Galeria Krakowska

DZISIAJ OTWARTE
10:00 - 21:00

Będziemy otwarci dla was jeszcze przez

WIOSNA/LATO 2019

WIOSNA/LATO 2019

Najnowsza kampania wiosna/lato 2019 marki Diverse udowadnia, że przeciwieństwa, zamiast się odpychać, potrafią ze sobą maksymalnie współgrać. Odzwierciedlają to ubrania z nowej kolekcji. Diverse po raz kolejny pokazuje, z jaką łatwością można wprowadzić światowe trendy, nie rezygnując z komfortu.

 

W tym sezonie projektanci zestawiają ze sobą skrajności, tworząc nieszablonowe rozwiązania. Zwiewne materiały mieszają się z oversize’owymi kurtkami, klasyka przeplata się z intensywnymi barwami i pasami, a denim łączy się z delikatnymi kwiecistymi motywami, czy skórzaną ramoneską - wprost idealną na motocykl. W okresie wiosenno-letnim kurtki i bluzy przechodzą metamorfozę - zdobią naszą stylizację mocną barwą, nietypowymi wzorami lub krojem. W tym sezonie do garderoby męskiej wprowadzone zostały jaskrawe, przykuwające wzrok barwy sprytnie przeplatające się z basiciem. Swobodnie łączymy sygnowany T-shirt z nadrukiem z koszulą w kratę, a kobaltowa bluza świetnie wyglądać będzie zestawiona z jasnoszarymi materiałowymi spodniami. Styl sportowy miesza się z casualem, zahaczając po drodze o motywy rockowe i nadając modzie męskiej nowego kierunku. Wśród kolekcji znajdziemy także ponadczasowe motywy jak krata, pasy, marynarskie wzory, denim oraz klasyki - urozmaicone o printy, i modernistyczną zabawę formą zyskują całkowicie nowe oblicze. Kolorystyka inspirowana żywiołami obfituje w barwy takie jak ognista czerwień, intensywny niebieski, złociste odcienie żółtego, jaskrawa zieleń, soczysta pomarańcz oraz elementy klasycznej palety barw – biel, czerń i granat. Znaczącą rolę odgrywa również linia sportowa, dedykowana wszystkim tym, którzy zdeterminowani pragną zachować wewnętrzną równowagę. Prezentuje połączenie funkcjonalności z najgorętszymi trendami i energetycznymi barwami jak na przykład wykorzystanie Princess Blue z palety Pantone – must have w wiosennej garderobie. Sesji zdjęciowej do kampanii towarzyszył również film idealnie podkreślający charakter kolekcji. Szum oceanu, palmy, słońce, bezkresna pustynia, trzask ogniska, a po drugiej stronie metropolia - piętrzące się budynki, geometryczne formy, ruch i wszechobecny gwar. Wśród kontrastowego otoczenia młodzi ludzie, podkreślający swoją indywidualność, a jednocześnie trwający w niej u boku drugiej osoby. Jednym słowem kontrasty - esencja wiosenno-letniej kolekcji marki Diverse.

Lśniący kwiat wiśni

Lśniący kwiat wiśni

Nowość!

WYGLĄDASZ KWITNĄCO!

WYGLĄDASZ KWITNĄCO!

Najnowsza kampania Solar to zaproszenie do wiosennego ogrodu, w którym kwitną najpiękniejsze gatunki kwiatów. Polne rośliny i złociste słoneczniki tworzą tło dla energetycznej kolekcji na wiosnę i lato 2019. To będzie wyjątkowo barwny sezon.

 

 

Błękit, pastelowy róż i soczysta zieleń – tymi kolorami Solar obwieszcza oficjalny początek wiosennego sezonu. W zwiastującej go kampanii naturalność kwiatów łączy się ze świeżością intensywnych odcieni – tutaj wszystko kwitnie. W rolę nowoczesnej romantyczki wcieliła się Hanna Sørheim. Norweska modelka o subtelnej urodzie ma na koncie kampanie i lookbooki dla Superdry, Hilfiger Denim, Paul Smith i marki biżuterii David Yurman. W jej portfolio widnieją edytoriale dla takich magazynów jak „Allure”, „Marie Claire”, „Vogue”, „L'officiel”, „Elle” i „Harper's Bazaar”. Eteryczna modelka pojawiła się też na wybiegach marek JW Anderson, Mark Fast i Christopher Kane.

 

Hanna Sørheim stanęła przed obiektywem Łukasza Pukowca. Mieszkający w Londynie polski

artysta fotografował modelki i gwiazdy, jak Isabelle Huppert, a jego zdjęcia pojawiły się w kultowych magazynach poświęconych modzie, jak „Vogue”, „Numero” czy „Dazed & Confused”. W kampanii Solar fotograf ukazał plan zdjęciowy jak wiosenną łąkę: Punktem wyjścia prezentacji naszej najnowszej kolekcji są kwiaty. To nie tylko motyw silnie kojarzony z wiosną, ale też element rozpoznawalny marki Solar. W tym sezonie akcent florystyczny pojawił się na ubraniach i

w scenografii, a lekki i świeży efekt finalny to wielka zasługa zdolnego fotografa i delikatnej

urody Hanny Sørheim – wyjaśnia Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.

 

W wiosenno-letniej kampanii Solar subtelne tło pozwala wyjść na pierwszy plan perfekcyjnym krojom

i soczystym kolorom stylizacji. W tym sezonie wiosna jest kobietą – radosną i pełną życia, a przy tym naturalnie elegancką. Ubrania są jak jej druga skóra – wygodne, zwiewne, idealne do pracy i na co dzień. Bywają urozmaicone klasycznym wzorem w kwiaty, barwnymi paskami albo lekko drapieżnymi centkami. Całości dopełniają wyrazista biżuteria i przewiązana na głowie chusta. Na zdjęciach Pukowca modelka jest swobodna, a padające na jej twarz światło przywołuje na myśl wiosenne słońce. Polne i ogrodowe polskie kwiaty zakwitły w tych kadrach na dobre, dzięki czemu ma się wrażenie, że towarzyszymy modelce podczas słonecznego wiosennego spaceru. Obecność kwiatów w sesji zdjęciowej nabiera podwójnego znaczenia, bo tą energetyczną kampanią na sezon SS 2019 Solar rozpoczyna obchody roku jubileuszowego – jesienią polska marka będzie świętować 30 lat działalności na rynku.

NAJLEPSZE SPORTOWE MARKI TERAZ W CCC!

12 II – 30 IV 2019

NAJLEPSZE SPORTOWE MARKI TERAZ W CCC!

Wraz z nadchodzącym sezonem wiosennym marka CCC kontynuuje prowadzoną od ponad roku komunikację Youngsters, dedykowaną młodszym odbiorcom. Już od lutego, w sklepach CCC, można zobaczyć pierwszą część nowej odsłony kampanii.

CCC Youngsters to kierunek rozwoju komunikacji marki, którego celem jest pokazanie, że w sklepach CCC dostępna jest szeroka oferta butów sportowych. Specjalne miejsce w kolekcji wiosennej wraz z marką Sprandi, zajmują produkty uznanych marek sportowych dostępnych w CCC, takich jak: Adidas, Puma,  Reebok i Skechers które rozszerzają standardową ofertę o markowe modele butów.

CCC - Idę po więcej!

Nowa kolekcja walentynkowa

Nowa kolekcja walentynkowa

W naszym butiku już dostępna nowa walentynkowa kolekcja zegarków Rosefield - Boxy Valentines.

Zapraszamy!

Nowa kolekcja - wiosna

Nowa kolekcja - wiosna

Nowa kolekcja.

Nowa kolekcja BIG STAR już w sprzedaży!

Nowa kolekcja BIG STAR już w sprzedaży!

Klasyka denimu i styl rodeo to 2 dominujące motywy tej wiosny. Zapraszamy do salonu BIG STAR lub do zamawiania na https://bigstar.pl z bezpłatnym odbiorem w salonie.

Sprawdź najnowszą denimową kolekcję H&M

Sprawdź najnowszą denimową kolekcję H&M

Denim nigdy nie wychodzi z mody - od przeszło 160 lat na stałe gości w naszych szafach i wciąż jest w trendzie! Tej wiosny nie będzie wyjątku - zapoznaj się z nową kolekcją w sklepie H&M i wybierz swój sposób na dżins.

 

Zawsze jest pora na nową parę dżinsów - są baza każdej garderoby, nie tylko dla osób ceniących sobie wygodę i ponadczasowy look. W H&M znajdziesz je w wielu fasonach dopasowanych do wszystkich typów sylwetki. Odpowiednio dobrane uwydatnią atuty i ukryją mankamenty - tak, aby każdy czuł się w nich komfortowo.

 

Wolisz mniej klasyczne wydanie dżinsu? Wybierz dopasowaną sukienkę ze srebrnym zamkiem lub denimowe ogrodniczki z H&M, które przełamią codzienną rutynę.

 

Szukasz wiosennego nakrycia, które będzie pasowało absolutnie do wszystkiego? Katana doda Twojej stylizacji najntisowego uroku lub przełamie basicowy look.

 

W najnowszej kolekcji znajdziesz również koszule dżinsowe - dla niej i dla niego. Sprawdź ją w sklepie stacjonarnym H&M w naszej galerii i baw się dżinsem. Pamiętaj, że jego nigdy nie za dużo!

Nowa kolekcja CCC

Nowa kolekcja CCC

Skorzystaj z najnowszej oferty w sklepach CCC! 

Półbuty, baleriny czy obuwie sportowe?

Rozejrzyj się i znajdź swoje nowe buty i modne dodatki w super cenie!

CCC – Idę po więcej!

Żelazko na zmarszczki

Żelazko na zmarszczki

Olej z opuncji figowej:

  • wygładza
  • ujędrnia
  • regeneruje
  • nawilża

 

LOVE IS IN THE AIR!

LOVE IS IN THE AIR!

CZYLI MIŁOŚĆ JEST W POWIETRZU... NIE TYLKO W WALENTYNKI!

Romantyczny spacer? Kolacja przy świecach? A może wspólne kino? Z okazji Święta Zakochanych Calzedonia proponuje swoje akcesoria w postaci rajstop oraz skarpet z motywem serca, które są idealnym uzupełnieniem walentynkowych stylizacji.

Rajstopy to z pewnością must have w każdej kobiecej szafie. Dodają seksapilu oraz elegancji, są niezbędnikiem, jeśli chodzi o wielkie wyjścia czy randki. Niezależnie, więc od tego czy chcesz postawić na odkryte nogi lub dyskretnie je odsłonić – rajstopy Calzedonia idealnie spełnią się w tej roli.  Cienkie, kabaretki, ze wzorem – ich wybór jest ogromny i zgodny z panującymi trendami. W Walentynki nie bój się eksperymentować z modą! Postaw na rajstopy z delikatnym nadrukiem w serduszka, które wprowadzą Cię w iście miłosny nastrój.

 

Od kilku sezonów skarpety stają się nieodłącznym elementem naszych codziennych jak i wieczorowych looków. W Walentynkowej kolekcji skarpet Calzedonia nie zabrakło wesołych

 

nadruków w serduszka. 14 luty to idealna data do ich założenia i zakochania się w nich od pierwszego wejrzenia. Bo miłość jest w powietrzu!

Moje serce, mój wróg

Moje serce, mój wróg

„Moje serce, mój wróg” to przejmująca opowieść o dwójce nastolatków, których połączyła trudna miłość. Alvie cierpi na zespół Aspergera, a przewlekle chory Stanley podpiera swe kruche ciało o lasce. Tę ciepłą opowieść o trudnej miłości, która przezwycięża chorobę, dostaniecie z księgarni Świat Książki.

84000

84000

Świat, w którym wycenić można wszystko – nawet ludzkie życie. Zbrodnie uchodzą na sucho, jeśli tylko się za nie odpowiednio zapłaci. Kara zna cenę. A co się stanie, jeśli ktoś zamorduje bliską nam osobę? Taki scenariusz możecie przeżyć wraz z bohaterem książki „84 000”. Zajrzyjcie do księgarni Świat Książki i upolujcie drugą książkę za połowę ceny.

Costa Coffee zaprasza Klientów galerii na pyszne śniadania!

Costa Coffee zaprasza Klientów galerii na pyszne śniadania!

Od 5 lutego Costa Coffee zaprasza na zupełnie nową ofertę śniadaniową. Nowe smaki i nowe propozycje produktowe to co nas czeka w kawiarniach Costa Coffee do godziny 12:00. Dla tych którzy preferują lekkie śniadania poponujemy zestaw z croissantem w cenie 15,90 zł lub zestaw z jogurtem w cenie 16,90 zł. Dla osób ceniących sobie sycący początek dnia mamy zestawy z bagietką w 7 smakach do wyboru lub tostem do wyboru z jajkiem sadzonym, bekonem, serem lub szybką i serem. Te zestawy oferujemy w cenie 19,90 zł. W każdym zestawie oprócz oferty jedzeniowej Klient otrzyma małą kawę klasyczną i sok pomarańczowy. Zapraszamy do Costa Coffee nie tylko na przepyszna kawę.

Bielizna specjalnie dla Ciebie

Bielizna specjalnie dla Ciebie

Najnowsza kolekcja bielizny i piżam od H&M to połączenie stylów i fasonów wśród których każda kobieta wybierze coś dla siebie.

Jeśli lubisz urocze detale, wybierz biustonosz z dodatkowymi paseczkami i szorty z efektem karbowania. Wolisz coś prostszego? Na pewno wpadną Ci w oko klasyczne biustonosze oraz figi w jednolitych odcieniach.

Piżamy w maki, kuszące koronki, jedwabiste zestawy i wygodne koszule – znajdź nowości, które Cię zachwycą i w których poczujesz się wspaniale.

Kokieteryjna, romantyczna, wygodna – to Ty decydujesz, w jakiej bieliźnie czujesz się najlepiej. Przyjdź do H&M i wybierz coś dla siebie! Kolekcję znajdziesz również na hm.com: https://bit.ly/2SePJmO

Postaw na biel!

Postaw na biel!

Biel w modzie niczym bumerang powraca co sezon w nowym wydaniu. Tym razem pojawia się również na butach czy dodatkach. Białe czółenka z ćwiekami w rockowym stylu czy bardziej klasyczne do garnituru, znajdziemy w sklepach Deichmann. Obuwiem, które każda z nas ma w swojej szafie, są na pewno białe sneakresy. Idealne do spodni typu rurki czy spódnicy 3/4 dodają sportowego sznytu w bardzo stylowym wydaniu. W kolekcji Deichmann mamy mnóstwo takich modeli do wyboru. Kiedy pogoda jest zmienna warto postawić na botki. Białe sznurowane z grubszą podeszwą lub dla fanek zwierzęcych wzorów, najmodniejsze w tym sezonie, w wężową skórę.

 

Te i wiele innych modeli znajdziesz w sklepach Deichmann oraz na www.deichmann.com.

Nowa kolekcja zegarków Flik Flak

Nowa kolekcja zegarków Flik Flak

Gdy Flik i Flak zapraszają do nieustannej zabawy, nawet grawitacja nie stanowi przeszkody. Kolekcja szwajcarskich zegarków dla dzieci Up in the Sky pokazuje inną perspektywę nauki odczytywania czasu i ciekawego wzornictwa.

Zacznij dzień od przygody pośród chmur z Aerobear i Parabeaver, a następnie poznaj mistrza powietrznych akrobacji Loopiloop – niezawodnego drugiego pilota na nadgarstku. Gdy zapadnie zmierzch czas na Orly Sky i lot balonem nad drzewami. Dzieci niezbyt chętnie chodzą spać, ale fascynujące wieczorne opowieści często pozwalają zmienić zdanie. Jednorożce pilnują czasu na uroczym zegarku Magical Dream, ozdobionym lśniącymi klejnotami, których intrygujący czarodziejski pył nadaje magiczny blask. Natomiast Hanging Clouds nawiązuje do dziecięcych karuzeli i zapowiada słoneczną pogodę z kolorowymi chmurami, uśmiechnięty księżyc, tęcze i gwiazdy. Kolecja szwajcarskich zegarków Flik Flak jest już dostępna w sprzedaży, w salonach Swatch.

 

Więcej na stronie shop.swatch.pl

Dark Star

Dark Star

Młodość, pasja i indywidualizm to cechy, łączące uczestników kolejnej edycji kampanii „RatedOneStar”.Wyrażają oni siebie poprzez kreatywne, odważne i bezkompromisowe działania. Ich postawie wiosną 2019 hołduje najnowszy One Star Dark Star – zamszowy sneaker z charakterystyczną czarną gwiazdą.

One Stary z serii Dark Star, inspirowane są deskorolkowymi ekipami z lat 90, które za pomocą markera przemalowywały białą gwiazdę na ciemny kolor. W sneakersach One Star, od swojego debiutu w 1994 roku, ikoniczna gwiazda jest najbardziej charakterystycznym punktem buta. W kolekcji Dark Star wykonana została z wysokiej jakości zamszu, tak jak cała cholewka buta. Do sneakersów dołączone zostały czarne sznurówki z napisem "Sworn To Fun, Loyal To One". Środkowa część podeszwy zawiera cienki czarny pasek, który subtelnie podkreśla sylwetkę buta. Dark Stary są dostępne w czterech wyrazistych kolorach, będących sezonową wersją pierwowzoru One Star. 

W tegorocznej, wiosennej kampanii RatedOneStar, Converse postawił na młodych ludzi, wchodzących w skład międzynarodowej społeczności Converse X. To grupa osób charakteryzujących się własnym, oryginalnym stylem, odwagą do kreatywnego wyrażania siebie, a także pasją do mody, sztuki i muzyki. Żyją oni własnym rytmem, nie ulegają mainstream’owym trendom i inspirują rówieśników tym co robią i jak się ubierają. Oprócz nich, w kampanii udział wzięli

 

„Antiheroes”- kreatywni artyści, wyznaczający własne ścieżki i trendy. W obu ekipach znalazły się także polskie twarze kampanii. Helenamarria to krakowska miłośniczka stylu vintage. Na Instagramie dzieli się swoimi streetowymi stylizacjami. Poza modą pasjonuje się roślinami.Nasz drugi bohater, Hieniek wybrał swoją własną ścieżkę, by robić to co kocha. Jest kreatywnym fotografem, a jego prace można podziwiać m.in. na jego mediach społecznościowych.

Motywem przewodnim kampanii i sesji zdjęciowej jest styl lat 90, który triumfalnie powrócił nie tylko na wybiegi, ale i na ulicę. Określenie „vintage” nabiera tu jednak innego, bardziej współczesnego charakteru. Młodzi ludzie, którzy wyjątkowo cenią sobie nieszablonowość, luz i możliwość wyrażania siebie, czerpią z tej stylistyki pełnymi garściami. One Star wpisuje się w taki klimat idealnie. To but stworzony, aby podkreślać nieprzewidywalność i spontaniczność. Od dziesięcioleci zaznacza, że liczy się przede wszystkim to, aby być sobą, robić swoje i nie bać się tych, którzy mają inne zdanie. Nie chodzi tu tylko o modę – ale o postawę i styl życia.

 

Kolekcja Dark Star jest dostępna we wszystkich salonach Converse w całej Polsce, a także w wybranych sklepach partnerskich.

Limitowana edycja Cactus Blossom!

Limitowana edycja Cactus Blossom!

Limitowana edycja Cactus Blossom od The Body Shop! Odkryj nową, specjalną linię do pielęgnacji o zapachu kwiatu kaktusa od The Body Shop. Świeży, soczysty zapach – przekonaj się!

Dostępny już od 28 stycznia.

Limitowana kolekcja Swatch na Walentynki!

Limitowana kolekcja Swatch na Walentynki!

O romantyczną atmosferę podczas tegorocznych Walentynek zadba wyjątkowy zegarek TRIPLE LOVE marki Swatch!

Kocha, lubi, szanuje…? Jedno jest pewne – TRIPLE LOVE i nadgarstek to dobrana para. Ten piękny zegarek charakteryzuje się trzema transparentnymi sercami w odcieniach czerwieni i różu, które można podziwiać przez przezroczystą tarczę. Całości dopełnia fakturowany pasek. Limitowany zegarek, dostępny w liczbie 5143 sztuk, jest zapakowany w unikatowe, zdobione sercami pudełko. Tak zapakowany zegarek,  będzie niepowtarzalnym prezentem dla wyjątkowej osoby. Gdyby wszystkie wybory były tak oczywiste!

Zegarek jest już dostępny w sprzedaży.

 

Więcej na stronie shop.swatch.pl

Nowa kolekcja już w sprzedaży

Nowa kolekcja już w sprzedaży

Najnowsza kolekcja OCHNIK to dwie niezwykle barwne linie obejmujące nie tylko modną odzież i okrycia wierzchnie, ale też szeroką gamę galanterii i dodatków.

Linia Midnight Tropics łączy elegancję z sex appealem. Turkusy morskiej wody przeplatają się tu z granatem wieczornego nieba, a soczysta tropikalna zieleń współgra z intensywnymi kolorami kwiatów i owoców. Druga linia – Retro Holiday­ – jest lekka, zwiewna i romantyczna. To wybielone słońcem błękity, pistacje i róże, a także pomarańcz w różnych tonacjach.

Zwiastun WL 2019 właśnie trafił do sprzedaży. Premierę kolekcji w pełnej odsłonie zaplanowano na początek marca. Zapraszamy!

STUDNIÓWKA 2019

6 XII – 28 II 2019

STUDNIÓWKA 2019

Studniówka to okazja, która wymaga wyjątkowego stroju. Postaw na klasykę i wybierz garnitur LANCERTO wraz z koszulą oraz muchą lub krawatem za 599,90 zł, a jeżeli cenisz sobie sportową elegancję poznaj nasze zestawy w stylu smart casual: marynarka i spodnie chino w cenie 599,90 zł. Oferta dostępna jest w sklepach stacjonarnych i sklepie online: http://bit.ly/LANCERTO_Studniowka_ 

DALSZE KORZYSTANIE Z WITRYNY OZNACZA ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE PLIKÓW COOKIES, ZGODNIE Z AKTUALNYMI USTAWIENIAMI PRZEGLĄDARKI. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDZIESZ W POLITYCE COOKIES.

Ok