Wiosna w Apart!

Wiosna w Apart!

Pierwsze na tle nieba zwiastują wiosnę, pierwsze jej przybycie ogłaszają w złotej odsłonie od Apart.

Nowa Kolekcja w TALLY WEiJL

Nowa Kolekcja w TALLY WEiJL

Nowa wiosenna kolekcja dostępna w każdym sklepie TALLY WEiJL

ZASMAKUJ ORIENTU… W RESTAURACJI SUBWAY®

ZASMAKUJ ORIENTU… W RESTAURACJI SUBWAY®

Wraz z nadejściem wiosny w restauracjach SUBWAY® pojawiły się sandwicze przywołujące smak orientu. Jeszcze w marcu spróbować będzie można nowości – sandwicza Kurczak Tikka, któremu towarzyszyć będzie Falafel.

Wraz z początkiem wiosny SUBWAY® proponuje nowość: sandwicze Kurczak Tikka z soczystym, marynowanym w sosie tikka kurczakiem i Falafel – znany już miłośnikom wegetariańskich sandwiczy sub z aromatycznymi kulkami z ciecierzycy. Zarówno mięsna jak i wegetariańska receptura wzbogacona jest porcją zawsze świeżych warzyw i chrupiącym, wypiekanym na miejscu pieczywem. 

Fani orientalnych smaków mogą odwiedzić profil SUBWAY® na Facebooku. Tam, obok informacji na temat nowych propozycji w menu, pojawią się konkursy, w których będzie można wygrać vouchery na nowy specjał z menu SUBWAY®

Limitowana kolekcja z Tattoo Konwentem

Limitowana kolekcja z Tattoo Konwentem

Do salonu @MEDICINE everyday therapy w naszym Centrum właśnie weszła kolekcja limitowana stworzona we współpracy z @Tattoo Konwent. Prace artystów, którzy na co dzień zajmują się tatuowaniem znalazły się na kilkunastu koszulkach i bluzach marki. Grafiki wykonali Mariusz Romanowicz z Inkspiracy, Aniela Makarska z Horny Pony, Maurycy Szymczak oraz Szymon Skalski, czyli Szogun Ciernistych Krzewów. Fotografie przedstawiające kolekcję stworzył utalentowany fotograficzny duet: Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik z agencji Picture That Warsaw

Budzimy wiosnę w Five o’clock!

Budzimy wiosnę w Five o’clock!

Nadchodzi wiosna! Natura powoli budzi się do życia i wyzwala w nas pokłady pozytywnej energii, by cieszyć się życiem Z radością odkrywamy jej zwiastuny – kwiaty, zmieniające się kolory, zapachy unoszące się w powietrzu oraz poranny śpiew ptaków.

W Five o’clock witamy wiosenną porę barwnymi i kwietnymi herbatami. Zapraszamy do degustacji subtelnych herbacianych kompozycji  – zarówno czarnych, zielonych czy połowicznie fermentowanych z dodatkiem kwiatów, ziół lub owoców. Płatki kwiatów ozdabiając herbatę, dodają jej lekkości i powabu. Potęgują też dobroczynne oddziaływanie naparu, bowiem wiosna to najlepszy czas na oczyszczenie organizmu po długiej zimie.

 

LIMITOWANA EDYCJA WALIZEK COSMOLITE LACE ICE

LIMITOWANA EDYCJA WALIZEK COSMOLITE LACE ICE

Piękny wzór to nie jedyna zaleta tej dopracowanej w najmniejszym detalu walizce.

Niespotykaną lekkość i zarazem wytrzymałość całej kolekcji COSMOLITE Samsonite zapewnia niezwykły materiał, z którego jest wykonana.

Odkryj nowe kolory ultra lekkich walizek COSMOLITE w naszym Salonie na poziomie +1!

SOCZYSTE NOWOŚCI 2017

SOCZYSTE NOWOŚCI 2017

SOCZYSTE NOWOŚCI 2017 - KOLEKCJA WALIZEK BON AIR

Soczysty róż?Łagodny fiolet?A może słodka pistacja?

Sami zdecydujcie, które z najnowszych kolorów walizek Bon Air American Tourister by Samsonite będą Wam towarzyszyć podczas podróży.Zapraszamy do Salonu Samsonite.Odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące walizek, pomożemy dobrać odpowiedni rozmiar, a także kompleksowo doradzimy w wyborze akcesoriów podróżnych.

Niech przygoda trwa!

Wiosenna mozaika wzorów

Wiosenna mozaika wzorów

Wiosenna mozaika wzorów - kolekcja Solar S/S 2017


W tym sezonie Solar zaskakuje kolorystyką i niezwykłymi deseniami, podsuwając nam przepis na niezapomnianą wiosenną stylizację! Wiosenno-letnia kolekcja to podróż po niezwykłych miejscach. Razem z marką odkrywamy tajemnicze krainy orientu, by za chwilę przenieść się na eleganckie ulice Paryża. 
W sezonie S/S 2017 Solar zabiera nas do egzotycznych krain. W najnowszej kolekcji można dostrzec inspiracje orientalnymi podróżami w nieznane. Mozaikowe printy w odcieniach błękitu zdobią płaszcze, sukienki i zwiewne szale. Must-have wśród tegorocznych propozycji polskiej marki to pudełkowy płaszcz, który ożywi naszą garderobę. Popularny deseń, o perskim pochodzeniu - paisley, pojawia się na spodniach i sukienkach. Orientalne motywy kolekcji idealnie łączą się z klasykami, takimi jak biała bluzka czy prosta „mała czarna”, dodając im wiosennego, oryginalnego charakteru.

W nowej kolekcji na pierwszy plan wysuwają się nie tylko ciekawe wzory, ale i niezwykła gama kolorów. Odpowiednio skomponowane barwy tworzą niezapomnianą całość, łącząc się ze sobą i nadając efekt głębi. Proste w kroju sukienki zdobią kolory - pomarańcz, błękit, fiolet. Wielobarwne printy znajdziemy również na dwustronnych parkach, idealnych na wiosenną, zmienną porę.

Wiosną na nowo zakochamy się w groszkach. Temu popularnemu deseniowi od zawsze wierne są Paryżanki, w tym sezonie grochy skradną nasze serca i z pewnością znajdą swoje miejsce w niejednej szafie. W kolekcji marki Solar, odnajdziemy je na sukienkach, koszulach i płaszczach. To propozycja dla zwolenniczek minimalizmu i stonowanych barw.  

Odkryj wiosenne wzory z marką Solar!

Real Woman. Dalia Lingerie na sezon wiosna-lato 2017

Real Woman. Dalia Lingerie na sezon wiosna-lato 2017

Kolekcje Dalii konsekwentnie od kilku sezonów są odbiciem różnych oblicz kobiecości. Jaka jest "Real Woman" marki?

Szukając nowych rozwiązań projektantka Dalii - Maja Madej zainspirowała się kobietami ze świata fotografii, tworząc bieliznę nawiązującą do ich artystycznych wizji. Wyjście poza kanon tradycyjnych trendów pozwoliło jej na odważne zderzenie kolorów i wzorów, a szeroki wybór rozmiarów oraz fasonów jest odpowiedzią na potrzeby kobiet w różnym wieku, o różnej figurze.

Tłem sesji wizerunkowej stały się tym razem piękne plaże Grecji, jej malownicze klify i krystalicznie czyste morze. Twarzą kampanii, podobnie jak w ubiegłym sezonie, została Ola Kowal z agencji Model Plus. Za obiektywem stanęła utalentowana Antonina Dolani, publikująca m.in. we włoskim i brytyjskim Vogue’u. W ekipie znalazła się również make-upistka współpracująca od kilku sezonów z marką - Vika May oraz Emil Zed - jeden z topowych w Polsce stylistów fryzur.

Kolekcja "Real Woman" marki Dalia na sezon wiosna-lato 2017 dostępna jest od marca w salonach firmowych marki oraz w jej sklepie internetowym na: dalia.pl.

KOLEKCJA RYŁKO NA SEZON WIOSNA-LATO 2017

KOLEKCJA RYŁKO NA SEZON WIOSNA-LATO 2017

Oferta RYŁKO na wiosnę-lato 2017 jest niezwykle różnorodna, dzięki czemu odpowiada na potrzeby kobiet preferujących casualowe stylizacje, jak i Pań szukających modeli na wyjątkowe okazje. W kolekcji męskiej Panowie znajdą dla siebie sprawdzone i klasyczne fasony na nadchodzący sezon.

Wiosenno-letnią kolekcję marki wyróżnia bogata paleta kolorystyczna oraz rozmaitość fasonów – od bardzo klasycznych modeli po te mocno awangardowe. Uzupełnieniem looków są dodatki w postaci najmodniejszych w tym sezonie plecaków, torebek XXL oraz tych mniejszych na długim pasku. Do stworzenia butów i akcesoriów wykorzystano materiały wysokiej jakości, takie jak zamsz i skóra.

Prosto z serca prowansji

Prosto z serca prowansji

Nowa, soczysta gama MORELA Z ROZMARYNEM już od 11,90zł!

Klasyczne, minimalistyczne formy dla poszukujących ponadczasowego piękna.

Klasyczne, minimalistyczne formy dla poszukujących ponadczasowego piękna.

Elegancka prostota duńskiego wzornictwa inspirowana czystym i chłodnym pięknem Arktyki.
Klasyczne, minimalistyczne formy dla poszukujących ponadczasowego piękna. Szafirowe szkło odporne na zarysowania. 3 lata gwarancji. Spotkajmy się w butiku SWISS.

ŚWIATOWE AKTORSTWO I WIELKIE KRAWIECTWO

ŚWIATOWE AKTORSTWO I WIELKIE KRAWIECTWO

wiosna/lato 2017


BYTOM to polska marka z 72-letnią tradycją w zakresie męskiego krawiectwa. Nadrzędne wartości marki to tradycja, solidność, autentyczność, które znajdują odzwierciedlenie w prezentowanych przez BYTOM kolekcjach i kampaniach. Najnowszą kolekcję marki BYTOM ilustruje wyjątkowa sesja zdjęciowa z udziałem Andrzeja Seweryna – wybitnego polskiego aktora i Jego syna Yanna - operatora filmowego. Współpraca z osobowościami kultury i sztuki jest dla marki Bytom fundamentalnym elementem projektu prowadzonego od kilku lat pod nazwą Bytom Ikony Kultury, który ma na celu przypominanie o wielkości polskiej kultury. Klasyczny a zarazem elegancki styl fotografii w wykonaniu uznanego fotografa Marka Straszewskiego prezentuje uchwycone emocje i relacje bohaterów - BYTOM konsekwentnie pokazuje pokolenia mężczyzn, potwierdzając tym samym gwarancję dobrego wyglądu bez względu na wiek. Odsłona wiosenno – letnia marki to ukłon w stronę tradycji sztuki krawiectwa czerpiącej inspirację z trendów w modzie poprzez unowocześnione, lekkie konstrukcje marynarek. W kolekcji odnajdziemy nawiązanie do angielskiego wielkiego krawiectwa oraz nonszalanckiego włoskiego stylu, dzięki zastosowaniu rozwiązań odpowiadających potrzebom współczesnego mężczyzny, w tym wysokiej jakości tkaniny. Całość kolekcji garniturów, marynarek i koszul oraz płaszczy uszyta została w Polsce, wzbogacona elementami będącymi esencją prawdziwej mody.

Miejskie safari - kolekcja SOLAR S/S 2017

Miejskie safari - kolekcja SOLAR S/S 2017

Idealny przepis na stylowe lato w mieście? Etniczne motywy, roślinne nadruki i naturalne kolory. W kolekcji Solar pojawiają się rozłożyste tropikalne liście, bajeczne ptaki i zieleń w modnym odcieniu khaki. W sezonie S/S 2017 marka zapewnia egzotyczne lato w mieście!
Każdej wiosny polska marka zaskakuje kolejną interpretacją ulubionych w tym sezonie wątków. W najnowszej kolekcji Solar podkreśla to, co wywodzi się z natury, ale idealnie pasuje do urbanistycznej codzienności. W ubraniach można dostrzec inspiracje dalekimi podróżami w stronę Indii, Meksyku i Afryki oraz tropikalnych krain pełnych egzotycznej fauny i flory. Motywy ptaków i owadów – flamingów i eterycznych ważek, a do tego rozłożyste liście i kwiaty zdobią lekkie koszule, spodnie i kombinezony, a tuniki i spódnice o ciekawej konstrukcji mają ponadczasowy kolor khaki. Czas na stylowe, miejskie safari!

Naturalny odcień zieleni kojarzony z kamuflażem i wyraziste zielone motywy roślinne nawiązują do greenery, wybranego przez Pantone na kolor roku 2017. Soczysta zieleń ma symbolizować nie tylko źdźbła trawy i pierwsze pąki wiosennych kwiatów, ale też siłę i witalność kobiet. Ten drugi akcent wpisuje się w wartości polskiej marki. Zieleń to symbol kobiecej świadomości i energii – takie kobiety od lat ubiera Solar.

Pozostając w klimacie zamorskich wypraw, w wiosenno-letniej kolekcji pojawiły się też klasyczne marynistyczne elementy: zestawienie różnej szerokości pasków w kolorach granatu, ecru i czerwieni oraz motyw żaglówki. Marynarska estetyka została przekuta na miejski styl – pasiaste koszule i marynarki z organicznych tkanin takich, jak: len, bawełna i wiskoza, naturalnie odświeżają letnie stylizacje do pracy. Obok marynistycznych pasków pojawia się kultowa kratka Vichy – wzór, który kilkaset lat temu przywieziono do Europy z odległych kolonii indyjskich i indonezyjskich. Naturalne materiały i proste wzory nadają oficjalnej, biurowej garderobie świeży, wakacyjny akcent.

Obok naturalnych motywów, w kolekcji S/S 2017 pojawia się równie intensywny element artystyczny. W ubraniach można dostrzec rozmaite wpływy sztuki: od twórczości słynnego hiszpańskiego malarza Diego Velázqueza – interpretacja motywu Infantki przez op-art, wyrażający się w drobnych, powtarzających się czarno-białych printach, po sztukę graffiti i action painting.

Dopełnieniem lekkich, wiosennych stylizacji są akcesoria: podręczne skórzane torby idealne do pracy i eleganckie mniejsze torebki – w wersji ażurowej lub z modnymi frędzlami. Do tego masywne, bransolety, wyraziste naszyjniki i trójwymiarowe broszki w kształcie egzotycznych kwiatów. W tym sezonie biżuteria Solar przybiera również etniczne formy.

Twarzą sesji edytorialowej jest Hania Koczewska. Modelkę sfotografował Staszek Boniecki w naturalnej scenerii ogrodu botanicznego. Przyroda była również tłem dla akcesoriów ujętych przez Wojtka Woźniaka/Makata. Biżuterii i dodatkom z najnowszej kolekcji towarzyszą szlachetne bryły kamieni – w tym sezonie Solar stawia na zespolenie mody z naturą.

VAR w restauracjach North Fish

VAR w restauracjach North Fish

W North Fish wkroczyliśmy w prawdziwie wiosenną atmosferę!

Już jest powiew prawdziwej wiosny!

Już jest powiew prawdziwej wiosny!

Beż, koral i ponadczasowa biel w rytmach nowej kolekcji Havana Club w salonach regularnych Olsen. Zapraszamy!

Vistula na wiosnę i lato 2017

Vistula na wiosnę i lato 2017

Optymistyczna, ciepła kolorystyka, nowoczesne, dopasowane fasony i zaskakujące bogactwo wzorów – najnowsza kolekcja Vistuli to klasyka w odświeżonym wydaniu. Lekka, uniwersalna i sprzyjająca tworzeniu ciekawych stylizacji, niezmiennie jest wyznacznikiem wysokiej jakości i krawiectwa w najlepszym stylu.

W jej najbardziej formalnej części dominują granatowe garnitury. Twarzowe i idealne na wszelkie okazje fasony z linii Lantier, wyróżniają się mnogością odcieni – od ciemnych i głębokich przez intensywne, niemal niebieskie po stonowane i melanżowe. Kolorystycznie ofertę garniturów Vistuli i Lantier uzupełniają szarości i czernie. Uszyte z wysokiej jakości wełny, od super 100’s do super 160’s, lecz także z mieszanki wełny i jedwabiu,  lub z naturalnego lnu, intrygują delikatnymi deseniami oraz zróżnicowanymi splotami i strukturami. Fasony? Poza klasycznymi jednorzędowymi Vistula w tym sezonie proponuje także lekkie garnitury dwurzędowe - z węższymi lub szerszymi klapami.

W swojej casualowej odsłonie Vistula to przede wszystkim kolor, różnorodna stylistyka i klasyki nieformalnej męskiej garderoby w nowoczesnym wydaniu. Niższe w stanie, kolorowe chinosy, uszyte są zarówno z gładkiej bawełny i z tkanin z delikatnym geometrycznym mikrodrukiem, jak i z żakardowej bawełny, w drobny wzór geometryczny. W kolekcji nie mogło zabraknąć również szortów - gładkich w żywych kolorach, lecz także z motywem hawajskich kwiatów lub liści. Uwagę zwracają również szorty kąpielowe, spodnie dresowe z kieszeniami zapinanymi na zamek i w komplecie z bluzą z kapturem oraz dżinsy – klasyczne, mocno dopasowane rurki lub przyjmujące cechy spodni dresowych, wykończone ściągaczami.

Najnowszą kolekcję na wiosnę i lato promuje sesja autorstwa Mateusza Stankiewicza. Przed obiektywem stanęła piątka młodych, ambitnych i pewnych siebie mężczyzn o silnych charakterach. Sesji zdjęciowej towarzyszy film autorstwa Kuby Kossaka. 

Kolekcja jest dostępna w salonie Vistula.

BADURA ICONS

BADURA ICONS

Aneta Kręglicka i Magdalena Frąckowiak w kampanii marki Badura

Już po raz drugi marka Badura przedstawia wyjątkową kampanię, w której klasyka łączy się z nowoczesnością, a moda z ponadczasowym stylem. W kampanii Badura Icons na sezon wiosna/lato 2017 wystąpiły dwie polskie ikony – ambasadorka marki Badura, Aneta Kręglicka, oraz topmodelka, Magdalena Frąckowiak. Dzięki niezwykłej urodzie i osobowości obu bohaterek kampanii po raz kolejny udało się stworzyć serię pięknych zdjęć, eksponujących atuty i ducha marki Badura. W kampanii można zobaczyć również modela

Grega Nawrata, prezentującego męską część kolekcji Badury.

Marka Badura w równym stopniu łączy kunszt i tradycje obuwnicze ze współczesnym podejściem do mody i projektowania. Te cechy zostały odzwierciedlone w kampanii Badura Icons, a ich symbolem stały się wyjątkowe kobiety. Występując pierwszy raz w duecie, Aneta Kręglicka i Magdalena Frąckowiak w naturalny i pełen uroku sposób ukazały dualny charakter marki. Mimo że obie wyróżniają się klasą i oryginalną urodą, reprezentują różne style i oblicza marki.

 

Kampania na sezon wiosna/lato 2017 to kolejny projekt marki Badura, w który zaangażowała się Aneta Kręglicka. Również tym razem ambasadorka marki zachwyca elegancją i ponadczasowym, dopracowanym w każdym detalu stylem. Szlachetność, dojrzałość i wdzięk Anety Kręglickiej są spójne z klasycznym i tradycyjnym obliczem Badury, na którym zbudowane jest DNA marki. Te cechy będą widoczne również w kolekcji butów Badura Icons, której premiera już wkrótce.

 

Drugą z bohaterek kampanii jest ikona polskiego świata fashion, Magdalena Frąckowiak.

 

Modelka o nieprzeciętnej, charakterystycznej urodzie znana jest m.in. z kampanii Prady, Juicy Couture, Kenzo czy Lanvin, a także pokazów największych domów mody – Elie Saab, Balmain, Givenchy oraz Isabel Marant. Magdalena Frąckowiak utożsamia nowoczesny i modowy pierwiastek marki Badura. Łatwość z jaką pozuje do zdjęć, umiejętność ogrywania ról, a przy tym wyrazista urody Magdy nadały dodatkowej atrakcyjności serii fotografii z kampanii Badura Icons. Na zdjęciach na przemian da się odczuć eteryczną, delikatną atmosferę lub klimat pełen energii i seksapilu. Mimo różnych osobowości i doświadczeń, obie bohaterki prezentują niezwykłą klasę, pewność siebie i charyzmę.

 

Biało-czarne zdjęcia akcentują przede wszystkim monochromatyczne stylizacje bohaterek sesji, podkreślają też tradycyjny charakter marki, której historia sięga 1979 roku. Na stonowanych biało-czarnych fotografiach możemy podziwiać nieskazitelną urodę modelek i ich naturalne piękno, podkreślone delikatnym makijażem i luźno wystylizowanymi włosami. Gra światłocieniem pozwoliła uzyskać wrażenie dużej, loftowej przestrzeni i wyeksponować sylwetki ikon kampanii. Monochromatyczne zdjęcia zostały zestawione z kolorowymi

 

 

 

fotografiami, na których w pełnej krasie widać wyraziste odcienie butów z kolekcji Badury na wiosnę/lato 2017. Kolorowe ujęcia podkreślają też bardziej nowoczesną odsłonę marki – to na nich można dostrzec istotne niuanse stylizacji i scenografii oraz najciekawsze modele butów; sandałki na słupku, pastelowe mokasyny, metaliczne szpilki i wiosenne botki.

 

„Pomysł na kampanię Badura Icons jest tak prosty i szlachetny, że stworzenie pięknych zdjęć było absolutną przyjemnością. Badura kontynuuje założoną przez siebie, estetyczną drogę, która jest spójna z działaniami marki. Zaangażowanie do projektu tak wyjątkowych kobiet jak Aneta Kręglicka i Magdalena Frąckowiak tylko podkreśliło wartości, jakimi kieruje się marka.”

 

– powiedziała autorka zdjęć, Zuza Krajewska.

 

Na zdjęciach z kampanii nie zabrakło też męskiej kolekcji, która została zaprezentowana przez młodego bohatera sesji, Grega Nawrata. Polski model, który w przeszłości był twarzą kampanii reklamowych takich marek jak Gucci czy Carolina Herrera, w doskonały sposób odzwierciedlił styl dominujący w męskiej linii Badury, czyli połączenie sportowej nonszalancji z klasyką i elegancją.

Stylowa wiosna w H&M z The Weeknd

Stylowa wiosna w H&M z The Weeknd

Czas na świeży powiew stylowych propozycji w kolekcji H&M Spring Icons, przygotowanych dla fanów najnowszych trendów przez… The Weeknd! Niebanalna, zainspirowana wyzwaniami codzienności, ale też uniwersalna i wygodna. Najnowsza kolekcja dla mężczyzn H&M Spring Icons to ponadczasowa klasyka  w luźnym, współczesnym wydaniu, która wyróżni się na ulicach miast.

Podobnie jak charakterystyczny styl The Weeknd, kolekcja bazuje na czystym, minimalistycznym kroju i monochromatycznej palecie z akcentami graficznymi. Nie brak w niej też bardziej buntowniczych elementów, jak swobodne, luźne kroje, typowe dla stylu spotykanego na ulicach Los Angeles.

Sekret świetnego wyglądu tej wiosny kryje się w klasycznych propozycjach stworzonych z wysokiej jakości materiałów, które @The Weeknd wybrał do kolekcji #HMSpringIcons. Kurtka motocyklowa, kurtka bomberka, czy dwurzędowy płaszcz to kultowe modele, których nie może zabraknąć w nadchodzącym sezonie w żadnej męskiej szafie. Poznaj nowe ikony miejskiego stylu i stań się jedną z nich! http://bit.ly/2lZxqzw

Wólczanka kolekcja wiosna-lato 2017

Wólczanka kolekcja wiosna-lato 2017

Wiosenne kwiaty, mikro wzory przywodzące na myśl klimat wakacyjnej beztroski oraz kolory – zarówno subtelne pastele, jak i soczyste nasycone odcienie – to najmocniejsze wyznaczniki nowej kolekcji Wólczanki, która czeka już na Klientów w butikach marki. 

Wraz z premierą kolekcji na wiosnę i lato 2017 marka Wólczanka prezentuje zdjęcia ze swojej kampanii wizerunkowej. Już szybki rzut oka wystarczy, aby przekonać się, że w nowym sezonie marka odważnie stawia na mocne kolory i wyraziste wzory, obecne zarówno na koszulach, jak i towarzyszących im dodatkach: krawatach, muchach, poszetkach oraz damskich szalach i apaszkach.

Odpowiadając na aktualne trendy, Wólczanka nie zapomina oczywiście o swoim biznesowym charakterze. W kolekcjach męskiej i damskiej nie zabraknie także koszul w odcieniach bieli, błękitu i różu. Obok modeli z najwyższej jakościowo bawełny, Klienci znajdą również propozycje z przewiewnej i świetnie sprawdzającej się w wysokich temperaturach tkaniny lnianej. 

Ubrania z kolekcji uchwycone zostały w radosnych, pełnych uśmiechu i wiosennej beztroski kadrach, których autorem jest utalentowany fotograf Adam Pluciński. Jego zdjęcia można podziwiać już na witrynach oraz we wnętrzach butików Wólczanka i Lambert.

 

SESJA ZDJĘCIOWA

 

Zdjęcia: Adam Pluciński

Stylizacja: Kania Kamińska

Modelki: Patrycja/Gaga Models, Edyta/Model Plus, Marysia/QModels

Modele: Błażej/Panda Models, Brandon/QModels

Make-up: Julita Jaskółka, Agata Kalbarczyk 

Włosy: Piotr Wasiński/Van Dorsen Artists, Michał Bielecki/ Warsaw Creatives 

Backstage: Łukasz Wajszczyk

Film: Kuba Kossak

Scenografia: Michał Zomer 

Produkcja: Move Picture

Adidas ACE 17 już w INTERSPORT!

Adidas ACE 17 już w INTERSPORT!

Buty Adidas ACE 17  stworzone z myślą o precyzji, mocy i niespotykanej kontroli nad piłką. Doskonałe wyczucie, całkowita kontrola, dodatkowa stabilizacja podczas gry w piłkę nożną tylko z adidas ACE 17! Sprawdź w sklepie lub na www.intersport.pl

Termin obowiązywania do 31.03.2017 r.

OCHNIK total look – kolekcja wiosna/lato 2017

OCHNIK total look – kolekcja wiosna/lato 2017

1 marca w salonach OCHNIK na dobre rozgości się wiosna.

Najnowsza kolekcja marki to kontynuacja koncepcji total look stworzonej na jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odzieży lekkiej i akcesoriów, a w duecie ze skórą świetnie odnajdują się tekstylia. Wszystko razem tworzy barwną i niezwykle efektowną ofertę na rozpoczynający się sezon.

Wyrazisty charakter kolekcji odzwierciedla wiosenna kampania marki. Wyjątkowe stylizacje, inspirowane najnowszymi trendami, zostały w całości stworzone w oparciu o produkty OCHNIK. – Tak jak w poprzednim sezonie staraliśmy się zwrócić uwagę na wielopokoleniowość naszej kolekcji, dlatego do zdjęć zaprosiliśmy modeli i modelki w różnym wieku. W ten sposób pokazujemy, że nasza marka łączy pokolenia i, tak jak sama moda, w istocie nie ma wieku – mówi Agata Zwolińska, projektant marki OCHNIK.

Wraz z nową kolekcją do salonów OCHNIK zawitają atrakcyjne promocje. O szczegóły pytajcie sprzedawców!

Restauracje Sphinx z nowościami autorstwa Samar Khanafer

Restauracje Sphinx z nowościami autorstwa Samar Khanafer

„Kofta, za’atar i daktyle” to propozycja sześciu dań inspirowanych bliskowschodnimi smakami autorstwa ekspertki kuchni libańskiej, Samar Khanafer. W tym roku dania w ramach wkładek z nowościami oparte będą na jej autorskich przepisach.

 

W ofercie znalazł się m.in. krem z czerwonej soczewicy. Wśród przystawek jest też manouche z za’atarem i serem - libański chlebek z przyprawą za’atar i mozzarellą podawany z sałatką oraz hummus z buraczkami i baba ganoush - pasty z ciecierzycy z dodatkiem buraka oraz z pieczonych bakłażanów, serwowane z bułką pita.

 

Dania główne to m.in. shish taouk - grillowane kawałki kurczaka marynowane w jogurcie, doprawione miksem 7 libańskich przypraw, podawane z grillowanymi warzywami, sosem i frytkami. Można też spróbować shoarmy wołowej na hummusie z buraczkami, serwowanej z sałatką tabbouleh. W ofercie jest także kofta wołowa z ciecierzycą i daktylami, podawana z kuskusem i sałatką.

 

Więcej na sphinx.pl.

Nowa kolekcja Reebok w INTERSPORT!

Nowa kolekcja Reebok w INTERSPORT!

Tylko w INTERSPORT nowe Reebok Everchill TR! Zadbaj o swoją formę już dziś.  Więcej w sklepie i na www.intersport.pl

 

DALSZE KORZYSTANIE Z WITRYNY OZNACZA ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE PLIKÓW COOKIES, ZGODNIE Z AKTUALNYMI USTAWIENIAMI PRZEGLĄDARKI. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDZIESZ W POLITYCE COOKIES.

Ok