sprytnie przeplatające się z basiciem. Swobodnie łączymy sygnowany T-shirt z nadrukiem z koszulą w kratę, a kobaltowa bluza świetnie wyglądać będzie zestawiona z jasnoszarymi materiałowymi spodniami. Styl sportowy miesza się z casualem, zahaczając po drodze o motywy rockowe i nadając modzie męskiej nowego kierunku. Wśród kolekcji znajdziemy także ponadczasowe motywy jak krata, pasy, marynarskie wzory, denim oraz klasyki - urozmaicone o printy, i modernistyczną zabawę formą zyskują całkowicie nowe oblicze. Kolorystyka inspirowana żywiołami obfituje w barwy takie jak ognista czerwień, intensywny niebieski, złociste odcienie żółtego, jaskrawa zieleń, soczysta pomarańcz oraz elementy klasycznej palety barw – biel, czerń i granat. Znaczącą rolę odgrywa również linia sportowa, dedykowana wszystkim tym, którzy zdeterminowani pragną zachować wewnętrzną równowagę. Prezentuje połączenie funkcjonalności z najgorętszymi trendami i energetycznymi barwami jak na przykład wykorzystanie Princess Blue z palety Pantone – must have w wiosennej garderobie. Sesji zdjęciowej do kampanii towarzyszył również film idealnie podkreślający charakter kolekcji. Szum oceanu, palmy, słońce, bezkresna pustynia, trzask ogniska, a po drugiej stronie metropolia - piętrzące się budynki, geometryczne formy, ruch i wszechobecny gwar. Wśród kontrastowego otoczenia młodzi ludzie, podkreślający swoją indywidualność, a jednocześnie trwający w niej u boku drugiej osoby. Jednym słowem kontrasty - esencja wiosenno-letniej kolekcji marki Diverse.

Lśniący kwiat wiśni

Lśniący kwiat wiśni

Nowość!

WYGLĄDASZ KWITNĄCO!

WYGLĄDASZ KWITNĄCO!

Najnowsza kampania Solar to zaproszenie do wiosennego ogrodu, w którym kwitną najpiękniejsze gatunki kwiatów. Polne rośliny i złociste słoneczniki tworzą tło dla energetycznej kolekcji na wiosnę i lato 2019. To będzie wyjątkowo barwny sezon.

 

 

Błękit, pastelowy róż i soczysta zieleń – tymi kolorami Solar obwieszcza oficjalny początek wiosennego sezonu. W zwiastującej go kampanii naturalność kwiatów łączy się ze świeżością intensywnych odcieni – tutaj wszystko kwitnie. W rolę nowoczesnej romantyczki wcieliła się Hanna Sørheim. Norweska modelka o subtelnej urodzie ma na koncie kampanie i lookbooki dla Superdry, Hilfiger Denim, Paul Smith i marki biżuterii David Yurman. W jej portfolio widnieją edytoriale dla takich magazynów jak „Allure”, „Marie Claire”, „Vogue”, „L'officiel”, „Elle” i „Harper's Bazaar”. Eteryczna modelka pojawiła się też na wybiegach marek JW Anderson, Mark Fast i Christopher Kane.

 

Hanna Sørheim stanęła przed obiektywem Łukasza Pukowca. Mieszkający w Londynie polski

artysta fotografował modelki i gwiazdy, jak Isabelle Huppert, a jego zdjęcia pojawiły się w kultowych magazynach poświęconych modzie, jak „Vogue”, „Numero” czy „Dazed & Confused”. W kampanii Solar fotograf ukazał plan zdjęciowy jak wiosenną łąkę: Punktem wyjścia prezentacji naszej najnowszej kolekcji są kwiaty. To nie tylko motyw silnie kojarzony z wiosną, ale też element rozpoznawalny marki Solar. W tym sezonie akcent florystyczny pojawił się na ubraniach i

w scenografii, a lekki i świeży efekt finalny to wielka zasługa zdolnego fotografa i delikatnej

urody Hanny Sørheim – wyjaśnia Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.

 

W wiosenno-letniej kampanii Solar subtelne tło pozwala wyjść na pierwszy plan perfekcyjnym krojom

i soczystym kolorom stylizacji. W tym sezonie wiosna jest kobietą – radosną i pełną życia, a przy tym naturalnie elegancką. Ubrania są jak jej druga skóra – wygodne, zwiewne, idealne do pracy i na co dzień. Bywają urozmaicone klasycznym wzorem w kwiaty, barwnymi paskami albo lekko drapieżnymi centkami. Całości dopełniają wyrazista biżuteria i przewiązana na głowie chusta. Na zdjęciach Pukowca modelka jest swobodna, a padające na jej twarz światło przywołuje na myśl wiosenne słońce. Polne i ogrodowe polskie kwiaty zakwitły w tych kadrach na dobre, dzięki czemu ma się wrażenie, że towarzyszymy modelce podczas słonecznego wiosennego spaceru. Obecność kwiatów w sesji zdjęciowej nabiera podwójnego znaczenia, bo tą energetyczną kampanią na sezon SS 2019 Solar rozpoczyna obchody roku jubileuszowego – jesienią polska marka będzie świętować 30 lat działalności na rynku.

NAJLEPSZE SPORTOWE MARKI TERAZ W CCC!

12 II – 30 IV 2019

NAJLEPSZE SPORTOWE MARKI TERAZ W CCC!

Wraz z nadchodzącym sezonem wiosennym marka CCC kontynuuje prowadzoną od ponad roku komunikację Youngsters, dedykowaną młodszym odbiorcom. Już od lutego, w sklepach CCC, można zobaczyć pierwszą część nowej odsłony kampanii.

CCC Youngsters to kierunek rozwoju komunikacji marki, którego celem jest pokazanie, że w sklepach CCC dostępna jest szeroka oferta butów sportowych. Specjalne miejsce w kolekcji wiosennej wraz z marką Sprandi, zajmują produkty uznanych marek sportowych dostępnych w CCC, takich jak: Adidas, Puma,  Reebok i Skechers które rozszerzają standardową ofertę o markowe modele butów.

CCC - Idę po więcej!

Nowa kolekcja - wiosna

Nowa kolekcja - wiosna

Nowa kolekcja.

Nowa kolekcja BIG STAR już w sprzedaży!

Nowa kolekcja BIG STAR już w sprzedaży!

Klasyka denimu i styl rodeo to 2 dominujące motywy tej wiosny. Zapraszamy do salonu BIG STAR lub do zamawiania na https://bigstar.pl z bezpłatnym odbiorem w salonie.

Sprawdź najnowszą denimową kolekcję H&M

Sprawdź najnowszą denimową kolekcję H&M

Denim nigdy nie wychodzi z mody - od przeszło 160 lat na stałe gości w naszych szafach i wciąż jest w trendzie! Tej wiosny nie będzie wyjątku - zapoznaj się z nową kolekcją w sklepie H&M i wybierz swój sposób na dżins.

 

Zawsze jest pora na nową parę dżinsów - są baza każdej garderoby, nie tylko dla osób ceniących sobie wygodę i ponadczasowy look. W H&M znajdziesz je w wielu fasonach dopasowanych do wszystkich typów sylwetki. Odpowiednio dobrane uwydatnią atuty i ukryją mankamenty - tak, aby każdy czuł się w nich komfortowo.

 

Wolisz mniej klasyczne wydanie dżinsu? Wybierz dopasowaną sukienkę ze srebrnym zamkiem lub denimowe ogrodniczki z H&M, które przełamią codzienną rutynę.

 

Szukasz wiosennego nakrycia, które będzie pasowało absolutnie do wszystkiego? Katana doda Twojej stylizacji najntisowego uroku lub przełamie basicowy look.

 

W najnowszej kolekcji znajdziesz również koszule dżinsowe - dla niej i dla niego. Sprawdź ją w sklepie stacjonarnym H&M w naszej galerii i baw się dżinsem. Pamiętaj, że jego nigdy nie za dużo!

Nowa kolekcja CCC

Nowa kolekcja CCC

Skorzystaj z najnowszej oferty w sklepach CCC! 

Półbuty, baleriny czy obuwie sportowe?

Rozejrzyj się i znajdź swoje nowe buty i modne dodatki w super cenie!

CCC – Idę po więcej!

Żelazko na zmarszczki

Żelazko na zmarszczki

Olej z opuncji figowej:

  • wygładza
  • ujędrnia
  • regeneruje
  • nawilża

 

Moje serce, mój wróg

Moje serce, mój wróg

„Moje serce, mój wróg” to przejmująca opowieść o dwójce nastolatków, których połączyła trudna miłość. Alvie cierpi na zespół Aspergera, a przewlekle chory Stanley podpiera swe kruche ciało o lasce. Tę ciepłą opowieść o trudnej miłości, która przezwycięża chorobę, dostaniecie z księgarni Świat Książki.

Costa Coffee zaprasza Klientów galerii na pyszne śniadania!

Costa Coffee zaprasza Klientów galerii na pyszne śniadania!

Od 5 lutego Costa Coffee zaprasza na zupełnie nową ofertę śniadaniową. Nowe smaki i nowe propozycje produktowe to co nas czeka w kawiarniach Costa Coffee do godziny 12:00. Dla tych którzy preferują lekkie śniadania poponujemy zestaw z croissantem w cenie 15,90 zł lub zestaw z jogurtem w cenie 16,90 zł. Dla osób ceniących sobie sycący początek dnia mamy zestawy z bagietką w 7 smakach do wyboru lub tostem do wyboru z jajkiem sadzonym, bekonem, serem lub szybką i serem. Te zestawy oferujemy w cenie 19,90 zł. W każdym zestawie oprócz oferty jedzeniowej Klient otrzyma małą kawę klasyczną i sok pomarańczowy. Zapraszamy do Costa Coffee nie tylko na przepyszna kawę.

Bielizna specjalnie dla Ciebie

Bielizna specjalnie dla Ciebie

Najnowsza kolekcja bielizny i piżam od H&M to połączenie stylów i fasonów wśród których każda kobieta wybierze coś dla siebie.

Jeśli lubisz urocze detale, wybierz biustonosz z dodatkowymi paseczkami i szorty z efektem karbowania. Wolisz coś prostszego? Na pewno wpadną Ci w oko klasyczne biustonosze oraz figi w jednolitych odcieniach.

Piżamy w maki, kuszące koronki, jedwabiste zestawy i wygodne koszule – znajdź nowości, które Cię zachwycą i w których poczujesz się wspaniale.

Kokieteryjna, romantyczna, wygodna – to Ty decydujesz, w jakiej bieliźnie czujesz się najlepiej. Przyjdź do H&M i wybierz coś dla siebie! Kolekcję znajdziesz również na hm.com: https://bit.ly/2SePJmO

Nowa kolekcja zegarków Flik Flak

Nowa kolekcja zegarków Flik Flak

Gdy Flik i Flak zapraszają do nieustannej zabawy, nawet grawitacja nie stanowi przeszkody. Kolekcja szwajcarskich zegarków dla dzieci Up in the Sky pokazuje inną perspektywę nauki odczytywania czasu i ciekawego wzornictwa.

Zacznij dzień od przygody pośród chmur z Aerobear i Parabeaver, a następnie poznaj mistrza powietrznych akrobacji Loopiloop – niezawodnego drugiego pilota na nadgarstku. Gdy zapadnie zmierzch czas na Orly Sky i lot balonem nad drzewami. Dzieci niezbyt chętnie chodzą spać, ale fascynujące wieczorne opowieści często pozwalają zmienić zdanie. Jednorożce pilnują czasu na uroczym zegarku Magical Dream, ozdobionym lśniącymi klejnotami, których intrygujący czarodziejski pył nadaje magiczny blask. Natomiast Hanging Clouds nawiązuje do dziecięcych karuzeli i zapowiada słoneczną pogodę z kolorowymi chmurami, uśmiechnięty księżyc, tęcze i gwiazdy. Kolecja szwajcarskich zegarków Flik Flak jest już dostępna w sprzedaży, w salonach Swatch.

 

Więcej na stronie shop.swatch.pl

Dark Star

Dark Star

Młodość, pasja i indywidualizm to cechy, łączące uczestników kolejnej edycji kampanii „RatedOneStar”.Wyrażają oni siebie poprzez kreatywne, odważne i bezkompromisowe działania. Ich postawie wiosną 2019 hołduje najnowszy One Star Dark Star – zamszowy sneaker z charakterystyczną czarną gwiazdą.

One Stary z serii Dark Star, inspirowane są deskorolkowymi ekipami z lat 90, które za pomocą markera przemalowywały białą gwiazdę na ciemny kolor. W sneakersach One Star, od swojego debiutu w 1994 roku, ikoniczna gwiazda jest najbardziej charakterystycznym punktem buta. W kolekcji Dark Star wykonana została z wysokiej jakości zamszu, tak jak cała cholewka buta. Do sneakersów dołączone zostały czarne sznurówki z napisem "Sworn To Fun, Loyal To One". Środkowa część podeszwy zawiera cienki czarny pasek, który subtelnie podkreśla sylwetkę buta. Dark Stary są dostępne w czterech wyrazistych kolorach, będących sezonową wersją pierwowzoru One Star. 

W tegorocznej, wiosennej kampanii RatedOneStar, Converse postawił na młodych ludzi, wchodzących w skład międzynarodowej społeczności Converse X. To grupa osób charakteryzujących się własnym, oryginalnym stylem, odwagą do kreatywnego wyrażania siebie, a także pasją do mody, sztuki i muzyki. Żyją oni własnym rytmem, nie ulegają mainstream’owym trendom i inspirują rówieśników tym co robią i jak się ubierają. Oprócz nich, w kampanii udział wzięli

 

„Antiheroes”- kreatywni artyści, wyznaczający własne ścieżki i trendy. W obu ekipach znalazły się także polskie twarze kampanii. Helenamarria to krakowska miłośniczka stylu vintage. Na Instagramie dzieli się swoimi streetowymi stylizacjami. Poza modą pasjonuje się roślinami.Nasz drugi bohater, Hieniek wybrał swoją własną ścieżkę, by robić to co kocha. Jest kreatywnym fotografem, a jego prace można podziwiać m.in. na jego mediach społecznościowych.

Motywem przewodnim kampanii i sesji zdjęciowej jest styl lat 90, który triumfalnie powrócił nie tylko na wybiegi, ale i na ulicę. Określenie „vintage” nabiera tu jednak innego, bardziej współczesnego charakteru. Młodzi ludzie, którzy wyjątkowo cenią sobie nieszablonowość, luz i możliwość wyrażania siebie, czerpią z tej stylistyki pełnymi garściami. One Star wpisuje się w taki klimat idealnie. To but stworzony, aby podkreślać nieprzewidywalność i spontaniczność. Od dziesięcioleci zaznacza, że liczy się przede wszystkim to, aby być sobą, robić swoje i nie bać się tych, którzy mają inne zdanie. Nie chodzi tu tylko o modę – ale o postawę i styl życia.

 

Kolekcja Dark Star jest dostępna we wszystkich salonach Converse w całej Polsce, a także w wybranych sklepach partnerskich.

Limitowana edycja Cactus Blossom!

Limitowana edycja Cactus Blossom!

Limitowana edycja Cactus Blossom od The Body Shop! Odkryj nową, specjalną linię do pielęgnacji o zapachu kwiatu kaktusa od The Body Shop. Świeży, soczysty zapach – przekonaj się!

Dostępny już od 28 stycznia.

Nowa kolekcja już w sprzedaży

Nowa kolekcja już w sprzedaży

Najnowsza kolekcja OCHNIK to dwie niezwykle barwne linie obejmujące nie tylko modną odzież i okrycia wierzchnie, ale też szeroką gamę galanterii i dodatków.

Linia Midnight Tropics łączy elegancję z sex appealem. Turkusy morskiej wody przeplatają się tu z granatem wieczornego nieba, a soczysta tropikalna zieleń współgra z intensywnymi kolorami kwiatów i owoców. Druga linia – Retro Holiday­ – jest lekka, zwiewna i romantyczna. To wybielone słońcem błękity, pistacje i róże, a także pomarańcz w różnych tonacjach.

Zwiastun WL 2019 właśnie trafił do sprzedaży. Premierę kolekcji w pełnej odsłonie zaplanowano na początek marca. Zapraszamy!

STUDNIÓWKA 2019

6 XII – 28 II 2019

STUDNIÓWKA 2019

Studniówka to okazja, która wymaga wyjątkowego stroju. Postaw na klasykę i wybierz garnitur LANCERTO wraz z koszulą oraz muchą lub krawatem za 599,90 zł, a jeżeli cenisz sobie sportową elegancję poznaj nasze zestawy w stylu smart casual: marynarka i spodnie chino w cenie 599,90 zł. Oferta dostępna jest w sklepach stacjonarnych i sklepie online: http://bit.ly/LANCERTO_Studniowka_ 

DALSZE KORZYSTANIE Z WITRYNY OZNACZA ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE PLIKÓW COOKIES, ZGODNIE Z AKTUALNYMI USTAWIENIAMI PRZEGLĄDARKI. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDZIESZ W POLITYCE COOKIES.

Ok