Dzień Ojca 23 czerwca.

Dzień Ojca 23 czerwca.

Tato, z nim każdy dzień jest przygodą. Zapraszamy do salonów Apart.

 

Nowa kolekcja Swatch Skin Irony

Nowa kolekcja Swatch Skin Irony

Klasyczne wzornictwo uzupełnione współczesnymi elementami. Trwałe materiały połączone z eleganckimi, lśniącymi dodatkami, a wszystko to przy grubości koperty zaledwie 5,8 mm.

Swatch stworzył pierwszą metaliczną wersję swojej najsmuklejszej linii zegarków. Kolekcja Swatch SKIN Irony obejmuje osiem nowych modeli, wyposażonych w bransoletę ze szczotkowanej lub lśniącej stali nierdzewnej w stylu vintage, albo pasek z ponadczasowej skóry lub miękkiego silikonu.

Kolekcja dostępna w salonie Swatch, a także online: shop.swatch.pl

WAGLEWSKI FISZ EMADE - BYTOM

WAGLEWSKI FISZ EMADE - BYTOM

Męskie krawiectwo, męska muzyka, inspirujące relacje Rodziny Waglewskich oraz niebywałe osobowości muzyków, zainspirowały do stworzenia serii klimatycznych zdjęć na sezon wiosna – lato 2018, na których artyści wystąpili w specjalnie zaprojektowanych przez BYTOM garniturach i koszulach, stworzonych z myślą o indywidualnych wyznacznikach ich stylu. Sesja odbyła się w łódzkim studio koncertowym im. Henryka Debicha, w którym zespół zagrał sztandarowy utwór pt. OJCIEC. Został on zarejestrowany w ramach video sesji nagraniowej BYTOM Live, w dotychczas nieemitowanej nigdzie, rozszerzonej wersji.
 
Wojciech Waglewski związany z zespołem VOO VOO, którego jest liderem i założycielem, to niekwestionowana ikona polskiego rocka. Wraz z synami Bartoszem i Piotrem, na co dzień grającymi w zespole FISZ EMADE TWORZYWO, stworzyli zespół WAGLEWSKI FISZ EMADE. Bartosz i Piotr jako muzycy wyszli od zupełnie innego języka i stylu – hip-hopu, często wzbogaconego o elementy jazzu i elektroniki. Ich ostatnie albumy „Mamut” i „Drony” osiągnęły status Platynowych Płyt. Bartosz to przede wszystkim autor tekstów, wokalista, kompozytor. Piotr specjalista od brzmienia i produkcji, kompozytor, perkusista. Twórczość Waglewskich to głosy dwóch pokoleń i niesamowita mieszanka młodości z dojrzałością - klasycznego bluesa, country, folku i rocka, subtelnie pulsujących nowymi brzmieniami oraz elektroniką. Zespół Waglewski Fisz Emade wydał dwie płyty: MĘSKA MUZYKA (2008) oraz MATKA, SYN, BÓG (2013). Albumy te bardzo szybko osiągnęły status Platynowych Płyt a niezwykle emocjonalne koncerty Waglewskich nieprzerwanie cieszą się ogromną popularnością.
 
BYTOM to polska marka z tradycją w zakresie męskiego krawiectwa sięgającą 1945 roku. Na bazie wieloletnich doświadczeń BYTOM tworzy kolekcje dedykowane mężczyznom ceniącym jakość i ponadczasowy styl. Klienci marki to osoby, które doceniają wyrafinowaną klasykę oraz solidny casual. Pasja, tradycja, autentyczność, zamiłowanie do polskiej kultury – to główne wartości przyświecające marce, znajdujące swoje odzwierciedlenie w projektach wizerunkowych, pokazujących różne pokolenia mężczyzn oraz ich więzi rodzinne. Marka dba o to, by charakter realizowanych sesji zdjęciowych był niecodzienny, do współpracy od wielu sezonów zapraszane są wybitne osobowości polskiej kultury.

www.bytom.com.pl

Najmodniejsze klapki! Noś je jak Julia Wieniawa.

Najmodniejsze klapki! Noś je jak Julia Wieniawa.

W tym roku w wielkim stylu wracają do mody klapki. Wyznacznikiem trendów są jaskrawe barwy jak np. różowy, a także metaliczne odcienie oraz motyw panterki. Nie brakuje też bardziej klasycznych fasonów w kolorze czarnym i szarym. Gwiazdki, nity, kokardy, kwiaty i futrzane wstawki nadają im modnego charakteru. Odkryte fasony i wygodne podeszwy sprawią, że w klapkach spędzimy wygodnie cały dzień.

 

Młoda gwiazda Julia Wieniawa doceniła modowy sznyt i wygodę klapek z Deichmann i postanowiła zabrać je ze sobą na wyjazd do Nowego Jorku. Różowe klapki z futerkiem są świetnym  dopełnieniem  stylizacji nie tylko plażowej, ale jak widać po wyborze Juli również miejskiej.  Feeria  kolorów i propozycji od Deichmann zaskoczy każdą fankę mody.

50 lat Big Mac

50 lat Big Mac

Zapraszamy do Galerii Krakowskiej.

Poziom +1 i -1

Taste of Andalusia

24 V - 31 VII 2018

Taste of Andalusia

Kolekcja ANDALUSIA od DUKA, czerpie z hiszpańskiej tradycji wspólnego świętowania, celebrowania każdej chwili i miłości do dobrego jedzenia. W skład serii wchodzą kolorowe talerze ozdobione ręcznie malowanymi wzorami, oryginalne hiszpańskie naczynia ceramiczne Regas oraz piękne szkło w kilku kolorach. Motywem przewodnim najnowszej kampanii jest mix&match – odważnie łączymy ze sobą różne wzory i faktury, uzyskując tym samym niepowtarzalny efekt. Viva la Espana!

Świętuj Dzień Mamy ze Swatch!

22 V - 30 VI 2018

Świętuj Dzień Mamy ze Swatch!

Swatch stworzył specjalnie na tę okazję SKINPIVOINE – smukły, elegancki i lekki jak piórko zegarek. Jego tarcza pozwala łatwo odczytać czas, a kolorowe kwiaty na silikonowym pasku nadają subtelny urok.

Całości dopełnia specjalne opakowanie - fantazyjna saszetka. 

Tegoroczny Dzień Matki będzie stylowy!

Zegarek dostępny w salonie Swatch oraz na: shop.swatch.pl

Nowe menu w restauracjach Sphinx

Nowe menu w restauracjach Sphinx

Restauracje Sphinx wprowadziły nowe menu, a w nim kulinarne nowości. W karcie pojawiła się sekcja Fit i Vege przygotowana dla miłośników lekkiej kuchni i wegetarian.

 

Wśród nowości w menu Sphinx znalazły się przystawki, które sprawdzą się podczas wyjść z przyjaciółmi. Są to m.in. wypiekane na miejscu libańskie chlebki z wołowiną lub z serem i za’atarem. Nową propozycją dla wegetarian jest burger z falafelem. Dania, które od dawna znajdowały się w ofercie zostaną zaprezentowane w nowej formie. Karkówka oraz pierś z kurczaka będą podawane jako szaszłyki i sataye, a steki będą serwowane na specjalnych kamiennych tacach. W menu znalazły się też nowe surówki: z buraczków, kapusty z curry i coleslaw, a także pikantna harissa, ryż jaśminowy i arabski. W menu każdy będzie mógł skorzystać z szerokiego wyboru dodatków.

 

Z nowych deserów klienci zamówiąbiałą czekoladę z mascarpone i dodatkami oraz brownie z gruszką i bitą śmietaną. W karcie pojawiły się też nowe wina z Faktorii Win.

 

Więcej na www.sphinx.pl.

BLOOM TOUCH. Kwiatowy dotyk Dalii na wiosnę - lato 2018

BLOOM TOUCH. Kwiatowy dotyk Dalii na wiosnę - lato 2018

Romantyczne hafy czy nowoczesne nadruki? Nieoczywiste kolory czy wzór rodem z
orientu? W wiosennej kolekcji Dalii każda kobieta znajdzie coś dla siebie!
Szukając inspiracji, projektantka marki, Maja Madej, sięgnęła do – nie tylko kobiecej – natury.
Tym razem na pierwszym planie znalazły się egzotyczne, kwiatowe wzory, które w kolekcji przybrały postać koronek, hafów i nadruków oraz zaskakujące połączenia tkanin i barw z akcentami delikatnej bieli i écru.
Swoimi kolekcjami Dalia konsekwentnie dąży do przełamania obowiązującego „kanonu
piękna”, proponując kobietom szeroki wachlarz rozmiarów i fasonów dostosowanych do
różnych sylwetek. Stąd także w najnowszej kolekcji dostępne są różne kroje każdego modelu biustonosza oraz fig.
Twarzą najnowszej kampanii została piękna Ola Kowal, która po raz kolejny znalazła się wśród ambasadorek marki Dalia. Zdjęcia w malowniczych zakątkach Gibraltaru wykonał Piotr Domagała – fotografujący m.in. dla magazynów Viva, Gala czy InStyle i autor elektryzującej, rozbieranej sesji fnalistów ostatniej edycji Top Model. Zgrany team uzupełniła make-upistka Vika May, współpracująca m.in. z TVN Style, a nad konceptem sesji czuwała projektantka Dalii – Maja Madej.
Kolekcja BLOOM TOUCH jest dostępna w salonach Dalia Lingerie i na dalia.pl.

Sok Energetyzujący, Regenerujący, Orzeźwiający, Relaksujący, Wzmacniający a może Odprężający?

Sok Energetyzujący, Regenerujący, Orzeźwiający, Relaksujący, Wzmacniający a może Odprężający?

W najnowszej ofercie marki Grycan-Lody od pokoleń obowiązującej od 1 kwietnia każdy znajdzie coś dla siebie. Nowe soki 100% przygotowywane są z najwyższej jakości owoców: malin, truskawek, kiwi, bananów; tłoczonych soków z jabłek, gruszek i czarnych porzeczek; świeżych cytrusów oraz najsłodszych owoców mango z Indii.

Jest to odpowiedź na najnowsze trendy żywieniowe oraz rosnące wymagania konsumentów, którzy z coraz większą uwagą wybierają produkty spożywcze. Wyrazisty i orzeźwiający smak nowych soków pochodzi wyłącznie z wyselekcjonowanych owoców i soków owocowych skomponowanych tak, aby nie wymagały dosładzania.

DALSZE KORZYSTANIE Z WITRYNY OZNACZA ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE PLIKÓW COOKIES, ZGODNIE Z AKTUALNYMI USTAWIENIAMI PRZEGLĄDARKI. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDZIESZ W POLITYCE COOKIES.

Ok